Teraz jest Śr, 18 sty 2017, 02:36

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 21 lis 2013, 12:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Panowie, proszę o podpowiedź, czy w przypadku silnika diesla, w moim wypadku silnik 2.2 należałoby cyklicznie przeczyszczać EGR ? Jeśli tak to czy jest to czynność, którą można przeprowadzić u siebie w garażu, oczywiście mając odrobinę zdolności manualnych ?

Tak mnie to naszło, czytając fotorelację z czyszczenia przepustnicy. Prawdopodobnie u nas podobne dobre skutki może mieć przeczyszczenie EGR-u jak w przypadku silnika benzynowego przeczyszczenie przepustnicy.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 21 lis 2013, 13:00 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4800
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Dokładnie, w dieslach właśnie EGR się często brudzi. Ja w poprzednim aucie Seat Leon TDI dwa razy miałem z tym problem. Tak więc czekamy na pierwszego odważnego.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 21 lis 2013, 13:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2260
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Mialem kiedys chec sie za to zabrac ale pewna osoba przekonala mnie, ze nie ma takiej potrzeby


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lis 2013, 13:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
glowasiek napisał(a):
Mialem kiedys chec sie za to zabrac ale pewna osoba przekonala mnie, ze nie ma takiej potrzeby


Czyli, że co nie trzeba tego czyścić ? Hmmm, trchę dziwne, ale ok, czekam na dalsze sugestie :wink:

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lis 2013, 17:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Lokalizacja: Szkocja
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Hmm jeżeli masz zamiar coś czyścić to najpierw wziął bym się za przepustnice, jak tam nikt wcześniej nie zaglądał to na pewno czysto tam nie jest. EGR warto jak najbardziej wyczyścić, ale czytałem też ze taki zabieg czasem zamiast pomóc tylko szkodził, EGR po czyszczeniu łapał luzy i go słychać było.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lis 2013, 18:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
W sumie dobry pomysł, tylko czy ktoś ma może zdjęcie silnika 2.2 tak żeby wskazać przepustnicę, bo porównywałem zdjęcia 2.2 z 2.0 i konstrukcja jest jednak trochę inna.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


Ostatnio edytowano Cz, 21 lis 2013, 21:41 przez zielony110, łącznie edytowano 1 raz
nie cytujemy poprzedniego postu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lis 2013, 21:50 
Amator
Offline
Od: 12.09.2013
Posty: 61
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski, Radomsko
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Ja przymierzałem się do czyszczenia EGR w RF-7J ale odpuściłem. Powodem był utrudniony dostęp i ciężko odkręcające się śruby(a właściwie dostęp do jednej ze śrub od strony chłodnicy spalin) . Aby do śrub był dobry dostęp to trzeba trochę zdemontować część doloty powietrza i chyba też przepustnicę. A ponieważ teraz zimno, plastiki są dosyć twarde, ciężko schodzą, a racze nie chce nic połamać więc zabawę odłożyłem do wiosny.

_________________
http://reverseengineering.road2.me/
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 lis 2013, 14:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Koledzy, więc tak rozmawiałem ze znajomym mechanikiem z mazdy i generalnie powiedział mi, że oczywiście można cyklicznie przeczyścić EGR + przepustnicę z nagaru oraz nalotu, ale nie jest to konieczne, chociaż z drugiej strony nie zaszkodzi.

Wystarczy podłączyć auto pod komputer i zrobić pełną diagnostykę zaworu EGR, tzn. sprawdzić, czy pracuje w pełnym zakresie wychylenia i jeśli wszystko jestok, to rozbieranie i czyszczenie nie jest potrzebne.

Ja postaram się z nim umówić na początku grudnia na taką diagnostykę i ewentualne przeczyszczenie, prawdopodobnie nie uda mi się zrobić fotorelacji z rozbierania EGR-u :lol: ale na pewno dam znać kolegom co się dowiedziałem i jak wypadła kontrola.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 gru 2013, 23:51 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 128
Lokalizacja: WML
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Witam. A ja miałem taki problem że podczas jazdy obroty silnika utrzymywane były w granicach 1600 - 2000 i podczas delikatnego dodawania gazu było odczuwalne lekkie szarpnięcie. Więc wyczyściłem przepływomierz (był czarny jak węgiel) do tego stopnia aż uzyskał kolor bursztynowy, potem przyszedł czas na przepustnicę i też była ostro zawalona czarnym syfem... lśni. Potem wymontowałem zawór EGR, rozebrałem na części pierwsze i wyczyściłem (też był zababrany), wymyłem rurkę od EGR-u do kolektora. Dużo czarnego szlamu było na łączeniu owej rurki z kolektorem. Zakupiłem zaślepkę plus dwie uszczelki do niej i po złożeniu wszystko śmiga jak ta lala. Przeszło poszarpywanie, nie pojawia się check, ba nawet odczuwalne jest lepsze kopytko w niższym zakresie obrotów a najlepsze jest to iż spadło mi spalanie o jakieś 0,5l <spoko>

