Teraz jest Cz, 25 kwi 2024, 12:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 09:09 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.02.2013
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
witam wszystkich..

jestem posiadaczem mazdy 6 2008 ts 2 wersja brytyjska...
mam maly problem nie zapala mi sie katrolka wskazujaca niski poziom plynu w zbiorniku spryskwaczy...
spotkal sie ktos juz tym lub mial taki problem???

dzieki za pomoc i pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 09:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
qrde nie jestem pewien ale gdzies slyszalem, ze nie kazda wersja ma ta kontrolke


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 09:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
1. Proponuję dobrać się do czujnika, zdjąć kostkę i sprawdź czy zwieranie przewodów powoduje jakąś reakcję.
2. Zrób test licznika żeby sprawdzić czy kontrolka się nie spaliła.


Wygląda to tak:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WVb_SNTKKiA&list=UU1uKKbtwrgLxxZc5B2LlUuw&index=1[/youtube]

A żeby to wystartować musisz kasować trip włączając zapłon.


Pozdrawiam
Damian

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 09:25 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.02.2013
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
damian opisz m krok po kroku jak to zrobic...

dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 09:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
1. wkładasz kluczyk do stacyjki
2. naciskasz i trzymasz guzik do kasowania dystansu dziennego
3. trzymając cały czas guzik przekręcasz kluczyk w pozycję on
4 Trzymasz jeszcze guzik od trip'a aż na liczniku pojawi się ten napis test

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 10:29 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.02.2013
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
zrobione niestety tt jedna ontrolka se nie pali..


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 10:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
w ogole kiedys ci sie palila i przestala czy jak ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 10:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
czyli czeka cię wyciągnie licznika.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 11:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
panowie zadne wyciaganie licznika.
Na 90% poprostu nie masz plywaka sygnalizujacego ilosc plyny w spryskiwaczu.
W UK zazwyczaj byly one w wersji Sport. Nizsza zazwyczaj nie mialy tego udogodnienia.

Ale zawsze mozna sobie dolozyc ;)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 11:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Mi akurat pływak się utopił. Kontrolka się zapala, jedno siknięcie na szybę i nie ma płynu w spryskiwaczu.
Niestety teraz mi brak czasu na pojechanie do ASO. Ale może po świętach się za to wezmę.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 11:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
szczypik napisał(a):
brak czasu na pojechanie do ASO

jak masz gwarancje to tak. W innym wypadku zdejmij zderzak i zobacz samemu co i jak, bo w ASO tylko niepotrzebnie kase zostawisz ;)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 13:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
zielony110 napisał(a):
W UK zazwyczaj byly one w wersji Sport. Nizsza zazwyczaj nie mialy tego udogodnienia.

czyli dobrze slyszalem :P


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 13:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
zapewne ode mnie :p

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 19:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
szczypik napisał(a):
Mi akurat pływak się utopił. Kontrolka się zapala, jedno siknięcie na szybę i nie ma płynu w spryskiwaczu.


A moze to jest tak niedopracowane :?: U mnie jest to samo, kontrolka sie zapala dwa psikniecia i koniec plynu, troche to denerwujace bo na trasie nie zawsze pod reka jest na dolewke :| Moze da rade jakos ten plywak wyregulowac zeby kontrolka sygnalizowala tak na okolo 1/3 zbiornika?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 19:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Albo ten pływak jest nieszczelny, płyn się tam dostaje i opada.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 23:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
rajek napisał(a):
szczypik napisał(a):
Mi akurat pływak się utopił. Kontrolka się zapala, jedno siknięcie na szybę i nie ma płynu w spryskiwaczu.


A moze to jest tak niedopracowane :?: U mnie jest to samo, kontrolka sie zapala dwa psikniecia i koniec plynu, troche to denerwujace bo na trasie nie zawsze pod reka jest na dolewke :| Moze da rade jakos ten plywak wyregulowac zeby kontrolka sygnalizowala tak na okolo 1/3 zbiornika?



Jak kupilem auto to dzialal, w trasie do polski w listopadzi mi sie zaswiecil, dolalem do pelna jakies 4,5 litra. Wiec kontrolka sie zapalala gdy bylo cos ok 0,5 litra. A przed nowym rokiem sie zrypalo to dziadostwo, swiatelko , jedno psikniecie i susza... :evil:

