Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 275 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 14 paź 2015, 16:12 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.09.2014
Posty: 106
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Krystian91 ja wyczyscilem przepustnice i obroty sie nie zmienily, ale jak zmienialem olej to zastosowalem plukanke i wtedy obroty sie delikatnie podniosly. Ponoc pierscienie sie odblokowuja czy cuś i sprezanie lepsze jest :-)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 sty 2016, 19:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.01.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Dzięki za pomoc i instrukcję co do demontażu/montażu i czyszczenia przepustnicy <spoko> .

Wcześniej obroty falowały cyklicznie 5s normalnej pracy 5s na zwiększonych obrotach itd itd.
Po przeczyszczeniu wszystko gra i huczy :)) Brak skoków, silnik pracuje równo, a wskazówka obrotomierza nawet nie śmie drgnąć :D Tylko radio się rozkodowało - komputer bez błędów :)

Dzięki i Pozdrooo :drunk: :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 sty 2016, 15:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.01.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
LPG: Tak
witam,

jaki jest mniej wiecej koszt czyszczenia przepustnicy u mechanika ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 sty 2016, 05:22 
Świeżak
Offline
Od: 25.04.2014
Posty: 31
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: małopolski
50-100zl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 lut 2016, 00:01 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
To i ja się pochwalę:

Przed:
Obrazek

Tyle syfu. Użyłem K2 Pro do czyszczenia gaźników/przepustnic. Nic innego nie znalazłem. Czytałem gdzieś, że słabo schodzi, ale moim zdaniem nie było większych problemów z zużytą szczoteczką do zębów
Obrazek

Po operacji (tak, "poza serce" już nie czyściłem)
Obrazek


Jeszcze kilka drobnych uwag, o którym imho warto wspomnieć:

- bez kombinerek ani rusz by wężyki z cieczy chłodzącej odpiąć. Dla mnie była to najtrudniejsza część demontażu. Nie ma szans ich ściągnąć przez ciągnięcie palcami i dostęp jest dość trudny przez inne przewody. Obowiązkowo grube kombinerki i kawałek bo kawałeczki ściągać z `szyjki przepustnicy` (wypychać za koniec przewodu). Szyjki mają wybrzuszenie:
Obrazek
W drugą stronę jest to banalnie proste. Ściąganie zjadło mi 15-20min.


- uszczelka przy lewej części ma spad. wsadzamy ją w tej sposób:
Obrazek
(na przepustnicy która czyścimy rowek uszczelki w tym miejscu robi się płytszy)

- przy ~7 stopniach na dworze nie udało mi się 90*C osiągnąć przy adaptacji, zatrzymałem się bardzo długo na 87*C :-D. Robiłem przy włączonej domyślnie klimie 22*C zgodnie z manualem adaptacyjnym PDF


Obserwacje: Auto wydaje mi się bardziej żwawe, "lżejszy pedał gazu". Na inne wnioski jeszcze za wcześnie. Obroty przy wyższej prędkości na sprzęgle/luzie nadal mi falują, ale już nie tak jak wcześniej. Podobnie mam wrażenie, że mniejsze wahania obrotów są przy zamierzanych 650/750 i na pewno mi nie skacze tak mocno, jak przez ostatnie dni.

PS. Czy na 650RPM MAF też u was 2,2g wskazuje?

Dzięki i powodzenia, polecam tą operację!

_________________

│ :: dexterxx.pl ─ Kontakt ─ O mnie ─ Blog

───
Obrazek
───
dostałem warna za to, że linkowałem "dexterxx.pl", mimo, że nie zarabiam na reklamach ani seo.
Znowu linkowanie do motostat oblepionego reklamami jest całkowicie w porządku.... (-.-')