-- Dodano: Wt, 17 gru 2013, 23:54 --

Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 gru 2013, 08:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
...fajnie dobrze wiedzieć, też miałem takie szarpniecia ale kalibracja wtryskow pomogła. A jaki miałeś przebieg przy tej operacji? Ile czasu Ci to zajęło? Ja myślę że po zimie też taki pakiecik mojej zrobię tak profilaktycznie...

Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 gru 2013, 15:27 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 128
Lokalizacja: WML
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Przebieg 84000km i zeszło się z tym na spokojnie około 3 / 4 godzinki... z browarkiem :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 18 gru 2013, 15:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2260
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
jak z dojsciem to tych wszystkich elementow? Juz kiedys mialem sie za to zabrac ale sama mysl mnie przeraza :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 gru 2013, 15:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1053
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Ja miałem problem z zasyfionym EGRem, kolektorem i turbiną w Leonie. Auto wchodziło mi czasem w tryb awaryjny i strasznie muliło, a samochód nie rozpędzał się powyżej 130 km/h. Po wyciągnięciu EGRa, dolotu i pełnym czyszczeniu wszelkie problemy jak ręką odjął....Dlatego polecam czyszczenie co jakiś czas, bo później mogą być gorsze następstwa. Cały ten syf jest pchany na turbo i mogą się łopatki zapiekać. Przymierzam się zajrzeć w Mazdzie profilaktycznie jak minie sezon deszczowy na wyspie :)

A tu foto z Leona:
Obrazek

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 gru 2013, 16:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
ZoomZoom napisał(a):
Przebieg 84000km i zeszło się z tym na spokojnie około 3 / 4 godzinki... z browarkiem :wink:

…dzięki za odpowiedz, aż się boję co tam będzie przy moim przebiegu :idea:

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 gru 2013, 14:48 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 128
Lokalizacja: WML
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
glowasiek napisał(a):
jak z dojsciem to tych wszystkich elementow? Juz kiedys mialem sie za to zabrac ale sama mysl mnie przeraza :/


Łatwizna, rurka od strony egr na dwie śruby (rozmiarów nie pamiętam) , to samo przy kolektorze. Zaraz przy nim przepustnica trzyma sie na czterech śrubach. Wymontuj sobie całą puszke fitra powietrza to będzie łatwiejszy dostęp. Zdemontuj rurę od inercoolera która prowadzi do przepustnicy. Aby odkręcić zawór egr od bloku trzeba odkręcić przewód plusowy od rozrusznika i tą wiązkę kabli trochę opuścić do dołu. Zawór egr trzyma się na czterech śrubach (dwie mniejsze i dwie większe). A i przy przepustnicy trzeba odpiąć dwa gumowe przewody którymi przepływa płyn chłodzący. Potem wystarczy wszystko złożyć w odwrotnej kolejności :roll: Też myślałem że to jakaś wyższa szkoła jazdy a okazało się proste jak...
Życzę powodzenia i zadowolenia z czystych podzespołów.

-- Dodano: Cz, 19 gru 2013, 14:53 --

Teraz mam zamiar wymienić podkładki pod wtryskami, wymontować miskę olejową i sprawdzić w jakim stanie jest smok.
I przy okazji sprawdzić luz zaworowy. Pytanie brzmi jak się go ustawia? <niewiem>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 gru 2013, 17:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Więc tak, zgodnie z obietnicą, umówiłem się na wizytę kontrolną u swojego mechanika i na moją prośbę został sprawdzony EGR, tzn. Po podłączeniu Mazdy pod komputer, został przeprowadzony pełen test EGR-u i wyszło, że zawór bezproblemu pracuje w całym swoim zakresie, dodatkowo zrobiono kalibrację EGR-u.

