Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 06:34

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 17:40 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam wszystkich serdecznie, jakis czas temu zakupilem Madzie z silnikiem 2.2 bodajze 125 km nie jestem pewien poniewaz nie wiem.jak sprawdzic, wszystko ladnie pieknie ale dzis jak wracalem z pracy moim ocza ukazala sie zapalona kontrolka DPF, ostatni serwis mialem 2000mil temu wymieniony olej+filtry zadnych niedogodnosci zwiazku z DpF nie bylo, co moglo ulec uszkodzeniu? Prosze o pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 17:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Może podczas wymiany oleju nie skasowali inspekcji olejowej. Ja bym stawiał na to, ale bez podłączenia pod kompa się nie dowiesz...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 19:25 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zgasla , czy za pomoca elm 327 dam rade sie.polaczyc z Madzia ? Jakim programem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 19:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 963
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Tak dasz radę najlepiej Forscan-em

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 07:43 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.11.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Witam!
Wraca problem mrygającej kontrolki DPF. Dzisiaj w czasie jazdy do pracy zaczęła mrugać, 2 tys wcześniej był wymieniany olej i kasowane wszystkie błędy( w książce serwisowej jest informacja że kontrolka <%> zaczynarugać iedy przekroczony jest poziom oleju i do tej pory by się zgadzało bo po około 8-10 tys wymieniałem olej , kontrolka gasła i do następnej wymiany oleju. O o chodzi tym razem? :evil:


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 08:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Nie wiem o co kaman, ale kontrolka nie może "mrygać". Serio.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 08:26 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.11.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Możliwe że złapał jakiś błąd ot tak? <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 08:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Masz w sumie rację. Mryganie to błąd.

http://sjp.pl/mrygać

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 08:36 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.11.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Damianko napisał(a):
Masz w sumie rację. Mryganie to błąd.

http://sjp.pl/mrygać

Wiem że nie ma takiego słowa w słowniku, nie ja zakładałem ten post <niewiem>
Pomóż doświadczony kolego w tym temacie bo mnie krew zalewa z rana <oczy>


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 08:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Ja poradziłem sobie ostatnio z tym tematem kawałkiem czarnej taśmy klejącej.

Albo problem DPF albo nie wyzerowali ci inspekcji olejowej

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 08:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
PS. W twoim poście też piszesz o mryganiu)

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 08:50 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
W silnku 2.0 MZR-CD mrugająca kontrolka to albo inspekcja olejowa albo przytkany filtr DPF, czytaj nieudane jego wypalenie. W silniku 2.2 natomiast dochodzi jeszcze rozciągnięcie łańcucha rozrządu, które też jest sygnalizowanie mruganiem kontrolki DPF i niestety obawiam się że używanie taśmy klejącej to tylko pudrowanie syfa <oczy>.
Trzeba jechać na komputer aby zobaczyć lub ewentualnie dopalić filtr DPF. Procedura dopalania DPF była z pewnością kilkukrotnie powtarzana przez komputer ale nie zakończyła się sukcesem stąd pewnie większa ilość oleju (olej + niespalone paliwo)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 09:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
U mnie zadziałało i nie razi już w oczy :hihi:

Ale tak bardziej serio to tester prawdę Ci powie.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 09:12 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.11.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Damianko napisał(a):
Ja poradziłem sobie ostatnio z tym tematem kawałkiem czarnej taśmy klejącej.

Albo problem DPF albo nie wyzerowali ci inspekcji olejowej

Problem DPF- kocham to...cokolwiek to znaczy....
O "mryganiu" piszecie od 15 stron więc i ja podłapałem <zadzwon>

-- Dodano: Pt, 26 lut 2016, 09:12 --

keramik napisał(a):
W silnku 2.0 MZR-CD mrugająca kontrolka to albo inspekcja olejowa albo przytkany filtr DPF, czytaj nieudane jego wypalenie. W silniku 2.2 natomiast dochodzi jeszcze rozciągnięcie łańcucha rozrządu, które też jest sygnalizowanie mruganiem kontrolki DPF i niestety obawiam się że używanie taśmy klejącej to tylko pudrowanie syfa <oczy>.
Trzeba jechać na komputer aby zobaczyć lub ewentualnie dopalić filtr DPF. Procedura dopalania DPF była z pewnością kilkukrotnie powtarzana przez komputer ale nie zakończyła się sukcesem stąd pewnie większa ilość oleju (olej + niespalone paliwo)

