Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 09:35

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 5 lut 2014, 21:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja proponuje najpierw odczyt OBDII, to daje nam realne podejście do problemu.
I jechać do PL bez diagnozy nie polecam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lut 2014, 15:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2014
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wracając do tematu.
Miałem dzisiaj jechać do serwisu, ale niestety mój szef pokrzyżował mi plany.
A jutro jadę do Polski i nie wiem w końcu co robić. Czy zabrać samochód z Rostocku na lawecie , czy po wykasowaniu tej inspekcji będę mógł jechać na kołach. Niech mi ktoś doradzi, bo strachu i pieniędzy to ja nigdy nie miałem. Czym może skutkować jazda przy zapalonych kontrolkach silnika i DPF-u.
Pozdrawiam
Dodam jeszcze, że nie przegrzałem go napewno


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lut 2014, 15:49 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Spróbuj skasować inspekcje olejową za pomocą kabelka, jeśli kontrolki zgasną to będziesz mógł jechać do PL.
Natomiast,jesli kontrolki nie zgasną to dalsza jazda może skutkować całkowitym zapchaniem filtra DPF. Konsekwencje mogą być.... nie posiadasz tego co będzie cie czekać może.
Ale diagnostykę ONDII radzilbym koniecznie, bo nie wiadomo co tam się dzieje.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 6 lut 2014, 15:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
odradzam jazde na dluzsza mete niesprawnym samochodem.
Tutaj chyba jest wiekszy problem niz tylko inspekcja.
jak by do tego palifo sie DTS to zapewne winy bylby DPF lub lambda.

Ja jestem zdania, ze najpierw podlaczyc do kompa lub innego czytnika i sprawdzic jakie sa bledy.
Wtedy mozna rozmawiac, co jest przyczyna i jak to rozwiazac.

Jechac nie polecam

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lut 2014, 19:07 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 02.12.2013
Posty: 142
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: lubelski
Ja kiedyś czytałem tylko nie pamiętam gdzie, pewien człowiek jechał na tempomacie na 6 biegu 120 km/h kilkaset km na autostradzie , i filtr zapychał mu się bo silnik nie miał minimalnych obrotów do wypalenia DPF. W serwisie doradzono mu żeby jechał na 5 z taką prędkością i kontrolki nie będą się zaświecać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lut 2014, 19:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2014
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Przyznam szczerze ,że jestem zwolennikiem jazdy na wyższych biegach, ale tempomatu nie używałem. Nawet w Polsce na drogach krajowych potrafię mi się na szóstce jezdzić. Generalnie nie przekraczam 3000 obr.. Ale po przeczytaniu w/w postów widzę , że mazda lubi większe obroty silnika. Jak mi się uda jutro uniknąć serwisu to zacznę jezdzić na niższych biegach.

Wiele można się tutaj dowiedzieć-dzięki wszystkim za info

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 6 lut 2014, 20:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
rutkowski2014 napisał(a):
Generalnie nie przekraczam 3000 obr

to blad - Mazda wtedy dopiero budzi sie do zycia :)
Jak mialem diesla to 6-ty bieg wpinalem jak na liczniku dochodzilo do 160 km/h :wink:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lut 2014, 20:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 02.12.2013
Posty: 142
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: lubelski
Tutaj nie chodzi o tempomat tylko o obroty silnika jeśli będziesz jechał dłuższy czas a obroty nie będą przekraczały 2000 obr/min to DPF nie ma możliwości się wypalić. Może tutaj była przyczyna


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 6 lut 2014, 21:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
tego diesla trzeba krecic przy jezdzie miejskiej aby nie miec problemow z DPFem .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lut 2014, 21:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
glowasiek napisał(a):
tego diesla trzeba krecic przy jezdzie miejskiej aby nie miec problemow z DPFem .


Dokładnie, oszczędna jazda nie popłaca


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lut 2014, 21:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2014
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
to pierwsza moja mazda-teraz to się zmieni


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lut 2014, 16:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Rutkowski2014 i jak z twoją Mazda??? Mnie dziś przytrafiło się właśnie coś identycznego.

Wylatując w zeszłym tygodniu do PL, jakieś 3 mile przed lotniskiem zapaliła mi się kontrolka DPF, zapaliła na stałe na jakieś 5sek i później zaczęła mrygać. Olałem system bo i tak za kilka minut samolot, a poza tym teraz wychodzi mi serwis, więc sobie pomyślałem że to od oleju i że jak wrócę to tylko podepnę kabelek....

Ale jadąc dziś z lotniska, oczywiście DPF się zapalił jak wcześniej, ale po ok. 10 milach zapaliła się także kontrolka od Check Engine.... Dojechałem do domu, i od razu kabelek dla zasady. Niestety nie pomaga, a kontrolki jak się paliły tak się palą...Jakieś sugestie??