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 07:30 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Ciekawa sprawa, ja mam szóstkę sprowadzoną z Włoch, 2009 rok, jeżdżę nią od listopada. Płyn kilka razy skończył się i nigdy nie miałem zapalonej kontrolki.
Zacznę od testu o którym pisze Damianko
Cytuj:
2. Zrób test licznika żeby sprawdzić czy kontrolka się nie spaliła.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 07:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
nie kazda wersja ma czujnik poziomu plynu spryskiwaczy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 07:47 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
A jak rozpoznać czy ja mam czy nie? Test o którym piszecie da mi odpowiedź?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 07:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
podejrzewam że na włochy nie pchali czujników do poziomu płynu bo tam klimat troszkę innym. Często się zdarzało że auta z tamtego rynku nie miały ABS który wydawałoby się że był w standardzie.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 07:56 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ABS akurat mam ;) Generalnie jest auto bardzo dobrze wyposażone, dlatego mnie dziwi brak kontrolki poziomu płynu. W mniej zaawansowanych autach przeważnie takie rzeczy są a tu przy takiej ilości elektroniki...

Zrobię test o którym wcześniej pisałeś, rozumiem, że jak nie mam pływaka/czujnika to też nie zaświeci się kontrolka?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 08:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
jak nie zaświeci ci się kontrolka to:
a) spaliła ci się kontrolka
b) nie masz czujnika poziomu płynu.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 08:18 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Aha, no to test za bardzo mi nie pomoże :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 17:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
zielony110 napisał(a):
szczypik napisał(a):
brak czasu na pojechanie do ASO

jak masz gwarancje to tak. W innym wypadku zdejmij zderzak i zobacz samemu co i jak, bo w ASO tylko niepotrzebnie kase zostawisz ;)



Jakiś czas temu pojechałem do ASO. Odbyło się bez sciągania zderzaka, auto podniesiono do góry i spuszczono płyn do końca. Przepłukano zbiornik czysta woda, którą także spuszczono za pomocą korka spustowego.
Prawdopodobnie zalałem wczesniej zbyt "gęstym" płynem i pływak się zawiesił.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 20:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Uh troche mnie tu nie bylo, widze szczypik ze ruszyles temat. Jak to teraz wyglada po tym czyszczeniu, wiecej plynu zostaje od momentu zapalenia kontrolki? Musze tez zrobic porzadek z tym plywakiem bo naprawde kiepsko wskazuje :|


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 22:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Jak testowaliśmy w ASO to zapalała się przy 0,5 litra. Ja jeszcze nie wyjeździłem tego co uzupełniłem po naprawie, wiec może i to nadal działa. Ale jeszcze kilka dni i powinna mi się zaświecić, jeżeli oczywiście działa?

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 gru 2013, 18:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Damianko napisał(a):
podejrzewam że na włochy nie pchali czujników do poziomu płynu bo tam klimat troszkę innym. Często się zdarzało że auta z tamtego rynku nie miały ABS który wydawałoby się że był w standardzie.

Uff.... to mam szczęście ze mojej nie wykastrowano o te udogodnienia ;-)

Nie mogę edytować mojego posta w tym temacie wiec pisze następny... :|

W mojej się stało tak ze kontrolka się zaswieci i jeden sik kończy juz cały płyn w zbiorniczku. W dodatku dysze mam jakieś nie halo bo lewa sika a prawa ładnie fozpyla, jak się dostać do zbiorniczka, i jak wyciągnąć dysze? może mam cos przypchane, jazda z wyższa prędkością bardzo denerwuje bo nie moce umyć szyby...
Ma ktoś wiedze w tej materii ?


Ostatnio edytowano N, 26 sty 2014, 21:01 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
polaczylem posty :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 26 sty 2014, 20:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Millerek nie możesz edytować posta, gdyż ta funkcja działa jakieś 5-6h po publikacji.

Miałem podobny problem do twojego. W serwisie zalali mi kilka razy zbiornik czysta wodą i opróżniali go poprzez włączanie spryskiwaczy. Problemem chyba był słabej jakości płyn, którego używałem. Gdy zacząłem zalewać produktem od CarPlan problem się jeszcze nie powtórzył.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lut 2014, 00:48 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
U mnie też było jak u Millerka ale jak zalałem kilka zbiorników drogim, "eco" płynem to po zaświeceniu się kontrolki trochę tego płynu mam więcej niż poprzednio. Dysze nadal nie spryskiwały prawidłowo a "eco" płyn przy minus 10-15 zaczął zamarzać, kupiłem więc najtańszy co za każdym razem chce mi się wymiotować bo tak wali denaturatem i wszystkie problemy odeszły w zapomnienie... tylko ta woń... :/

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 17:48 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 26.10.2012
Posty: 40
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
witam powiem swoje spostrzeżenia u mnie przy teście licznika kontrolka płynu się nie zapala a jak płyn się kończy to prawidłowo wskazuje jego brak (zobaczcie na tym filmiku ze tez jej nie ma )

_________________
PIWO TO MOJE PALIWO


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.