Teraz jest Pn, 16 sty 2017, 16:01

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 20:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Lokalizacja: Szkocja
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Cholera nie wygląda to za dobrze, cena za sensor też z kosmosu. Żonie muszę powiedzieć żeby zwolniła


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 20:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 868
Lokalizacja: Normanton / Yorkshire / Łask / Myszków
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Kurcze daliście mi do myślenia też szykuje mi się podróż do Polski aż boję sie pomyśleć co by było gdyby. ......

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 20:47 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 256
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
no fakt,tu się nie popisali japońce. ta sama przekładnia śmiga w RX-8 ale nie wiem czy stamtąd też dochodziły sygnały o tym aby kiera żyła własnym życiem.albo po prostu przy tej mocy nawet jak któremu chciała uciec na pobocze,to gość stwierdzał,że właśnie mega driftem zaparkował pod Biedronką.
doszły mnie gdzieś słuchy o możliwości wymiany czujnika w ASO,przy okazji przepytam co i jak się ma.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 21:02 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4792
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
To już trzeci przypadek, poniżej dwa wcześniejsze.
viewtopic.php?p=58431#p58431

viewtopic.php?p=58440#p58440

viewtopic.php?p=71116#p71116

tadziol napisał(a):
natychmiast przekształca go na "rozkaz" uruchomienia silnika wspomagania


A da się utrzymać taką kierownicę w rękach? Są jakieś wcześniejsze objawy, że do takiego przypadku może dojść?

Ja również trochę się wystraszyłem. Wcześniej czytałem ten wątek, ale nie do końca wierzyłem. Przy prędkości autostradowej typu 170km/h mogłoby być nieciekawie. Trzeba chyba jeździć wolniej :|

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 21:20 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 256
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Michał napisał(a):
A da się utrzymać taką kierownicę w rękach?

tego nie wiem,ale podejrzewam,że trza mieć niezłą krzepę no i być przygotowanym na taką akcję.ale to mniej więcej tak samo jakby jeździć i cały czas przewidywać,że możemy złapać "gumę",wtedy efekt jest chyba podobny.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 06:43 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 200
Lokalizacja: Śląsk/Włochy
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Dokładnie to tak jak bys zawsze jak prowadzisz auto trzymał mocno kierownice i czekał tylko kiedy skręci może skręcić jutro za rok albo za3 lata albo nigdy.......bez sensu mamy czerpać przyjemność z jazdy autem a nie co wsiadasz do auta masz styk ze możesz wpaść do rowu <boisie>
Tadziol było by fajnie jak bys sie cos dowiedział czy mozna wymienić ten wadliwy sensor pozbylibyśmy sie problemu i juz <%>
A jednak Włosi nie sa głupi jak szukałem mazdy tutaj na scout24 było 20 mazd jak wpisałem BMW 320d 400 audi a4 450 i 340 vw passat do wyboru :geek:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 156.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 07:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Ale że to się grubsza afera koło tego nie zrobiła .Przecież to powinno być wymieniane w ramach akcji serwisowej jako wada fabryczna zagrażająca życiu kierującego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 12:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
.... życiu kierującego, jak również pozostałych uczestników ruchu drogowego.

Ma sa kra :(

Zastanawiam się o który czujnik chodzi, coś mi podpowiada za ten w kolumnie kierowniczej na dole, czujnik obrotu.
Pewności nie mam, ale jeśli winna jest korozją czujnika to organoleptycznie powinno być widać zmiany które mogą czynić takie cyrki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 16:35 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 200
Lokalizacja: Śląsk/Włochy
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
no ale panowie wlascicielowi postu nie ze auto chodzilo idealnie i nagle skrecila kierownica w czasie jazdy on mial juz problemy z wspomaganiem jak wczesniej napisal tagze nie sadze ze to sei dzieje tak z nienacka znaczy mam nadzieje :arrow:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 156.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 17:45 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 256
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Millerek napisał(a):
Zastanawiam się o który czujnik chodzi

ten który jest w przekładni....
masz poniżej na foto,po lewej,czarny korpus.
Obrazek

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 19:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
To czujnik obrotu jednak, ten co pokazuje moc silnika i coś w lewo i prawo tak...? W temacie o ściąganiu auta pisaliśmy ostatnio.
Trzeba wyciągać magiel?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 22:18 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 256
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
trzeba...
tu coś dla tych,co mają pojęcie o tensometryce (?) chyba.
Obrazek
a to konstrukcja z GJ....
Obrazek

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 22:30 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6134
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
tadziol czyli w GJ wspomaganie nie jest w maglu, tylko w kolumnie kierownicy?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 kwi 2015, 08:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Na to wychodzi ze tak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 kwi 2015, 13:06 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 256
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
no.... giejotka ma w kolumnie...wiele innych marek zresztą też...