Aha zapomniałem dodać, że jakby co na autostradzie ją teraz trochę pogoniłem.
Temperatura silnika w normie, obroty na 3-3.2 tyś, zapięty 4 bieg, żadnych hałasów z silnika, wszystko słuchowo w normie, tylko tryb awaryjny blokował przyspieszanie....

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lut 2014, 19:25 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
zielony110 napisał(a):
Jak mialem diesla to 6-ty bieg wpinalem jak na liczniku dochodzilo do 160 km/h


Dokładnie, 6 praktycznie w Polsce nie ma gdzie wrzucić, bo autostrad jak na lekarstwo :wink:

-- Dodano: Wt, 11 lut 2014, 20:28 --

smok86 napisał(a):
Temperatura silnika w normie, obroty na 3-3.2 tyś, zapięty 4 bieg, żadnych hałasów z silnika, wszystko słuchowo w normie, tylko tryb awaryjny blokował przyspieszanie....


Proponuje podłączyć się pod komputer i zobaczyć jakie są błędy, inaczej to wróżenie z fusów.
Przyczyn może być kilka.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lut 2014, 14:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Panowie, tak czytam i czytam i w sumie dochodzę do wniosku, że gadacie głupoty.

rumpek napisał(a):
Ja kiedyś czytałem tylko nie pamiętam gdzie, pewien człowiek jechał na tempomacie na 6 biegu 120 km/h kilkaset km na autostradzie , i filtr zapychał mu się bo silnik nie miał minimalnych obrotów do wypalenia DPF


Moim zdaniem bzdura

rumpek napisał(a):
Tutaj nie chodzi o tempomat tylko o obroty silnika jeśli będziesz jechał dłuższy czas a obroty nie będą przekraczały 2000 obr/min to DPF nie ma możliwości się wypalić. Może tutaj była przyczyna


kolejna bzdura

Teraz powiem wam, dlaczego to bzdury, ano dlatego, że ja sam używam diesla i jeżdżę nim w 90% po mieście, obroty jak to w jeździe po mieście rzadko kiedy przez dłuższy moment są ponad 2500 rpm, z reguły między 2000 - 2500, tym bardziej brak jest możliwości jazdy przez kilkanaście minut z obrotami powyżej 2000 rpm.

Zrobiłem samochodem niecałe 30 tyś km w nieco ponad rok i jak do tej pory ani razu nic się nie świeciło, nic nie mrugało, oleju mi nie przybywa, po prostu użytkuję normalnie auto.

Normalnie tzn. nie wciskam pedału gazu do podłogi na światłach i nie hamuję przed kolejnymi, staram się jeździć dynamicznie ale z głową.
Dlatego jak słyszę, że trzeba jechać poza miasto, albo jeździć cały czas z obrotami ponad 2000 rpm przez 15 minut bo inaczej się filtr nie wypali, to uważam to za bzdury, powszechnie powtarzane.

Owszem jeśli filtr się już zapcha to prawda, że trzeba go jechać przepalić na wycieczkę poza miasto i przydepnąć troszkę, ale zapchanie filtra to często pochodna innych problemów, które tylko skupiają się w tym nieszczęsnym filtrze.

Na koniec powiem tylko tyle, że nie jestem ekologiem i sam uważam DPF za niepotrzebne dziadostwo, które potencjalnie może być źródłem kłopotów, sam na początku chciałem go wyciąć, żeby się nie przejmować, bo myślałem jak część tu obecnych, że się nie dopali, będzie się zapychał, mrugał, a olej będzie trzeba wymieniać co pół roku, na szczęście ktoś mądry powiedział mi kiedyś "po co wywalać, jak działa", i na szczęście działa do dzisiaj, a ja nawet nie wiem że go mam, także kochani nie taki diabeł straszny jak go malują.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lut 2014, 17:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja ostatnio robiłem taki test, że przez tydzień jeździłem bardzo spokojnie i zamulałem samochód na maksa. Zmieniałem biegi na max 2000 obrotach i w mieście trzymałem go na wysokich biegach przy obrotach 1500-1800. Przez ten tydzień DPF wypalał się 2 razy. Przejechałem ponad 500 km w tym ok 70% trasa a 30% miasto. Komputer pokazał 42 MPG co daje ok. 6,7 l. Normalnie jeżdżąc zmieniam biegi na min. 2500 nawet do 4000 i DPF wypala się co kilka tyg. i wtedy mam spalanie 36.6 MPG co daje ok. 7,7 l.
Mam podobne zdanie jak kupis99 że nie trzeba jechać 15min itd. żeby wypalić DPF. Wystarczy niższy bieg i nawet na mieście można to zrobić w 2-3 min. Mam ten samochód trochę ponad 2 lata i zrobiłem nim ponad 65 tys. km i zero problemów z DPF. Mimo wszystko jak tylko będę robił remapa to będzie DPF off!
Pozdrawiam.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 lut 2014, 20:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Błędy sczytane panowie i sprawa ma się tak jak poniżej na screen shocie. Ogólnie widzę że DPF się zatkał, kody ewidentnie pokazują nagromadzenie sadzy, następny już mówi o nagromadzeniu popiołu....czyli wydaję mi się że nieciekawie :(

Obrazek

Co sądzicie o kolejnych błędach??
Jutro postaram się jeszcze raz ją przegonić po trasie, chociaż zrobiłem to jadą ostatnio z lotniska, a lampka już migała. Czy mam wypalić filtr na postoju "na kabelek"?? Próbował tego ktoś kiedyś?? Nic się nie stało??

