Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 06:50

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 19:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Dzisiaj odpinałem akumulator w celu przeczyszczenia zaśniedziałych klem i biegunów. Po podpięciu akumulatora auto nie odpala.
Próbowałem zrobić twardy reset niestety bez żadnych efektów.
Tak to wygląda na filmiku:
https://1drv.ms/v/s!AnXiB3kkRBT2heAwma7nD2tLXpZaWQ

Druga próba odpalenia "na kable" również nie dała żadnych efektów:
https://1drv.ms/v/s!AnXiB3kkRBT2heAxiJMXQZdMuuYcIw

Jutro przyjedzie kolega z komputerem będziemy się starali odczytać błędy.
Ma ktoś pomysł co mógłbym posprawdzać, może ktoś miał podobną sytuację?
Dajcie znać czy filmiki się otwierają.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 16:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
A wez mu sprobuj plaka w dolot prysnac. No ten aku cos slaby..
Ile ma V w spoczynku, a ile jak krecisz? Bo slychac ze malo ma sily

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 23:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
smok86 napisał(a):
Ile ma V w spoczynku, a ile jak krecisz? Bo slychac ze malo ma sily

W spoczynku miał 12,5V czyli dobrze. Na tym pierwszym filmiku to faktycznie słabo kręcił, bo był już prawie rozładowany, ale do sedna.

Zebrałem do kupy wszystkie informacje jakie dostałem z różnych źródeł i zabrałem się do pracy.
1. Naładowany aku pojechałem sprawdzić w sklepie motoryzacyjnym z akumulatorami Pan potwierdził dobrą sprawność akumulatora.
2. Wszystkie bezpieczniki – wszystkie ok.
3. Wymiana świec, jako, że nikt nie wie kiedy były wymieniane ostatnio postanowiłem je wymienić żeby mieć spokój. Jak widać na fotkach najlepsze momenty życia miały już za sobą.
4. Pompa paliwa "gada" po przekręceniu na zapłon? – tak "gada" więc ok.
5. Pierwsza próba odpalenia – bez zmian, Madzia dalej nie odpala.

Wyczytałem w jakimś manualu o awaryjnym uruchomieniu silnika. Zgodnie z procedurą (patrz fotka poniżej), pedał gazu w podłogę i kręcimy! Jest, zagadał, udało się!
Jak wcześniej próbowałem odpalać to też próbowałem używać pedału gazu ale bardziej pompowałem nim na pewno nie dociskałem pedału do podłogi, a tu proszę rozwiązanie było tak blisko.

Aktualnie jestem już po adaptacji przepustnicy i wszystko wydaje się być ok. Przejechałem około 100km i na razie bez problemów z odpaleniem.

Dziękuję wszystkim za pomoc, pomysły, komentarze.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.