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 kwi 2015, 13:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 432
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
tadziol orientujesz sie czy to jest korozja w tej wtyczce na stykach, jezeli tak to chyba jest do niej dostep bez zrzucania calego magla zeby ocenic jej stan? Znalazlem aukcje z tym czujnikiem gdzie dokladnie widac o co chodzi http://allegro.pl/czujnik-sterownik-mod ... 95337.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 kwi 2015, 17:11 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 256
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
nigdy korozja styków nie jest problemem w GH,ale za pieniądze to ja bym kupował ten czujnik bez zastanowienia.fakt dostęp jest bez demontażu przekładni,trochę gimnastyki,ale da się.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 maja 2015, 22:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.01.2015
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa, białołęka
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
masteros napisał(a):
kuźwa,
rozumiem, że siada wspomaganie i trzeba mieć siłę drwala, żeby manewrować na parkingu
ale z tym ściąganiem to już jakaś masakra :arrow:
od dziś obie łapki na kierownicę!


Siła drwala to malo powiedziane:) dziś znów mi wyrwało kierownice, i w ostatniej chwili dałem po heblach bo byłbym wylądował na drzewie...

To moze teraz pare słów...

Otóż mi padł czujnik wspomagania kolumny kierownicy, te dziadostwo siedzi tuć pod kierownicą i trzeba całą górę rozmontować aby się do niego dobrać, ale tak aby nie rozkalibrować kierownicy, czujnik odpowiada za przesyłanie informacji do silniczka wspomagania o sile skrętu to są jakieś algorytmy, znajomy sprawdzał mi to na jakimś ustrojstwie i pokazywał jak sie zachowuje czujnik i że podaje złe dane.

Czujnik jest ewidentnie do wymiany, problem polega na tym iż tego cholerstwa jest w pyte i każdy inny, trzeba rozmontować i wyjąć go żeby taki sam kupić. Serwis jak serwis, nie naprawiamy tylko wymieniamy bo naprawić sie nie da, jade w czwartek do jakiegoś medyka w Zielonce koło warszawy bo podobnież ona wie co i jak.

Co do samej jazdy to ciężko, najciężej na parkingach ale nie wyćwiczyłem mięśni na noszeniu siatek z zakupami tylko na ciężkiej pracy wiec jeżdżę póki co:D Najgorzej jest tylko jak wsiadam i wspomaganie działa, (bo nie można go normalnie odłączyć o wsio jest ze sobą połączone) wtedy obie rączki na kierownice i jazda:D

miałem w ostatnim tygodniu pare takich syt że spociłem sie jak dzika świnia utrzymując kierownice prosto gdy mi ściągało do prawej A wiec odpowiadając na pytania jednego w kolegów owszem można to utrzymać tylko jest cieżko i trzeba mieć oczy w d...

będę informował na bieżąco o postępach bo wywalić 8 tysięcy na cały układ kierowniczy w serwisie to zawsze mogę, byłem w ASO na na Bródnie to mi za 200 zł powiedzieli to co już wiedziałem generalnie. Byłem też tu http://www.serwis-japonskie.pl/kontakt.html ale chłopaki dumali i nic nie wydumali i wysłali mnie do serwisu bo tam mają lepsze narzędzia diagnostyczne, przynajmniej mnie za to nie skasowali:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 maja 2015, 00:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Piszesz o tym czujniku o którym pisaliśmy we wcześniejszych postach? ten w podłodze?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 maja 2015, 21:00 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 256
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Stillgar napisał(a):
Otóż mi padł czujnik wspomagania kolumny kierownicy, te dziadostwo siedzi tuć pod kierownicą i trzeba całą górę rozmontować aby się do niego dobrać, ale tak aby nie rozkalibrować kierownicy, czujnik odpowiada za przesyłanie informacji do silniczka wspomagania o sile skrętu to są jakieś algorytmy, znajomy sprawdzał mi to na jakimś ustrojstwie i pokazywał jak sie zachowuje czujnik i że podaje złe dane.

nieprawda.
Stillgar napisał(a):
Czujnik jest ewidentnie do wymiany, problem polega na tym iż tego cholerstwa jest w pyte i każdy inny, trzeba rozmontować i wyjąć go żeby taki sam kupić.

to też się nie zgadza.
po pierwsze czujnik do EPS jest jeden i tylko jeden rodzaj,a po drugie jest on zamontowany w przekładni.
ten pod kołem kierownicy to czujnik obrotu kierownicy i współpracuje z DSC,nie ma żadnego wpływu na wspomaganie.
żeby ukrócić spekulacje i próby obalenia mojej teorii wieczorem wrzucę zdjęcia tego paskudztwa.