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lut 2016, 11:20 
Amator
Offline
Od: 20.10.2012
Posty: 93
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: podlaski
Witam,
Chciałbym zapytać czy można odłączyć kostkę od zaworu EGR bez żadnego uszczerbku dla silnika 2.0 benzyna 147KM ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lut 2016, 20:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Wydaje mi sie ze nic nie powinno sie dziac poza tym ze po chwili zapewne wywali blad. Czemu chcesz go odlaczyc?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lut 2016, 23:20 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jestem tego samego zdania co olek1305 ale nie jestem mechanikiem. Chociaż sam zupełnie bym się tym nie przejmował, tym bardziej jak odłączysz aku :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 lut 2016, 08:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Wydaje mi sie ze koledze bardziej chodzilo o odlaczenie i pozniejsze przemieszczanie sie samochodem celem sprawdzenia/wykluczenia czegos.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lut 2016, 10:45 
Amator
Offline
Od: 20.10.2012
Posty: 93
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: podlaski
Dokładnie, chciałem się dowiedzieć czy to EGR nie stwarza mi problemu.
Czyli można ryzykować i jeździć bez podpiętego zaworu EGR ? Najwyżej wyrzuci check engine ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lut 2016, 10:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Raczej tak ale reki nie dam sobie uciac :) Przejedz kawalek i zobacz co sie dzieje. Ludzie w innych autach zaslepiaja i jezdza takze nie sadze zeby w M6 byl to jakis kosmiczny wynalazek. Najwyzej przejdzie z tryb awaryjny i bedziesz musial skasowac blad i podlaczyc wtyczke. Jakie masz problemy ze chcesz go odlaczac?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 lut 2016, 19:16 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2016
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Mam pytanie: przepustnica czysta, przepływomierz umyty, świeży filtr powietrza, brak widocznego uszkodzenia obudowy filtra - obroty na poziomie ok 650 i drgania/wibracje odczuwalne w samochodzie :/ Reset ecu zaliczony.
Dzisiaj na światłach dwa razy obroty opadły jeszcze bardziej i podniosły się do ok 1000 i znowu na 650.
Samochód normalnie przyspiesza i dobrze reaguje na pedał gazu.
Jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić?

Wysłane w locie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 lut 2016, 19:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 963
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Może potrzeba kalibracji wtrysków?

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 lut 2016, 19:20 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2016
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Jak się to robi w silniku benzynowym?

Wysłane w locie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 lut 2016, 22:20 
Bywalec
Offline
Od: 07.12.2015
Posty: 344
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
ZBANOWANY!
U mnie nie było problemów z szarpaniem itd, obroty na zimnym zawsze w okolicy 1700, a po rozgrzaniu 650. Rozebrałem jednak i przeczyściłem, bo już ponad 140kkm.
Użyłem do tego celu bardzo skuteczny i polecany środek od LM. http://allegro.pl/liqui-moly-srodek-do- ... 16809.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 mar 2016, 21:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Dla zainteresowanych wrzucam fofot przepustnicy po przejechaniu niecalych 30 tys.

Obrazek

Dodatkowo zajrzalem do EGR-a ale tam nie bylo takiego tlustego syfu tylko lekkie przybrudzenie od jakby suchej sadzy. EGR pracowal lekko takze tylko profilatkycznie go przeczyscilem. Ale zaznaczam ze dostep do jednej sruby jest ciezki, przeszkadza ten gruby przewod od plynu chlodniczego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 mar 2016, 09:22 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
B4rt4s Zawsze przepustnica głupieje po odłączeniu akumulatora czy resecie ecu. Chwilę jej zajmuje zanim obroty się ustabilizują i nie będą spadać poniżej 650 rpm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 mar 2016, 12:04 
Świeżak
Offline
Od: 18.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Wsadzę kij w mrowisko, ale czy czyszczenie przepustnicy poprawiło kiedyś cokolwiek poza humorem posiadacza? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 mar 2016, 12:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
marcinmarcin Kij wsadzasz w związku z tym, że jeśli zadajesz to pytanie, to chyba nie czytałeś tego tematu... możesz sobie znaleźć kilka odpowiedzi.

