Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:08

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: So, 27 kwi 2013, 12:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Długo oczekiwany temat do gorrrącej dyskusji.
Wypisujemy tutaj fakty oraz mity związane z układem DPF.
Pierwszy post będzie aktualizowany.

Fakty:
- obroty trzeba utrzymywać powyżej 2000 obr/min,
- czas wypalania około 15min,
- okres wypalenie zależny od sposobu jazdy, ale z reguły co 150 km,
- gdy świeci się kontrolka może oznaczać zapchanie filtra (trzeba jechać go wypalić na trasie) bądź nie skasowana inspekcja olejowa
- gdy miga kontrolka DPF jedziemy do ASO na wypalanie,
- gdy często nie dochodzi do całkowitego wypalenia filtra poziom oleju wzrasta


Mity:
- DPF nie sprawia tylu problemów, co nie którym mogło by sie wydawać,
- wycięcie DPF nie spowoduje przekroczenia dopuszczalnej normy spalin,
- jazda w większości po mieście nie oznacza problemów z DPF.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 kwi 2013, 15:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Fakt: DPF zepsuł współczesne diesle, są bardziej paliwożerne, mniej trwałe, drogie w eksploatacji.
Wprowadzenie DPF spowodowało również odwrócenie starej prawidłowości, obecnie użytkownik jest dla samochodu a nie samochód dla użytkownika
Dowodzą temu te wymienione przez ciebie fakty:
- obroty trzeba utrzymywać powyżej 2000 obr/min,
- czas wypalania około 15min,
- okres wypalenie zależny od sposobu jazdy, ale z reguły co 150 km,
- gdy świeci się kontrolka może oznaczać zapchanie filtra (trzeba jechać go wypalić na trasie) bądź nie skasowana inspekcja olejowa
- gdy miga kontrolka DPF jedziemy do ASO na wypalanie,
- gdy często nie dochodzi do całkowitego wypalenia filtra poziom oleju wzrasta


Teraz czas żeby zepsuć benzyny, Ekolodzy liczymy na was!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 maja 2013, 20:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Michał napisał(a):
Mity:
- DPF nie sprawia tylu problemów, co nie którym mogło by sie wydawać,
- wycięcie DPF nie spowoduje przekroczenia dopuszczalnej normy spalin,
- jazda w większości po mieście nie oznacza problemów z DPF.

Mit to jest fałszywa informacja, której chcesz zaprzeczyć, jednak forma jaką użyłeś wydaje się niepoprawna.
Skoro napisałeś, że: "DPF nie sprawia tylu problemów, co nie którym mogło by sie wydawać" jest mitem, więc wynika z tego, że DPF jednak sprawia problemy.
W tej formie co napisałeś, to trzeba by je przenieść do faktów.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 12 maja 2013, 09:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Słuszna uwaga Arek, nie wiedziałem jak to określić. Zamiarem tego wątku było uświadomienie niektórym użytkownikom, które rzeczy są plotkami często mylonymi, a które niezaprzeczalnymi faktami.
Ja tak to widzę, nie wiem jak Wy.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 maja 2013, 17:51 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Co do podnoszenia się oleju to nie jestem pewien. Rozmawiałem z kilkoma mechanikami, ostatnio byłem w warsztacie, który specjalizuje się w Mazdach (co prawda nie jest ASO) i powiedzieli mi, że olej podnosi się dlatego, że inspekcja po wymianie oleju nie jest kasowana a nie z powodu przerwanego procesu wypalania DPF.
... i komu tu wierzyć :?:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 28 maja 2013, 18:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
To zdecydowanie nie jest prawdą.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 29 maja 2013, 20:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Wantus napisał(a):
Rozmawiałem z kilkoma mechanikami, ostatnio byłem w warsztacie, który specjalizuje się w Mazdach (co prawda nie jest ASO) i powiedzieli mi, że olej podnosi się dlatego, że inspekcja po wymianie oleju nie jest kasowana a nie z powodu przerwanego procesu wypalania DPF.

