Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 12:41

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 24 sie 2015, 14:23 
Świeżak
Offline
Od: 13.02.2014
Posty: 20
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Witam.
Od pewnego czasu słyszę styki z okolic przedniego zawieszenia. Niska prędkość i kręcenie kierownicą.
Czy może to być górne łożysko amortyzatora? Na eBay znalazłem tylko mocowanie ale łożyska brak. Czy jest ono w tym mocowania jako jedna część?
Z góry dziękuję za pomoc.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 sie 2015, 15:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Może to przegub? Skręć kierownicą na maxa i rób kółko powoli, jak będzie stukać to znaczy że przegub.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 sie 2015, 15:06 
Świeżak
Offline
Od: 13.02.2014
Posty: 20
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Stukanie objawia się tylko wtedy gdy kręcę kierownicą. Jestem pewien ze to nie przegob.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 sie 2015, 20:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Końcówki drążków pewnie już sprawdzałeś? Co do samego łożyska, to niestety nie wiem jak to wygląda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 sie 2015, 21:22 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Co do samego łożyska to wygląda to prosto - nie ma tam łożysk w amortyzatorze, bo GH ma zawieszenie wielowahaczowe i nie ma kolumn mcphersona ;) Proste jak budowa cepa ;) Nic się tam nie skręca w zawiasie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sie 2015, 08:06 
Świeżak
Offline
Od: 13.02.2014
Posty: 20
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Jakieś pomysły co to może być? Mechanik nic nie znalazł.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sie 2015, 08:53 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Sprawdź czy to nie wielowypust (często stukał w GH), tu masz o tym wątek, nawet fotki są: viewtopic.php?p=60399#p60399

A jak nie to (choć warto sprawdzić) to może być maglownica (też często stukały w GH).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sie 2015, 22:21 
Świeżak
Offline
Od: 13.02.2014
Posty: 20
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Smarowanie pomogło.
Dziękuję.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sie 2015, 22:53 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
No to super!!! Fajnie, że to nie magiel :)

pozdrowienia!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sie 2015, 22:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.08.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Hej, a co dokładnie przesmarowałeś? Od ok tygodnia mam to samo, strasznie denerwujące :/

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sie 2015, 23:36 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Przeciez masz napisane dwa posty wyzej co przesmarowal... nawet zdjecie jest gdzie trzeba smarowac...

Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 sie 2015, 04:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To ja mam takie przeskakiwania/skokową pracę przy wyższych prędkościach, czy ktoś miał coś podobnego??

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 sie 2015, 08:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.08.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Ok w takim razie źle przeczytałem, u mnie nie występują stuki tylko przy kręceniu kierownicą na postoju, czy przy niskiej prędkości oraz delikatnym do hamowaniu słychać jakby obcieranie, skrzypienie. Auto mam miesiąc, a powyższe objawy są dopiero od około tygodnia :/

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.