Proszę o porady bo jutro mam dzień wolnego i od rana bym się do tego zabrał.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 lut 2014, 20:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
KOVAL napisał(a):
Wystarczy niższy bieg i nawet na mieście można to zrobić w 2-3 min.


Tak jak napisałeś, ważne są obroty, a nie czas
Nie ma co się bawić w ekologa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 11:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Jakies sugestie? Zaraz chyba skasuje wszystkie błędy i zobaczę co wyskoczy z powrotem.

Wyczytalem tez na forum, ze jak kontrolka dpf miga to do procesu wypalania nie dojdzie. Postaram sie więc wyskoczyć na trasę po skasowaniu błedów i zainicjować wypalanie.

A jak nie to metoda na kabel pod domem....chociaż tego sie troche boję:(

Sent from my HTC Desire C using Tapatalk

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 12:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wyjedz na jakas droge gdzie mozesz go poprzeciagac, wypal dobrze filterek i sprawdz bledy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 12:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
No zobaczymy jak będzie, bo swieci sie teraz check engine i mruga dpf a auto jest w trybie awaryjnym. Obecnie wyswietlaja sie te błędy co podałem wyżej, ale usune i zobaczę co wyskoczy potem

Sent from my HTC Desire C using Tapatalk

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 12:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przypuszczam że jest to problem z inspekcja olejową, wiec kabelek i do dzieła ;) nic nie zepsujesz, bo jest logiczna ukladanka z tych błędów OBDII.


Ostatnio edytowano Pn, 17 lut 2014, 13:04 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 13:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Jak mowilem wczesniej to nie inspekcja bo próbowałem ja skasować 3 razy i nadal wywala kontrolki na desce

Sent from my HTC Desire C using Tapatalk

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 13:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ale kasowanie błędów a kasowanie kabelkiem inspekcji to nie jest to samo.:P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 13:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
No ale kabelkiem juz kasowalem więc to juz nie inspekcja

Sent from my HTC Desire C using Tapatalk

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 13:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No to jak procedura kabelkiem zakończona powodzeniem czyli potwierdzeniem kontrolki i dalej bez efektu to juz chyba grubsza sprawa, sądzę ze przegonienie na trasie nic nie zmieni :|


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 14:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Wlasnie przejechalem sie jakies 20min po trasie. Obroty praktycznie powyzej 3tys non stop.

Podlaczylem kompa na stacji, i wyskakują takie błędy:
P2458 czas trwania regeneracji dpf
P2463 dpf nagromadzenie sadzy w pojeździe
P242f zatkanie dpf w pojeździe, nagromadzenie popiołu

Bede teraz wracał do domu, i jeżeli nie zniknie to zrobić to awaryjne wypalanie na postoju z kabla, czy lepiej nie ryzykować? Robił to ktoś kiedyś?


Sent from my HTC Desire C using Tapatalk

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 15:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja osobiście bym tak daleko się nie pchał. Pojechał bym do ASO na wypalenie.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 16:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Właśnie wróciłem z z ASO, najwcześniej przyjmą mnie w przyszły wtorek......Cena ze sprawdzenie i wypalenie Ł170.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 16:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ale poinformowali Cię co w ogóle się się dzieje? Co moze sie dziac? Czy zakazali użytkowania auta?.... Czy normalnie.... we wtorek zobaczymy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 17:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Normalnie umówili mnie na termin we wtorek....Pani na recepcji serwisu mało ogarnięta!!! Najpierw wysyłała mnie do działu części żebym sobie zapytał ile nowy kosztuje, bo jej powiedziałem na starcie że znam kody błędów i wiem że to zapchany DPF....

No ale w końcu po kilku minutach przyjęła moje zgłoszenie i zaklepała mi termin na przyszły wtorek. Owszem wspomniała mi że pewnie samochód będzie mi jeździł w trybie awaryjnym. Tyle.

Właśnie żona sobie dzwoni do naszej ubezpieczalni i próbuje wyciągnąć jakieś auto zastępcze, że niby serwis zakazał nam się poruszać, że samochód jeździ tylko w trybie awaryjnym itd. Zobaczymy czy nam coś dadzą, bo nie chce tykać Madzi w tym stanie.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.