Ja bym ten warsztat omijal szerokim lukiem <slabo>

W modelach z DPF'em w czasie fazy wypalania/wygrzewania filtra/katalizatora komputer dorzuca paliwo w fazie wydechu – większość trafia w kolektor wydechowy ale część przenika po ściankach tłoka i jest spłukiwana przez olej. Z tego powodu oleju przybywa w misce.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 maja 2013, 21:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
święta prawda z tym paliwem w oleju

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 1 cze 2013, 21:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 384
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Czytam i czytam na ten temat, tych filtrow i coraz bardziej mysle zeby usunac to cos
i znalazłem cos podobnego co prawda nie jest to madzia ale problem ten sam "DPF"
http://www.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=40038


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 1 cze 2013, 21:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Jasne, wyciąć i zapomnieć, tak też można. Ja, dopóki nic się nie dzieje, tego nie dotykam. Może następny właściciel się za to weźmie.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 1 cze 2013, 21:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
A ja sie zapytam czy dzieje Ci sie cos z DPF-em ??
Jak sie nic nie dzieje to po co ruszac ??

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 1 cze 2013, 22:03 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 384
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
wsumie to juz zaswiecila mi trzy razy ale raz to byla ispekcja olejowa i wtedy mrugala dioda.
ale to wszystko zaczelo sie jak zalozylem pawer boxa, wkazdym razie teraz juz go nieuzywam
jest dobrze niezaswieca sie ale mysle ze go przydkalem dosc mocno
niedawno scigalem sie z kuzynkiem co ma nissana almere 120konna w benzynie to niemoglem go wyprzedzic a ni on mnie roszylismy rowno i caly czas tak szlismy az do 120km/h potem musielismy hamować,
tu gdzie siedze w holandii to niema nigdzie w poblizu hamowni ale za miesiac jade do polski do opola wiec tam mam zamiar go sprawdzic na hamowni .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 1 cze 2013, 22:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Nie wiem jak i ile jezdzisz, ale ja bym zresetowal ustawienia ECU. zrobil kalibracje wtryskow i pojezdzil troche na wyzszych obrotach co by sie "odmulilo".

A jak nie pomoze - to wtedy mysl nad wycieciem i wstawieniu emulatora.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 cze 2013, 14:02 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Cytuj:
- obroty trzeba utrzymywać powyżej 2000 obr/min,


Wczoraj rozmawiałem z serwisem Mazdy (Warszawa, ul. Górczewska), powiedziano mi, że wypalanie DPF skuteczne jest gdy obroty przez 10-15 minut (to też zależy od wielu czynników) utrzymywane są w przedziale 2200-2500 obr/min. Miły pan z serwisu poinformował mnie, że nie trzeba mocno się rozpędzać, wystarczy jechać np. 60 km/h na 3 biegu do momentu jak zauważę na komputerze, że spalanie wróciło do normy.
Co ciekawe proces wypalania zostaje przerwany dopiero gdy zgaśnie silnik a nie jak spadną obroty poniżej 2 tys. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2013, 21:38 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
W poprzednim aucie walczyłem z DPFem. Dobił mi go uszkodzony EGR, który się nie domykał, przez co cały czas zaciągał spaliny w dolot, niedobór tlenu = nadmiar sadzy blokował DPFa.
3 wypalania serwisowe, aż skończyłem na lawecie, bo DPF zapchało na amen i wywaliło spaliny pod maską....
DPF wyjęto i zamiast płacić krocie za wycinkę fizyczną i programową poleciłem znajomemu mechanikowi w ramach eksperymentu zrobić wiertłem 4 dziury fi 12mm we wkładzie filtra. Po założeniu CUD. Ciśnienie przed filtrem 2-7 kPa, czyli jak dla sprawnego filtra. Gdyby było "0" to sterownik by się zorientował, a tak przepalał "profilaktycznie" co 1200km i stwierdzał 100% sprawności oczyszczania;-). Ja pojeździłem z rok, potem kolejny właściciel zdaje się do teraz nie ma problemów. ;-)
Nie zmienia to faktu, że dodatkowe problemy z wtryskami, nieszczelnym kolektorem, EGR i dwumasą wyleczyły mnie z diesli i porządnie wydoiły finansowo....


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 19 cze 2013, 21:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
A jakie miałeś wcześniej auto? Czy to była mazda, czy inny producent?

