Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 06:06

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 13 paź 2016, 19:35 
Świeżak
Offline
Od: 27.04.2014
Posty: 28
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Witam

Jaka powinna być poprawna kompresja w 2.0 147 km po przebiegu 220tys km? u mnie wyszło 10 12 12 12 i zastanawiam się ile jeszcze tys. km przejedzie zanim zawory padną . na razie pali ok, nie kopci, oleju w sumie nie bierze duzo (jedna dołewka miedzy wymianami a jeżdżę na 5w20)

co ciekawe od nowości na lpg:)

pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 paź 2016, 07:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
już zaworów nie ma na 100%
reguluj zawory jak się jeszcze da. lub może być już do regeneracji głowica (gniazda zaworowe ,etc.)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 paź 2016, 17:48 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.03.2015
Posty: 123
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Ciśnienie sprężania
Normalny 17.2 (bar)
Minimum 12.04 (bar)
Odległość pomiędzy cylindrami w przekładni różnicowej 1.96 (bar)
Ciśnienie oleju 2.34 - 5.21 / 3000 (bar/rpm)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 paź 2016, 23:46 
Świeżak
Offline
Od: 27.04.2014
Posty: 28
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
no dobra czyli wygląda na to, że to już końcówka.

Ktoś jeszcze może sie pochwalić wynikami kompresji po takim przebiegu w tym modelu? Tak z ciekawości do porównania


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 paź 2016, 12:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Najważniejsze nie jest to ile jest (a 12 to jest ok) , tylko to ,że na jednym jest 10... To wina 100% lpg i tego, że co ok. 30-40kkm trzeba robić luzy na zaworach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2016, 08:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
nie LPG tylko nie umiejętność montażysty który to montował. iregulował


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 paź 2016, 09:44 
Świeżak
Offline
Od: 27.04.2014
Posty: 28
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
sprzętowo jest dobrze bo landi renzo i nawet z lubryfikacją wiec chyba tak jak piszesz kwestia regulacji bo paliła dziwnie malo ostatnio (11/100 w trasach 160 kmh).
Oddalem do serwisu, zrzucą głowice i się okaze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 paź 2016, 11:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
moim zdaniem Landini to troche wynalazek
a lubryfikacja to jest dobra ale do sexu a nie do auta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 lis 2016, 23:04 
Świeżak
Offline
Od: 27.04.2014
Posty: 28
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Tak informacyjnie: odebrałem w końcu auto z serwisu, to jednak były wypalone gniazda wydechowe. Troche długo robili - podobno trzeba było czekać na części ale teraz silnik chodzi o niebo lepiej , na postoju żadnych wibracji - wrażenie jakby zgasł. Wcześniej trzęsło budą, troche nierówno wchodził na obroty (w porównaniu do tego co jest teraz) a na zimnym potrafił zgasnąć przy dojeżdżaniu do świateł.

A co do lubryfikacji to w rodzinie mam ośrodek nauki jazdy - same toyoty yaris (na lpg) i ostatnio przy okazji rozmów o moim aucie dowiedziałem sie, że te bez lubry miały głowice do remontu po ~100kkm, a tam gdzie lubra była chodziły do końca (a sprzedawane były z przebiegami nawet 300k). Znam teorie o "dobrej regulacji" ale kto to wie czy jest dobra. Ja np. mazde oddawałem do autoryzowanego warsztatu landirenzo (fakt, że ostatni raz 2 lata temu).

I jeszcze jedno - w mazdzie przestałem dolewać lubre ok. 40kkm temu właśnie po przeczytaniu takich opinii jak Twoja.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.