Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 01:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 12 sie 2013, 22:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wantus napisał(a):
Spalanie całkowite przez zimę było 6.5 l, teraz z klimą 6.8l/100km.


Ja takie spalanie miałem jak na 16stkach zimą jeździłem, teraz na 18stkach to jest od 7l do 7.5l więc masz całkiem przyzwoite. Co do poziomu oleju to przybywa co jest normą, przy wymianie oleju przeważnie mam około połowy drogi do X, czasem więcej. Jeżdżę w przedziale 2k do 3k i naprawdę nie wiem kiedy wypala mi się dpf, kontroluje tylko poziom oleju no i trzymam się swoich obrotów. Od kupna auta kontrolke dpf widzę tylko przy odpalaniu. Na pewno ropa ma znaczenie, może ta która rozcienczyla olej była jakaś trafna i dlatego miałeś problemy z tym kopceniem i mocą?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 sie 2013, 08:29 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Cytuj:
poziom X oznacza ze olej juz jest rozcienczony i nalezy go wymienic na nowy zgodny ze specyfikacja.
Pełna zgoda, tylko bardziej mnie martwi szybko rosnący poziom. Po ostatniej wymianie mam przejechane ok. 5 tys. km a jak wspominałem poziom ok. 2-3 cm wyższy niż maksymalny na bagnecie (literka F). Po wcześniejszej wymianie oleju przejechałem też tylko 5 czy 6 tys. i samochód zaczął tracić moc i pojawił się z rury biały dym, boję się że teraz będę miał powtórkę z rozrywki. Zastanawiam się czy tak Mazdy mają czy coś z moją jest nie tak? Może wystarczy jakaś drobna regulacja zaworów czy coś podobnego, nie wiem, nie znam się na tym... Trochę dziwne, że nie mogę przejeździć od wymiany do wymiany oleju 10 czy 12 tys. km.

U mnie też kontrolka DPF świeci się tylko przy odpalaniu, na szczęście ;)

Cytuj:
Ja takie spalanie miałem jak na 16stkach zimą jeździłem, teraz na 18stkach to jest od 7l do 7.5l więc masz całkiem przyzwoite.
Ja mam felgi 17 i jeżdżę na nich cały rok więc faktycznie spalanie chyba mam w porządku.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 13 sie 2013, 09:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
bialy dym - jezeli jezdzisz malo i krotkie dystanse to moze to byc para wodna ktora gromadzi sie w wydechu.
Gorsza opcja jest uszczelka pod glowica i plyn chlodniczy Ci ucieka (sprawdz stan w zbiorniczku).

Spalanie masz dobre.
Spadek mocy - albo miales jakies trefne paliwo, albo moze miales go malo w baku.
Diesle potrafia obcinac moc aby nieduscic do zapowietrzenia ukladu.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 sie 2013, 13:43 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Poziom płynu dziś sprawdzę, dzięki za podpowiedź.

A co do paliwa to być może i tak było, że trafiłem gorszej jakości i akurat zbiegło się to z dymem z wydechu.
Generalnie tankuję na jednej stacji ale nie jest to żadna sieć, choć parę stacji właściciel ma. Jedyny powód to niższa cena średnio o 25-30 gr. na litrze.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 wrz 2013, 14:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Mam taki problem z swoją mazdą, a mianowicie:

Eksploatowałem w ostatnim czasie auto na długich trasach. W ciągu kilku tygodni zrobiłem tym autem około 4000 km, w większości po autostradach i drogach na terenie niezabudowanym. Później stał nieruszany przez 6 tygodni, padł mi akumulator i nie mogłem go odpalić (odpaliłem przez kable rozruchowe). Przejechałem 200km głównie autostradą, zostawiłem auto na kolejne dwa tygodnie w bezruchu. Odłączyłem akumulator bo bałem się problemów z odpaleniem, gdyż coś mi kradnie prąd kiedy auto stoi, prawdopodobnie zestaw głośnomówiący. Po 2 tygodniach po podłączeniu aku samochód odpalił bezproblemowo, jednak po kilkunastu kilometrach zaczęła mrugać kontrolka DPF, check oraz kontrola trakcji. Auto przeszło w tryb awaryjny. Ze względu na robione odległości raczej nie powinno być mowy o zapchanym filtrze, przejechałem kolejne 600 km i dalej jest to samo. Silnik chodzi równiutko tylko że bez mocy, nie czuć smrodu ze spalin. Czy te problemy mogą wynikać z faktu że odłączyłem akumulator?