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 4 Beta

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 cze 2013, 14:52 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Opla signum 1.9 cdti
Fajny był do osiągnięcia współczesnego limitu względnego spokoju, czyli 200 kkm. Potem już się zaczęło wszystko sypać..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 cze 2013, 22:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.06.2013
Posty: 5
Witam służę radą pomoca w diagnozie... wypalanie dpf serwisówką itp.pisac na priv. jak trzeba jakieś schematy lub procedury... śląsk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 sie 2013, 12:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.08.2013
Posty: 1
Witam.Nie wiecie gdzie moge usunąć DPF w mazowieckim?Chce zeby zrobiono to dobrze i stosunkowo nie drogo.Wszelkie sugestie mile widziane.Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 sie 2013, 01:05 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.07.2013
Posty: 48
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Region: małopolski
Proponuje dodać do faktów:
- podczas gdy miga kontrolka DPF (nawet inspekcja olejowa) nie dochodzi do procesu wypalania filtra.

_________________
6Love


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 maja 2014, 08:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.05.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Witam mam takie pytanie odnośnie kupna M6 2.0 diesel 2008 rok jeżdżę głównie po mieście powiedzcie mi czy to dobry wybór bo ten dpf się zapycha


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 maja 2014, 09:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ja jeździsz głównie po mieście to powoduj żeby Mazda chodziła na wyższych obrotach np od czasu do czasu nie używaj wyższych biegów niż 3. Wyższe obroty spowodują szybsze nagrzewanie się silnika i co za tym idzie efektywniejsze wypalanie filtra, ponieważ mieszanka będzie miała wyższą temperaturę

Dobrze jest od czasu do czasu zrobić dłuższą trasę i przy tym nie nastawiać się na oszczędzanie paliwa.
Jak tylko silnik złapie temperaturę , wkręcać go wyżej niż 2k obrotów

Krótko mówiąc jeździj tak, żeby silnik miał odpowiednią temp pracy i osiągał ją w jak najkrótszym czasie


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 3 maja 2014, 18:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jezdze w wiekszosci po miescie, czasami dosc zakorkowanym i tak od 4 lat.... problemow jak narazie z Dpfem zeroooo i oby tak pozostalo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 maja 2014, 19:34 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 123
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Czytam tak o DPF-ach tu i na innych forach i zauważyłem, że dużo przypadków zatkania filtra, które ludziska opisują występuje na długich trasach zazwyczaj w drodze na lub z wczasów. Zastanawiam się, co może być tego przyczyną. :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 maja 2014, 21:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Ja też od dwóch lat jeżdżę z DPF-em (silnik 2.2) głównie po mieście 95% miasto i od czasu do czasu jakaś mała trasa, jak na razie nic się nie dzieje. Ale staram się jeździć w przedziale 2-2,5 rpm, tak żeby silnik miał właściwą temperaturę i ewentualne wypalenie przebiegało dość szybko, ja nauczyłem się już i widzę po obrotach ( u mnie wzrastają na biegu jałowym do ok. 850 - 1000 rpm) i wtedy wiem, że filtr się wypala, jak ostatnio sprawdzałem FORSCANEM to dystans między wypaleniami to ok. 200 - 230 km, więc uważam, że to nieźle.

Więc nie taki diabeł straszny, jak go malują, wiele problemów mają osoby, które kupiły samochód z niewiadomego źródła, nie wiadomo jak poprzedni właściciel dbał o samochód, czy zmieniał olej na czas i jakiego oleju używał, jak kupimy takiego kota w worku, to mamy jak w banku, że DPF nam się niedługo odezwie. Jeśli samochód jest prawidłowo użytkowany i serwisowany, to i DPF działa jak należy.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 maja 2014, 10:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
kupis99 napisał(a):
... czy zmieniał olej na czas i jakiego oleju używał,... Jeśli samochód jest prawidłowo użytkowany,... to i DPF działa jak należy.