-- Dodano: Wt, 5 maja 2015, 22:00 --

jest wieczór,są zdjęcia...
gdzie w ogóle szukać ? :
Obrazek
ano pomiędzy sprzęgłem i hamulcem,tam gdzie wałek kolumny kierowniczej.
następnie usuwamy plastykową osłonę :
Obrazek
oraz kawałek wykładziny i gumową osłonę wałka przekładni kierowniczej aby zobaczyć poniżej w otworze ściany grodziowej ów czujnik,który daje niejednemu popalić :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
sorry za jakość zdjęć,aparat dobry,ale fotograf do d....y.... :parowka:

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 maja 2015, 02:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Muszę sie w końcu zabrać za ten czujnik. U mnie ostatnio niezłe jaja są. Wcześniej ściągało na lewo. Teraz samochod jedzie prosto przez chwile, pozniej lekko ściąga go na prawo, a pózniej na lewo ... I tak raz na prawo, raz na lewo...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 cze 2015, 13:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Właśnie próbowałem sie dostać do tego czujnika, ale mogę go ledwo co dotknąć palcem. Czy od spodu samochodu jak bym go podniósł, bedzie lepszy dostęp? Bez rozbierania pół zawieszeni? Od góry to nawet tej wtyczki nie mogę odpiąć, zeby sprawdzic czy bedzie dalej ściągać
Obrazek

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lip 2015, 22:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.01.2015
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa, białołęka
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Udało mi się to zrobić, generalnie pojechałem do elektronika samochodowego żeby sprawdził co się dzieje bo w serwisie wzieli 200 zł i powiedzieli że czujnik i trzeba wymienić całość bez magla 7800 brutto. Elektronik z zielonki po podłączał mi go i po 2 dniach zadzwonił ze on tu jest moduł sterowania padnięty i nie może go zrobić bo sie podobno przejarał.
Dołączył mi wspomaganie na wiązce abym mógł jeździć prawie normalnie i zacząłem szukać cześći. przekładnia kierownicy w Niemczech orginał kosztuje 4200 brutto, miałem już ściągać ale okazało sie ze kolega mi w Polsce załatwi za 4700 wiec poczekałem, kupiłem i zamontowali mi. samochód działa ale przyzwyczajenie aby mocno trzymać kierownice pozostało i raczej nie chce się go wyzbyć, bo może mnie zycie kosztować....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lip 2015, 06:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.06.2014
Posty: 9
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Witam,

mam podobny przypadek ... odplam auto wszystko jest OK po chwili lampka wspomagania i koniec.... kierka ciężko się kręci .... kompletny brak wspomagania - komputer wykrył błąd C200D62 - czy ktoś może wie o co w tym chodzi, co może byc przyczyna i jak to naprawic???? dlaczego tak drogo juz nie pytam :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lip 2015, 11:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.03.2015
Posty: 14
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Czytajac te posty teraz bede sie bal do Pl tym autem jechac :/ u mnie jak narazie zauwazylem tudzież wydaje mi sie ze wspomaganie raz dziala mocniej raz delikatnie slabiej nie wiem od czego to zalezy ale w obie strony tak samo dziala zadnych niekontrolowanych ruchów ani zgrzytania nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lis 2015, 22:20 
Świeżak
Offline
Od: 21.12.2013
Posty: 20
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Cześć wszystkim, minęło kilka miesięcy od ostatniego wpisu w tym wątku, czy jest jakiś ciąg dalszy? Czy komuś udało się wymienić sam czujnik?
Ja zauważyłem w swojej GH krótkotrwałe braki wspomagania przy intensywnym manewrowaniu kierownicą przy naprzemiennym maksymalnym skręcaniu w lewo i następnie w prawo (np. na ciasnym parkingu).


Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 gru 2015, 17:44 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 68
Lokalizacja: Ustroń
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Witam, juz pisalem wczesniej mam problem z ukladem kierowniczym tzn na postoju jak skrecam kierownica w lewo pojawia sie dzwiek taki warkot, w prawo jak skrecam nic sie nke dzieje.
po rozmowie z aso mazda powiedzieli mi ze trzeba zweryfikowac problem za 200 zl,po tym proponuja kalibracje ukladu kierowniczego podobno pomaga, jak nke to do wymiany bedzie jakis potencjometr za 3 tys zl Prosze czy ktos mial podobny przypadek i jak to najlepiej rozwiazac , z gory dziekuje zawszystkie informacjePodobno jest to wada naszych GH , szkoda tylko ze wychodzi po gwarancji


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 gru 2015, 17:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Temat znany i poruszany na forum, kilka wątków niżej: viewtopic.php?t=1341

klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 lut 2016, 22:15 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 68
Lokalizacja: Ustroń
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Czytalem ale tu nie ma zadnych konkretow , same jakies wywody

-- Dodano: Pn, 1 lut 2016, 22:15 --

Kalibracja w ASO pomogla !


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lut 2016, 21:05 
Adept
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 150
Lokalizacja: Zachodnio-pomrskie/Stoke On Trent UK
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam,czy moze ktos wie czy poprawili ten czujnik w modelu po lifcie w 2010roku?,normalnie po przeczytaniu sie niezle zalamalem na to auto,az sie nie chce wierzyc,mam polifta i wiem ze w zawieszeniu duzo zmienili i zastanawiam sie czy ten czujnik tez?,zly jestem ze przeczytalem ten watek bo psychicznie teraz jezdzi sie zle(a tak fajnie sie prowadzilo jedna reka :) ),pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.