olek1305 czyli to chyba pokazałeś całkiem sensowną granicę kiedy warto to robić :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 mar 2016, 14:35 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 15.05.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja swoją też przeczyściłem z racji lekkiego wahania się obrotów na biegu jałowym (czy to na zimnym czy na rozgrzanym silniku) obroty były tak koło 580. Teraz po wyczyszczeniu wahania ustały a obroty oscylują w okolicach 650-670 :) Czyściłem acetonem i uważam, że jest niezastąpiony (żaden wd-40, IPA nie pomogło nawet przy lekkim tarciu, a aceton bez dotykania rozpuścił wszystko :) )Wrzucam fotki przed i po :)

Przed:
Obrazek

Po:
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 mar 2016, 15:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ja stosuję środek do czyszczenia przepustnic i zaworów EGR firmy Xado. Nawet najbardziej zapieczony nagar usunie. Czyści jak zły :)

Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 mar 2016, 19:47 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 27.12.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
U mnie czyszczenie przepustnicy za wiele nie pomogło, odnoszę wrażenie, że nawet pogorszyło sprawę.
Co prawda szarpanie po puszczeniu gazu jakby w pewnym stopniu ustało, a obroty na jałowym po nagrzaniu silnika lekko się podniosły, dzięki czemu nie jest już odczuwalne delikatne drganie całej budy spowodowane zbyt niskimi obrotami.
Natomiast po odpaleniu zimnego obroty wskakują na 3-3,2 tys. (wcześniej wskakiwało na ok 2,5-3 tys.), by po kilku-kilkunastu sekundach opaść do właściwego poziomu. Reset ECU zrobiony, co prawda obie klemy zdjąłem na kilka sekund, nic się nie rozkodowało (nawet zegarek się nie zresetował) ale migające przez jakiś czas po odpaleniu kontrolki DSC itp. pozwalają mi wnioskować, że reset przeprowadzony został prawidłowo.

Pozostał dylemat co dalej z tym fantem zrobić. Czy może jednak reset ECU został wykonany nieprawidłowo, może te kilka sekund na odpiętych klemach to za mało dla ECU.
Rozważam twardy reset, i tu proszę o podpowiedź dot. jego wykonania, tj. czy należy odpiąć obie klemy i wcisnąć hamulec na 30 s, czy jednak wystarczy odpiąć jedną klemę (którą?).

Chyba, że ktoś ma jeszcze inne podpowiedzi?
Na liczniku niewiele ponad 80 tys. km (pewny przebieg), świece raczej od nowości nie ruszane, przy najbliższej okazji idą do wymiany, chociaż zakładam, że to nie one winne ww. problemu.

Aha.. dwie podpowiedzi dla przymierzających się do czyszczenia przepustnicy:
1. Przepustnicę można wykręcić bez konieczności zdejmowania obudowy filtra powietrza.
2. Jeżeli pracę wykonujecie na chociażby lekko rozgrzanym silniku, przed odpięciem wężyków od przepustnicy warto odkręcić na chwilkę korek chłodnicy, co by wyrównać ciśnienie, w przeciwnym wypadku odpięcie wężyka skutkuje "niezłym wytryskiem płynu chłodniczego":)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 mar 2016, 20:14 
Nowicjusz
Offline
Od: 02.04.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
korect miałem podobne objawy po czyszczeniu jak u Ciebie, twardy reset wspomniany już w temacie kilka razy załatwił sprawę, odłącz ujemną klemę wciśnij hamulec na 30 sec i podłącz klemę, powinno pomóc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 mar 2016, 22:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 212
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
korect - do czyszczenie przepustnicy zbierałem się ok. miesiąca, ale jakoś brakowało czasu.
Więc czas mnie dogonił :-P pojawiły się problemy z obrotami i trzymały dosyc wysoko na dzień dobry wrrrrrr
Sprawdziłem książkę i okazało się, że nie były wymieniane świece - więc je wymieniłem i przy okazji została wyczyszczona przepustnica. Może masz przebicie na jednej ze świec. Łatwo to sprawdzić - odkręć świece i sprawdź ich stan.
W moim przypadku pomogła wymiana drugi raz - takie same objawy miałem w Focusie przy przebiegu 99tys.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 kwi 2016, 20:49 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 27.12.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Zgodnie z założeniami oraz podpowiedziami wykonałem twardy reset co skutkowało znaczną poprawą. Po odpaleniu obroty - co prawda - wskakują na chwilę na niewiele ponad 1,5 tys., ale daleko im do ponad 3 tys. (jak to miało miejsce po czyszczeniu przepustnicy) czy też ponad 2-2,5 tys. przed czyszczeniem.
Z kolei wymiana świec przyczyniła się do zwiększenia kultury pracy silnika przy zmianie biegów, tj. zmniejszyło się szarpanie po puszczeniu gazu, chociaż w dalszym ciągu mam pewien niedosyt. Pozostaje wyjść z założenia, że ten typ tak ma, i delektować się codzienną jazdą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 maja 2016, 20:21 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Dzisiaj i ja przeczyściłem przepustnicę . Choc moim zdaniem nie była za mocno zabrudzona. Użyłem Wurth-a do mycia gaźników i działa rewelacyjnie . Na dobrą sprawę nie potrzebny nawet pędzelek . Ale nie chciałem tyle lac więc trochę pędzelkiem posmyrałem .