Dodam jeszcze że poziom oleju jest niski, będę go monitorował regularnie. Poza tym podczas ostatniej wymiany oleju nic w komputerze nie było ruszanie, gdyż nie robiłem tego na serwisie. Ponieważ jestem teraz w UK boję się jechać na serwis biorąc pod uwagę ogromne koszty, czy jeśli kontrolka raczej nie dotyczy filtru DPF jest możliwe dalsze poruszanie się tym autem bez ryzyka dalszych awarii?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 16 wrz 2013, 15:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Masz prawdopodobnie nie skasowana inspekcje olejowa, na forum znajdziesz filmik z instrukcją.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 wrz 2013, 15:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Też tak mi się wydaje, ale póki co mogę tak jeździć bez żadnych konsekwencji?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 16 wrz 2013, 15:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
w "serwisowce" auto zazwyczaj nie przechodzi w tryb awaryjny, o czym kolega tutaj pisze.
Jezeli na osatnim serwisie komp nie byl ruszany, to najpierw skasuj serwisowke i zobacz co bedzie pozniej.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 16 wrz 2013, 15:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
inna mysl.

Mozliwe ze masz dwa problemy.
Jezeli DPF mruga - to zapewne jest to nieskasowana "serisowka" - skasowac metoda na kabelek i powinno byc ok.
Drugi problem to kontrola trakcji i check engine - moze to byc (choc nie musi) problem z EGR-em.
W rezultacie auto nie ma mocy a na desce masz "choinke".

Na moje tak to wlasnie jest a wyglada na problem z DPF-em.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 wrz 2013, 15:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
odłączyłem akumulator, po ponownym podłączeniu na moment świeci się lampka DPF, po chwili zaczyna mrugać i zapalają się te dwie kolejne...


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 16 wrz 2013, 15:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
czyli tak jak pisalem - moga to byc dwa problemy.

Skasowanie serwisowki to nie problem - poszukaj na forum jak to sie robi ;)
Jezeli chodzi o reszte - nalezaloby podlaczyc pod kompa i zobaczyc jakie sa kody.
Dieler w UK skasuje za samo podlaczenie do kompa jakies 60-80 funa ( w zaleznosci od dielera).

Z kodami bledow bedziemy wiedziec cos wiecej.

Samemu mozesz przeczyscic przeplywke i zobaczyc jak wyglada EGR.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 wrz 2013, 20:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.09.2013
Posty: 2
Mazda 6 2008 rok 2.0 diesel. Właśnie wykonałem wypalanie DPF według instrukcji, wszystko pozytywnie się zakończyło trwało około godziny, dioda od dpf i check engine znikła. Lecz zauważyłem że po operacji auto więcej pali średnio 8-10 litrów pokazuje na komputerze pokładowym. W czym może być problem?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 22 wrz 2013, 21:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
ciempas napisał(a):
Właśnie, panowie jak często wypala się Wam DPF?


Pisałem to 2 lata temu na innym forum, km przybyło ale wnioski się nie zmieniły.

Przejechałem swoją M6 92 tys km i po dokładnych obserwacjach (każdy proces od 30 tys) nabrałem już sporego doświadczenia co do "obsługi" filtra DPF. Być może moja wiedza pomoże Wam w lepszym zrozumieniu samoistnego czyszczenia filtra DPF i znalezieniu odpowiedzi na pojawiające się pytania, na które sam kiedyś nie znałem odpowiedzi.

