Teraz jest Pn, 27 lut 2017, 14:33

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: So, 22 gru 2012, 00:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2304
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Ponizsza tabela prezentuje, co kiedy nalezy sprawdzic, zmienic badz uzupelnic.

przeglad.jpg

Symbole, zastosowane w tabeli:
I: sprawdzić, sprawdzić i wyczyścić, ustawić, uzupełnić i ewent. wymienić
R: wymienić
C: wyczyścić
D: spuścić
T: dokręcić


Indeksy:

*1 w przypadku uzytkowania pojazdu, w obszarach o bardzo duzej zawartości pyłu lub piasku, wkład filtra powietrza,powinien być wymieniany w krótszych odstępach czasu
*2 w krajach wymienionych ponizej, świece zapłonowe muszą być wymienione co 20,000 km ewent. co 12 miesięcy,
zanim zostaną wymienione w podanym w tabeli przedziale czasowym.
Chorwacja, Macedonia, Bośnia i Hercegowina, Serbia, Czarnogóra, Bułgaria, Rumunia, Albania, Mołdawia,
*3 pas zębaty nalezy wymieniać co 120.000 km. W innym przypadku moze dojść do uszkodzeń silnika
*4 przeprowadzić korektę wtryskiwanej dawki paliwa
*5 w modelach z kierownicą umieszczoną po lewej stronie, włączona lampka kontrolna sygnalizuje, ze z układu paliwowego powinien zostać spuszczony nadmiar wody. Dodatkowe informacje: „Lampki kontrolne i ostrzegawcze”
*6 paski klinowe systemu klimatyzacji, jezeli występują, muszą takze zostać ustawione, ewent. sprawdzone.
w przypadku uzytkowania pojazdu w ponizszych warunkach, paski klinowe nalezy wymieniać co 20,000 km, ewent. co 12 miesięcy jezeli
a) jazda w obszarach o zwiększonej zawartości pyłu,
b) dłuzsze uzytkowanie na biegu jałowym bądź przy niskiej prędkości,
c) dłuzsze uzytkowanie w niskich temperaturach bądź regularne uzytkowanie na krótkich odcinkach,
d) jazda w wyjątkowo gorącym klimacie,
e) jazda w terenie górzystym
*7 w przypadku uzytkowania pojazdu w ponizszych warunkach, olej silnikowy i filtr oleju nalezy wymieniać minimum co 10,000 km jezeli
a) jazda w obszarach o zwiększonej zawartości pyłu,
b) dłuzsze uzytkowanie na biegu jałowym bądź przy niskiej prędkości,
c) dłuzsze uzytkowanie w niskich temperaturach bądź regularne uzytkowanie na krótkich odcinkach,
d) jazda w wyjątkowo gorącym klimacie,
e) jazda w terenie górzystym
*8 proszę uzywać płynu chłodniczego typu FL22, w przypadku, gdy na korku wlewu płynu chłodniczego lub w poblizu korka widnieje oznaczenie „FL22”. W przypadku zmiany płynu chłodniczego, proszę uzywać płynu FL22.
9* w przypadku częstego uzytkowania hamulców, jak Np. w trudnych warunkach drogowych lub w terenie górskim, bądź gdy pojazd jest uŜytkowany w bardzo wilgotnym klimacie, płyn hamulcowy nalezy wymieniać co roku,
*10 proszę sprawdzać termin przydatności płynu do naprawy opon (z zestawu naprawczego) corocznie, podczas kontroli okresowej. Proszę wymienić płyn, przed upływem jej terminu przydatności.

Powyzsze informacje zostaly zaczerpniete z instrukcji obslugi mazdy 6 GH


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 cze 2013, 21:31 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 143
Lokalizacja: Kraków
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Co znaczy "sprawdzić pracę zaworów" ? Na ucho, czy tzw. szklankami?

Pytam nie przypadkowo, bo dla LPG zaleca się to robić częściej. Ktoś wie jak to wygląda dla mojego silnika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 kwi 2014, 18:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.02.2014
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Czemu jest dwa razy pas klinowy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 kwi 2016, 13:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 572
Lokalizacja: Nieznana - uprowadzono
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
przydatna tabela wszystko w skrócie jak na tacy

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 15:00 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 24.11.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Cześć Chłopaki,

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 GH 2.0 MZR-CD 140KM.

Tabela dotycząca kontroli jest super - dzięki wielkie, ale mam pytanie co wymieniamy przy 200 tyś km?
Ma ktoś taką tabelę dla przebiegów od 200 tyś km w górę?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.