Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 20 cze 2016, 13:03 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.06.2016
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
witam jestem tu nowy wiec jeśli coś , prosze o wyrozumiałość.

mój problem polega natym że od nie dawna mam wyciek oleju z silnika i w sumie to mocny, załączam zdjęcia bo nie wiem czy jest poważny i co może być przyczyną,
jakiś miesiąc temu może mniej dolewałem oleju jakieś 500ml z tego względu ze na bagniecie miałem na F choć z drugiej strony bagnetu było w niecałej połowie, i do tej pory nie wiem jak mam odczytywać ten bagnet bo zawsze z jednej strony jest mniej a z drugiej więcej, i nie wiem czy w silniku było za dużo oleju i on wypluł czy o jest inna przyczyna proszę was koledzy o pomoc bo nie mogę tego tak zostawić. Pozdrawiam :) poniżej zdjęcia zamieszczam

Obrazek

Obrazek

Obrazek

bagnet z 2 stron

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 cze 2016, 19:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Na bagnecie widać że oliwy masz tyle, że starczy na dwa silniki, grubo ponad X.
Oliwę zlać, wylać, czy nawet możesz wyssać jeśli jest w miarę świeży.

Wkładasz bagnet prawą ręką, nie ważne jak wsadzisz to on i tak się zawsze przekręci w odpowiednim kierunku, wsadzisz go do końca.
W tej samej pozycji jak się wsadzi to go tak wyjmujesz prawą ręką. Rękę z wyciągniętym bagnetem odchylasz na prawo, nie kręcisz nim.
Patrzysz na poziom oliwy na bagnecie, od tej strony którą widzisz, nie od tej drugiej strony, tej z tyłu....
Koniec ;)

Prawdopodobnie wg zdjęć, masz wycieki z uszczelnienia miski olejowej.
Znając życie to najprędzej będzie ciekło z uszczelki pod pokrywą zaworów lub oringu na wałku rozrządu i/lub wału korbowego. Następnie spływa na dół i widzimy olej w miejscu sklejania miski z blokiem silnika (a dokładnie z tzw "plastrem")

Nową oliwę wlewasz w ilości 4.3 oczywiście z nowym filtrem. Ja tak robię a filtr to Knecht OC 205.
Jeszcze kasowanie inspekcji olejowej obowiązkowo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.