Oto wnioski:
1. Dystans między wypalaniami zależy od zużycia paliwa, im więcej spalisz tym szybciej nastąpi wypalanie.
2. U mnie dystanse wynoszą od 150 do 260 km jednak najczęściej co 170 km.
3. Ilość km potrzebnych do przeprowadzenia procesu dopalania zależy od biegu, którym jedziesz i tak:
na biegu 3 – ok 13 km (chwilowe zużycie ok 11l/100km)
na biegu 4 – ok 20 km (chwilowe zużycie ok 9l/100km)
na biegu 5 – ok 25 km (chwilowe zużycie ok 8l/100 km)
na biegu 6 – ok 30 km (chwilowe zużycie ok 9l/100 km)
obroty do wszystkich przypadków w granicach 2-2.5 tys
4. Fakt zatankowania nie ma wpływu na zmianę dystansu między wypalaniem.
5. Aby proces dopalania się rozpoczął obroty silnika mogą być niższe niż 2 tys.
6. Przerwanie procesu dopalania przez zgaszenie silnika i rozpoczęcie jazdy w po niedługim czasie (np. kilka godzin) powoduje kontynuację dopalania i ukończenie jej wg przebiegów z pkt. 3
7. Przerwanie procesu dopalania jw, ale kontynuacja jazdy np. na następny dzień zaczyna proces od nowa.
8. Przerwane dopalanie przed postojem do dnia następnego lub po całkowitym wychłodzeniu silnika nie powoduje natychmiastowego rozpoczęcia dopalania po zagrzaniu silnika, zdarza się, że proces rozpoczyna się dopiero po paru km od osiągnięcia przez silnik standardowej temperatury pracy.
9. Gdy proces dopalania powinien się zacząć komputer nie czeka z rozpoczęciem cyklu do momentu rozgarzania silnika do normalnej temperatury.
10. Temperatura zewnętrzna (np. silny mróz) nie ma wpływu na czas dopalania.
11. Wymiana oleju czy przegląd co 20 tys km nie ma wpływu na dystans między wypalaniem.
12. Rodzaj paliwa, które tankuję – Shell Diesel Extra i Diesel V-Power – nie mają wpływu na dystans między wypalaniem.

Zaznaczam, że moje doświadczenia wynikają tylko i wyłącznie z obserwacji samochodu, którym na co dzień jeżdżę i nie mam z nim najmniejszych problemów – w każdej kwestii, kontrolkę DPF widze tylko do momentu uruchomienia silnika.
Kiedyś liczyłem to na czas, ale km okazały się bardziej dokładne i łatwiejsze do zmierzenia (kasowanie licznika).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2013, 08:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
A nie wychodzi czas taki sam w każdym przypadku (różnica przejechanych kilometrów wynikałaby tylko z różnicy prędkości) ?
Na 3 masz ok 50 km/h, na 6 ok 130 km/h...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2013, 12:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Na to wygląda, dzięki tombien za pomocne wskazówki.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 wrz 2013, 11:13 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.08.2013
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: kujawsko-pomorski
Pewnej rzeczy nie rozumiem. Wczoraj w czasie jazdy zaczęła mrygać lampka DPF. Jeździłem od tego czasu na wyższych obrotach, nawet do 4-4,5 tys. obr. Nie zgasła... Czy powinna sama zgasnąć czy trzeba zrobić kasowanie jak w jednym z pierwszych postów w tym temacie? Czeka mnie co prawda wymiana oleju za 500 km, a jak dobrze przeczytałem na forum Mazda nie ma kontrolki "serwis" i to dlatego moje autko może się upominać poprzez migającą kontrolkę DPF o zmianę oleju?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 25 wrz 2013, 11:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Tak, a kiedy ostatnio zmieniałeś olej i gdzie?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 wrz 2013, 11:25 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.08.2013
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: kujawsko-pomorski
Nie wymieniałem oleju sam. Może był wymieniany w ASO, odkupiłem auto od wierzyciela :) Jest kartka od Dexeli, że wymiana oleju przy dokładnym przebiegu (i tu jest informacja, że już dobijam właśnie do niego).

Tak, czyli może chodzi o wymianę oleju?
czy
Tak, powinna zgasnąć sama?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 wrz 2013, 11:45 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.08.2013
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: kujawsko-pomorski
Dodam tylko, że na bagnecie olej jest w 1/3 powyżej F w stosunku do X


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 25 wrz 2013, 11:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Możliwe, że poprzedni właściciel wymienił olej, ale ktoś nie zresetował mu inspekcjii olejowej.
Spróbuj tego.

viewtopic.php?f=39&t=453

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 wrz 2013, 11:59 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.08.2013
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: kujawsko-pomorski
Dzięki, zajmę się tym. Auto pracuje dobrze. Nie zauważyłem żadnych zmian w jego pracy. Od czasu migającej kontrolki DPF-u przejechałem 200 km. Spróbuję metody "na kabelek" :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 29 wrz 2013, 14:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Czy metoda na kabelek pomogla?

