Teraz jest Cz, 23 lut 2017, 19:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 3 maja 2014, 20:46 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 82
Lokalizacja: Zubrzyca Górna
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
lukas7277 jak tam sprawy się mają, bo normalnie mnie to ruszyło i znów przez jakiś czas będę ciągle obiema rękami trzymał mocno kierownice, i ta siła była naprawde duża , czy jakbyś tak solidnie trzymał to by była szansa to utrzymać? ja kiedyś miałem podobny przypadek w mercedesie, tzn wspomaganie mi naraz siadło, i była to wina tak jak już ktoś wyżej wspomniał słabego ładowania i u mnie wtedy był uszkodzony alternator po naprawie wszystko wróciło do normy, ale żeby kierownica sama skręciła to nie poważne jest, przy takim czymś to powinno jakoś zepsuć całkowicie i włączyć tryb awaryjny a nie, że wszystko hula a auto postanowiło jechać całkiem w bok... Pisz wszystko co kto gdzie Ci powiedział i na jakim etapie jesteś. Pozdrowienia :)

_________________
Patrzcie, gwiazda... nie, nie to Mazda !!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2015, 16:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.01.2015
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa, białołęka
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
No ja właśnie miałem taki przypadek wracam z Płocka i 130 na liczniku. Nagle kierownica mocno w prawo i rwie... potem w lewo i znów w prawo. Panowie ja kupę lat na budowie pracowałem i słaby nie jestem ale się mocno spocilem żeby utrzymać samochód na drodze. Kolega obok to już modlić się zaczął. Teraz jest git juz nie rwie do wawki dojadę ale powiem ze strach. Mam z serwisu papiery ze samochód jest sprawny bo przed kupnem go w serwisie Mazdy sprawdzałem. Teraz pytanie da się to jakoś ugryźć żeby mazda mi to naprawia na swój koszt? I co to jest MMP?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 08:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2303
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Braku wspomagania nigdy nie mialem jako takiego podczas jazdy, aczkolwiek zdarzylo mi sie moze jakies 2 miesiace temu cos, co mnie niemile zaskoczylo.

Probowalem wcisnac sie pomiedzy dwa samochody,bylo dosc ciasno wiec jezdzilem przod tyl, przod tyl, duzo krecenia.... a w pewnym momencie jakby wspomaganie przestalo dzialac, chodzilo tak ciezko, ze szok. Zadna kontrolka sie nie zapalila, zero oznak jakiejkolwiek awari.

Odpalilem, zgasilem to samo. Poczekalem kilka minut i wszystko bylo OK.

Nigdy wiecej mi sie to nie przytrafilo chociaz przyczyny nie znam do dnia dzisiejszego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 10:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 413
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Stillgar napisał(a):
I co to jest MMP?

Mazda Motor Poland

_________________
m6 2.0MZR Exclusive 2008
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 12:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.01.2015
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa, białołęka
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
i w czym Oni moga mi pomoc? zna ktoś w warszawie jakis sprawdzony serwis żeby podjechać i te wspomaganie zdiagnozować? bo serwis odpada, nie mam 7 tysięcy żeby to naprawić na nowych cześciach, a szukam kogoś z polecenia


Ostatnio edytowano Śr, 8 kwi 2015, 12:14 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 13:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1464
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
autojaksa

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 23:06 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.04.2014
Posty: 43
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
glowasiek napisał(a):
.... a w pewnym momencie jakby wspomaganie przestalo dzialac, chodzilo tak ciezko, ze szok....


Glowasiek,mialem to samo jak uczylem zone parkowac okolo rok temu.Tak jakby cos sie przegrzalo,jeszcze w tym samym dniu wszystko wrocilo do normy i jest ok do dzis.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 kwi 2015, 00:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Trochę lipa że takie coś sie dzieje. Powinna być jakaś akcja serwisowa. Wychodzi na to że cały czas powinienem trzymać 2 ręce na kierownicy i czekać kiedy padnie.
Słabo trochę...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 kwi 2015, 07:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1464
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
To zostało już wykryte dawno temu przez dziennikarzy w którymś teście :P

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 9 kwi 2015, 07:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2303
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Ciekawe czy w razie ewentualnego wypadku z tej przyczyny pozostaje w systemie jakis slad aby to udowodnic i wtedy pogodni do odpowiedzialnosci Mazde za niedorobke.