I tak się zastanawiam ile ma się "układac" wyczyszczona przepustnica bo po czyszczeniu nadal zdarza się falowanie . Dlatego zastanawiam się czy muszę zrobic twardy reset czy potrzebuje czasu czy może coś innego jest na rzeczy.


Przy okazji wymieniłem świece, bo 2 razy pojawił się błąd wypadania zapłonu. Gazownik ( u którego zakładana była instalacja ) twierdził że należy zmniejszyc przerwę do 0,7 . Jak wyjełem stare to przerwa była 0,8 . Natomiast nowe miały chyba ok 1 . Nie wiem dokładnie bo nie sprawdzałem . I stare i nowe były platynowo-irydowe NGK . Zastanawiam się teraz czy zmniejszyc przerwę . Przecież teoretycznie irydowe mają lepsze parametry i nie trzeba do gazu zmniejszac przerwy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 cze 2016, 05:52 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
Panowie po każdym odłączeni trzeba adaptować przepustnice,tz odpalić i dać jej popracować na jałowym nic nie włączając sama sie ustabilizuje
Reset odłączam minusowa klemę wciskasz hamulec na 30s ,moja przepustnica na nie rozgrzanym silniku potrzebowała 20 min ja wolnych obrotach


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 5 sie 2016, 11:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Ostatni raz czyściłem przepustnicę przy przebiegu ok. 43 tys. km. Od tego czasu przejechałem ok. 52500km. Wczoraj postanowiłem powtórzyć czynność i jak się okazało było warto :)

Uzbrojony w wymagane narzędzia, Penrite P26 Throttle Body & Carb Cleaner (do kupienia tutaj: http://bit.ly/2aYDl3e) oraz szczoteczkę do zębów doprowadziłem przepustnicę do porządku :)

Obrazek

Przed:

Obrazek

Obrazek

Po:

Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 20:28 
Świeżak
Offline
Od: 04.06.2015
Posty: 22
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
18 tysięcy km przejechałem od ostatniego czyszczenia, objawy powróciły. Auto szarpie przy przerzucaniu biegów i po puszczeniu pedału gazu (głównie biegi 1-3), trzęsie na postoju + lekko faluje. Wróciłem do tego wątku i jakoś nie kojarze, abym robił reset ECU. Napewno miałem klemy odpięte, ale nie kojarze abym hamulec wciskał na 30s. W poniedziałek będę wymieniał koła na zimowe i przy okazji wezmę się chyba raz jeszcze za czyszczenie żeby zrobić wszystko co mogę.

Czyli tak - czyszczenie przepustnicy, czyszczenie EGR (?) - muszę jeszcze doczytać co i jak, ale kilka osób o tym wspomniało, skoro może sie zabrudzić to go sprawdzę, potem reset ECU i dać aucie pochodzić z 5 minut po pierwszym odpaleniu niech się ustawi. No i modlić się, żeby pomogło... Dam znać jak będzie po wszystkim.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 paź 2016, 19:37 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Ja dopowiem tyle ze nie robiłem resetu i do tej pory jest ok.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 275 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.