Jeżeli kontrolka mruga to nie da się dopalić filtra, szansa jest jeżeli ta kontrolka pali się na stałe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 09:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
keramik napisał(a):
W silnku 2.0 MZR-CD mrugająca kontrolka to albo inspekcja olejowa albo przytkany filtr DPF, czytaj nieudane jego wypalenie.


albo, jak pisalem juz wczesniej - za wysoka temperatura spalin :)
nie wiem czy da sie to osiagnac bez chipa, ale po chipie mi sie raz udalo ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 10:00 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Forscanem da sie wypalic dpf jak mruga kontrolka. Ja tak zrobilem wlasnie.

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 08:11 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.11.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Załatwione.Nie skasowana inspekcja olejowa :cygaro:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 19:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.04.2016
Posty: 1
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Mały kamyczek: nie było nigdzie napisane do czyszczenia trzeba mieć prawie pełen bak - przy pół baku procedura się nie uruchamiała.
pzdr,
grzechoo
BTW: witam wszystkich - użytkownik - kiedyś M323f - obecnie M6


Ostatnio edytowano Wt, 26 kwi 2016, 19:59 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 20:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
bykolo napisał(a):
Forscanem da sie wypalic dpf jak mruga kontrolka. Ja tak zrobilem wlasnie.

Ile to trwalo? Nigdy nie miałem na to czasu, a w garażu zamkniętym robił nie będę, ale profilakrycznie bym to sobie zapuścił tylko się boję że to trzeba mieć z dwie godzinki wolne..

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 21:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
khad ja wypalałem na dwa sposoby:
1 sposób - proces trwa całą godzine ale trzeba siedzieć i klikać w resetuj błędy ( trwa 1 godzinę)

2 sposób - jak wyżej trzeba resetować ciągle przez 30min błędy do chwili kiedy zgaśnie kontrolka mrugająca DPF i check engine, i w tym momencie przerywamy proces naciskając sprzęgło (trwa 30min)

Po tym zabiegu wszystko wraca do normy :)

Te czynności wykonywałem już wielokrotnie na parkingu na autostradzie, co 200km, bo DPF nie chciał się wypalać z automatu. Ale już na szczęście wywaliłem DPF z czego się bardzo cieszę, zmniejszyło się spalanie o 2 litry. <spoko>

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 23:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Hehe, dzięki za info. U mnie na razie DPF żyje więc nie myślę o tym, ale chciałem wypalić kontrolnie raz na jakiś czas w warunkach przeze mnie kontrolowanych ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 kwi 2016, 15:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.09.2014
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ale po takim profilaktycznym wypaleniu nie powinieneś czasem od razu zmienić oleju?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 29 kwi 2016, 17:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
khad, daj sobie spokój z tym wymuszonym wypalaniem, jak nie trzeba to zostaw DPF w spokoju.
Będziesz się martwił jak będzie Ci migać.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 maja 2016, 17:58 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.11.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
A kto zmienił moją ulubioną mrygającą na migającą? <disco>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 maja 2016, 19:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
A co jak w trakcie jazdy (w trasie) zapaliła mi się kontrolka DPF? Paliła się przez około 10 min bez przerwy. Przegoniłem auto na obrotach 3-3,5tys i zgasła. Obecnie się nie zapaliła więcej. Dodam, że jestem przed wymianą oleju (będę to robił za 3-4dni, ale do tego czasu nie mam zamiaru jeździć. Poziom oleju na bagnecie 3/4 do X)? Czy to przez poziom oleju czy coś innego?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 5 maja 2016, 20:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Przez poziom na pewno nie. Prawdopodobnie filtr się zapchał w większym stopniu niż przy migającej kontrolce, ale na szczęście jazda z większym obciążeniem spowodowała się jego wypalenie. ja bym jeździł.

eryc100 napisał(a):
A kto zmienił moją ulubioną mrygającą na migającą? <disco>


Moderator

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 maja 2016, 20:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Będę jeździł i obserwował. Jak się będzie powtarzać to wywalam DPF. Mam 233tys nalatane i może już na niego czas...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 5 maja 2016, 20:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
No i jak wywalisz DPF to wiesz co można wtedy na spokojnie wstawić? :twisted:

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 maja 2016, 21:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Wirusa :-)?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 5 maja 2016, 22:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Otóż to :)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.