Troche mnie przerazily wasze historie z jazda po autostradzie i aucie wyrywajacym kierownice ;/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 kwi 2015, 10:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Mnie też to przeraża. Kiedyś czytałem artykuł o avensis. Koleś wjeżdżał do garażu i samochod nagle skręcił i walną w ścianę. Toyota wymieniła samochod na nowy i pokryła straty.
A Mazda na pewno by sie wypierała. Auto po gwarancji i nie serwisowane w ASO i pewnie nic byś nie ugrał z nimi. Kiedyś ktoś na forum pisał że nagle wspomaganie poszło i zniosło go do rowu ...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 kwi 2015, 10:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 413
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
kuźwa,
rozumiem, że siada wspomaganie i trzeba mieć siłę drwala, żeby manewrować na parkingu
ale z tym ściąganiem to już jakaś masakra :arrow:
od dziś obie łapki na kierownicę!

_________________
m6 2.0MZR Exclusive 2008
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 kwi 2015, 21:19 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 264
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
glowasiek napisał(a):
jakis slad

taaaa.... niewątpliwie w psychice kierowcy...
jest to fatalnie skonstruowany wynalazek i przypadki,że nagle maździna postanawia bez ostrzeżenia opuścić pas drogowy w celu eksploracji pobocza nie należą do jednostkowych.
niestety "bezduszna" elektronika ślepo odbiera sygnał z czujnika momentu obrotowego wałka wejściowego do przekładni i natychmiast przekształca go na "rozkaz" uruchomienia silnika wspomagania.a to wszystko wina tylko i wyłącznie tego czujnika.
ślad żaden nie zostanie,system zadziałał tak,a nie inaczej i tyle.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 07:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2753
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Ja pierdziele..... a jak się czujnikowi odwidzi i da rozkaz na czołówkę pod ciężarówkę?
Ciężarowy 90km/h, ja 90km/h, z tyłu żona z dzieckiem?.... :(

Tadziol, nie da się tego jakoś sprawdzić, serwisować, przewidzieć czy naprawić czy cokolwiek? żeby nie było katastrofy?!

Przecież nawet Pudzian wymieknie jak to będzie z nienacka..... i dwie ręce nie pomogą.... :(


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 07:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2303
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Az strach jezdzic :( Najgorsze, ze po tym bedzie nie pozostanie zaden slad wg tadziola :( chyba czas ustawic kamerki samochodowe tak aby obejmowaly kierownice.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 08:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Chyba czas na sprzedaż mazdy. Lubię polatać szybciej po zakrętach, a jak nagle wspomaganie pierdo***e to nie wyprowadzę samochodu

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 10:18 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 449
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Ciekawe jak w innych markach gdzie przeciez tez jest wspomaganie elektryczne. A wiadomo wszystko co elektryczne moze zawsze odmowic wspolpracy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 12:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2753
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Olek, tu nie chodzi o to ze przestanie działać, tylko o to ze kiera sama robi fikołka na maxa!


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 13:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2303
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
dokladnie i to jest caly problem. Jak ci wyrwie kiere przy jezdzie na autostradzie to tak srednio to widze :( Ciekawe ile bylo takich przypadkow bo moze nie bylo ich tak wiele :?:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 13:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
I przy jakim przebiegu...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 13:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 413
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
i czy są jakieś symptomy przepowiadające takie zdarzenie?

_________________
m6 2.0MZR Exclusive 2008
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 13:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
No z tego co pisali to nie ma. Jedziesz i nagle Ci skręca kiera...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 13:43 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 413
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
reasumując:
przyczyną jest wariujący czujnik i jego kalibracja ma się nijak do tego co zrobi?
nie ma objawów, a po wszystkim działa prawidłowo i nie wywala błędów?