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 wrz 2013, 21:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.09.2013
Posty: 2
Mam taki problem Mazda 6 2008 rok 2.0 diesel. Właśnie wykonałem wypalanie DPF według instrukcji, wszystko pozytywnie się zakończyło trwało około godziny, dioda od dpf i check engine znikła. Lecz zauważyłem że po operacji auto więcej pali średnio 8-10 litrów pokazuje na komputerze pokładowym. W czym może być problem?


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 29 wrz 2013, 22:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Nie ma problemu. Przejdziesz kilkadziesiąt kilometrów i wszystko powinno wrócić do normy.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 wrz 2013, 12:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.08.2013
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: kujawsko-pomorski
szczypik napisał(a):
Czy metoda na kabelek pomogla?

Sorry ale ciężko z czasem... Nie zająłem się tym jeszcze. Zrobię to dzisiaj... Zastanawia mnie to strasznie bo jeżdżę autem do teraz. Zrobiłem około 500 km od kiedy to cholerstwo mruga, staram się często jeździć powyżej 2- 2,5 tys. obrotów więc wypalanie powinno być. Kontrolka nadal mruga. Auto zachowuje się poprawnie. Muszę zrobić wymianę oleju, bo akurat wypada. Ktoś napisał, że mazda nie pokazuje informacji o serwisie i wymianie oleju więc jest to możliwe, że dioda pali się właśnie z tego powodu... :o


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 wrz 2013, 20:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
W moim przypadku godzinne wypalenia DPF-a nic nie dalo. Zdecydowalem sie go usunac. Znalazlem polskiego mechanika w UK ktory wymontowal mi ten filtr, po drobnej negocjacji ceny kosztowalo mnie to 280 funtow, czyli chyba nie najdrozej. Gdyby ktos byl w UK i potrzebowal podobnej uslugi daje namiary:

http://www.hitecheng.co.uk/pl/uslugi/us ... ra-dpf-fap

Mam nadzieje ze juz nie bedzie z tym wiecej problemow...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2013, 13:32 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.08.2013
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: kujawsko-pomorski
U mnie metoda na kabelek nie pomogła. Nie wiem czy jak wymienię olej (mam już termin) i skasuję inspekcję to sytuacja się poprawi a ten cholerny "DPF" przestanie mrugać!?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 paź 2013, 09:26 
Amator
Offline
Od: 12.09.2013
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja dopiero uczę się mojego samochodu, wiec w celu analizy mojego stylu jazdy od czasu do czasu podłączam moją GH do laptopa i odczytuje dane z PCM dotyczące DPF. Oprócz miasta sporo jeździmy z żoną w długie trasy i wyszło że wypalanie mam średnio co 180km. Od czasu kiedy poprawiłem swoja PTJ i staram się obroty utrzymywać w trasie w granicach 1800 - 2300 to rekord między wypalaniami to 245km.
Poniżej zrzut ekranu z programu: http://reverseengineering.road2.me/wp-content/uploads/2013/10/M6-GH-DPF.jpg

_________________
http://reverseengineering.road2.me/
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 paź 2013, 23:16 
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2013
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
krystian77 jeśli można wiedzieć, jaki masz przebieg? (mały w granicach 4200??) Dzisiaj patrzyłem u siebie, u mnie DPF wypala się średnio co 170km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 paź 2013, 14:56 
Amator
Offline
Od: 12.09.2013
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
borowa napisał(a):
krystian77 jeśli można wiedzieć, jaki masz przebieg? (mały w granicach 4200??) Dzisiaj patrzyłem u siebie, u mnie DPF wypala się średnio co 170km.

To 4200 to przebieg od ostatniej wymiany oleju. Na liczniku mam w miarę wiarygodny przebieg 165000km.

_________________
http://reverseengineering.road2.me/
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.