 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 maja 2014, 00:40 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 26.02.2014
Posty: 36
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Opisze moja przygode z dieslem i "przesympatycznym " DPF-em , chociaz nie w Mazdzie , a w Hondzie Accord 2,2 i-DTEC , ktora byla moim pierwszym dieslem i po ktorej zdecydowalem sie wrocic do benzyny . Kupilem w salonie hondy po 1 wlascicielu z przebiegiem 24tys. km ( poprzedni wlasciciel zamienil na Honde CRV , poniewaz wczesniej mieli SUV-a i zonie wyzej i wygodniej sie siedzialo .....takie zboczenie "helmutow" ) . Przed zakupem solidnie sie przygotowalem czytajac i dowiadujac sie jak uzytkowac nowoczesnego diesla , czyli cala historia typu obroty , malo jazdy miejskiej , odpowiedni olej i wymiana co 15 tys. km , dobre paliwo itd. . Tak tez staralem sie uzytkowac 30% miasto , reszta trasa , szczegolnie tu w niemiaszkach gdzie tyle autostrad nie ma z tym problemu , tym bardziej ze do pracy nie dojezdzam autem . Wszystko bylo super az do przebiegu 93 tys km i stalo sie to w polsce na wszasach wracajac do niemiec kolo krakowa zapalila sie kontrolka DPF ( w hondzie nie mruga , tylko jak juz sie zapali , to auto przechodzi w tyb awaryjny i nie ma zlituj sie . Nie pomoze szybka jazda na autostradzie itp. ) Pojechalem do serwisu w krakowie , szefo mechanikow zapytal ktory to raz , odpowiedzialem ze pierwszy , odpowiedz: - eeeeee no to nie ma co plakac . Po czym wskazal ze najwazniejszy jest olej silnikowy . Ok , auto przepalone 220 zeta poszlo sie je... . Drugi raz stalo sie przy przebiegu 97 tys , tym razem jechalem z niemiec do wrocka i zaraz po przekroczeniu granicy komputer poinformowal mnie ze filterek sie zapchal :x . Dojechalem do wrocka na awaryjnym i ponowne wypalanko , skasowane 200 zeta ( Wroclaw tanszy :wink: ) i tu mechanik stwierdzil ze najwazniejsza jest jakosc paliwa . Po kilku miesiacach jechalem na rodzinne pomorze i przy przebiegu 103 tys miedzy koszalinem , a slupskiem .......tak , tak <suicide> DPF !!! . Wiec serwis hondy w slupsku , wypalanko i tu jedyne mile zaskochenie ...160 zeta i madrosc mechanika , ktory stwierdzil ze najwazniejszy jest sposob jazdy <spoko> i ze jak juz trzeci raz w tak krotkich odstepach , to juz tak bedzie i trzeba wymienic ten DPF , kosztorys : 4.173 zl . Wszystkie trzy przypadki mialy miejsce w Polsce , dwa razy po tankowaniu na stacjach paliw zaraz za granica i raz po kikudniowej jezdzie i tankowaniu gdzies pod krakowem ......przypadek ? Nie wiem czy ma to cos wspolnego . Ze wzgledu na to zemieszkam w niemczech nie zdecydowalem sie wycinac tego wspanialego DPF-u ( tu sa rygorystyczne kontrole i slyszalem o kilku przypadkach zaplacenia wysokiej kary za wyciety DPF ) . Sprzedalm Honde i wrocilem do Mazdy w benzynie .

_________________
マツダは最高です


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 maja 2014, 08:29 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ktoś sprawdził czujniki?

Dpf w idetec to jeden przypadek na 100 mazd :grin:

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 maja 2014, 13:57 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 26.02.2014
Posty: 36
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
hefi napisał(a):
Ktoś sprawdził czujniki?

Dpf w idetec to jeden przypadek na 100 mazd :grin:


Dlatego tez w wyborze diesla po dokladnych analizach i testach postanowilem kupic honde z i-dtec . Ogolnie autko bardzo fajne i silnik super oszczedny ,cichy z dobra kultura pracy i duza frajda z jazdy . Auto regularnie serwisowane w ASO hondy , wymiany oleju co 15 tys km , a mimo to po przebiegu 90 tys takie przygody .
Nikt nie sprawdzal czujnikow , chyba ze zlosci podczas serwisowego wypalania zapomnialem to podpowiedziec mechanikom .
No nic .......autko juz sprzedane i do puki inzynieria nie wymysli czegos lepszego , a ekolodzy nie beda sie wpierd.... do diesla , bede jezdzil benzyniakiem .

_________________
マツダは最高です


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lip 2014, 20:11 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 07.05.2014
Posty: 6
Rok produkcji: 2023
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: podkarpacki
mikolaj napisał(a):
Proponuje dodać do faktów:
- podczas gdy miga kontrolka DPF (nawet inspekcja olejowa) nie dochodzi do procesu wypalania filtra.


U mnie miga kontrolka, prawdopodobnie inspekcja olejowa, bo wszystko działa OK, a DPF się wypala.

_________________
Bylo Mazda 6 GH 2.0 CD, GJ 2.0 2019


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.