_________________
m6 2.0MZR Exclusive 2008
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 14:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Na to wychodzi niestety.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 14:09 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 449
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Millerek moze zle sie wyrazilem, majac na mysli odmowienia wspolpracy chodzilo mi wlasnie o objawy jakie koledzy opisywali powyzej (wyrwanie kiery). Nie sadze zeby Mazda sama sobie produkowala przekladnie tylko ktos dla niej to robi i ciekawe czy jeszcze do innych aut sa montowane. Poza tym pewnie nie tylko w Mazdzie jest tak zbudowany uklad wspomagania, mozliwe jednak ze tylko Mazda stosuje jakis tam czujnik czy ktorys podzespol odpowiedzialny za taki stan rzeczy. Rozmawialem ze szwagrem ktory ma juz 250 tys. na blacie i nigdy nie mial problemow ze wspomaganiem, ale on jest 2 wlascicielem od przebiegu 180 tys. takze nie wiadomo czy poprzedni wlasciciel z Niemiec nie mial jakis tam przygod. Czytalem tez na forum MS o podobnym przypadkach to zazwyczaj dzialo sie to w lato przy podwyzszonej temp. jakby cos sie przegrzewalo (ale tam chyba nie odbywalo sie to tak gwaltownie, moze ktos mial szczescie).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 16:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2753
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Szczerze to zaczynam się mocno zastanawiać.... nad tym autem.

Ok, sporo aut ma EPS, nie wiem jak one się mają do Mazdy itd i nawet i to mi nie chodzi.
Zakładając że układ sam sobie robi max skręt w lewo czy w prawo.... bez różnicy, to co? tak na być? Nie!
Ciekawe jak ktoś tak jak kolega opisał swoją sytuację, nie utrzyma kierownicy w ręku czy nawet w obu rękach jak np kobieta itd, to co, jest kraksa i worek dla kierowcy.
Kto ma o tym powiedzieć napisać zgłosić etc, jak kierowca ma drewniany domek ziemią przysypany. Czy nawet pasażer, przeżył i mówi że auto ściągło w prawo, a kierowca nie miał szans na reakcję.
Policja itd zobaczy ze auto po kraksie ma opony bez powietrza to stwierdzą ze auto złapali kapcia i to był powód i ze kierowca zrobił sobie wakacje za kierownicą i tyle, jego wina ....!?

Kiepsko to widzę koledzy, może przesadzam ale życie jest okrutne :( i ciężko wybrnąć obronną ręką................


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 18:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Online
Od: 11.07.2013
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
No ale ile jest takich przypadków.Tu na forum są 2 opisane, słyszeliście jeszcze o innych? U mnie żona dużo jeżdzi mazdą,kur....a ,aż strach myśleć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 19:03 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 207
Lokalizacja: Śląsk/Włochy
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
luuu panowie az mi ciarki przechodza powaznie zestykowaliscie mnie :roll: ja zawsze kierownice jedna reka trzymam nie potrzebnie to czytalem teraz bede sie bal przekraczac 100km :/ a w maju do pl jade z dzieckiem 5-cio miesiecznym chyba 80km /h bedzie ;(( coz zajmie nam to 20 godzin ale trudno :? kuzwa a myslalem ze kupilem auto na dluzej :roll:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 158.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 19:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2753
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Hubert, te dwa przypadki to są ci co wyszli z opresji cali, czytaj: żywi.

Ponadto, jak ma się takie szczęście że cegła w drewnianym kościele spada na głowę.... to nic się nie poradzi.

Mimo wszystko sprawa zagrażająca życiu. :(


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2015, 20:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2303
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
cos jest na rzeczy z tym wspomaganiem <slabo>

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=95843
http://forum.mazda6club.com/newbie-section/258510-mazda-6-steering-rack-sensor-problem.html
http://www.autoevolution.com/news/mazda-recalls-over-200000-cars-due-to-power-steering-failure-23490.html

6MPS tez miala podobne przypadki

W RX z tego co wyczytalem tez maja problemy, niby koroduja im styki i wtedy pojawiaja sie schody.



 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google BOT i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.