Mechanik stwierdził, że jeśli nie ma żadnych niepokojących objawów, typu poszarpywanie tip, itd. to bez sensu jest rozbierać teraz auto. tym bardziej, że wyszło, że wszystko pracuje poprawnie.

Mechanik stwierdził, że jak coś się zacznie dziać to wtedy nalezy rozebrać i przeczyścić, co by pozbyć się problemu :D

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 gru 2013, 17:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Kolego Kupis99 gdzie się robi te kalibracje EGRu? pytam bo pierwsze słyszę o kalibracji EGRu... lub nawet test EGRu... jaki sprzet mechanik podlaczal auto?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 gru 2013, 08:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Ponieważ mechanik, który serwisuje mi prywatnie autko, pracuje w serwisie Mazdy ma dostęp do oryginalnego IDS-a (chyba tak to się pisze) oraz oprogramowania sterującego.

Wyglądało to tak, że samochód był podłączony pod komputer i na biegu jałowym, mechanik sterował poziomem otwarcia i zamknięcia zaworu EGR, praktycznie mógł go otwierać i zamykać aż do zgaśnięcia silnika.

Dodatkowo po sprawdzeniu poziomu otwarcia i zamknięcia zaworu EGR oraz kalibracji wtrysków, samochód został wyłączony i w pozycji ACC, poprzez komputer mechanik uruchomił kalibrację zaworu EGR. Dokładnie było słychać jak zawór pracuje (taki pukanie).

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 gru 2013, 18:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Fajnie ze takie coś możesz przeprowadzić u swojego mechanika, ja zapytałem ponieważ nie wiedziałem ze takie kalibracje można w ogóle przeprowadzać. Z chęcią podczepilbym się pod taki IDS tzn auto ;-) możesz mi na PW napisać gdzie i za ile ? :-D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 gru 2013, 08:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Millerek, generalnie możesz to zrobić w każdym z serwisów Mazdy. Powiedz tylko żeby sprawdzili ci dokładnie EGR, ja mam przebieg blisko 100 tyś km. więc przy tym przebiegu powiedziałem, że chcę przeczyścić EGR i wtedy mój mechanik zaproponował mi żaby zanim cokolwiek rozbiorę i zacznę dłubać sprawdzić, czy aby na pewno trzeba to rozbierać.

Myślę, że jak się udasz do swojego serwisu i opiszesz to co ja miałem robione to spokojnie powinni zrobić ci to samo.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 gru 2013, 10:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Hey, na początku roku byłem w łódzkim ASO na Szparagowej i nic mi takiego nie przeprowadzali, ogólnie nie wiem co tam robili w aucie... mieli wymienić oliwe i filterki... i chyba wymienili :-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2014, 12:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Dlatego ja na szparagową nie jeżdżę. Po pierwsze to nie jest już ASO, ale to nie najważniejsze, wkurza mnie to, że utracili autoryzację, a ceny mają take lub nawet wyższe jak ASO !! Przynajmniej kiedyż tak było, już dawno mnie u nich nie było. Ja jeżdżę do ASO Matsuoka i stamtąd mam mechanika. Jakbyś się wybierał do daj znać.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2014, 16:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
kupis99 napisał(a):
Ja jeżdżę do ASO Matsuoka i stamtąd mam mechanika

Oni są na ulicy 3-go Maja 1/3 tak ??
kupis99 napisał(a):
Po pierwsze to nie jest już ASO

:mad: myślałem że jest :idea:

kupis99 napisał(a):
Jakbyś się wybierał do daj znać


zadzwonię i jak będę wiedzieć kiedy mogę przyjechać do nich to dam znać na PW ok ? <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sty 2014, 09:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Tak, ul. 3-Maja

Nie jest ASO chyba od 2010 lub 2011, krótko po tym jak weszła do Łodzi Matsuoka to Szparagowa, a właściwie Auto Klub, utraciło autoryzację Mazdy. Dla mnie mogą być, nie mam nic przeciwko nim, ale do cholery jak są "zwykłym" nie autoryzowanym warsztatem, jakich pełno, to nie powinni mieć takich cen jak ASO i tylko to mnie wkurza.

Spoko pisz na PW, to ci podpowiem o kogo masz pytać :wink:

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sty 2014, 11:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Dzięki kolego, na dniach będę dzwonić. A z cenami to juz tak jest ze się nikt za nich nie bierze, ida czasem w samopas.... ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sty 2014, 12:11 
Adept
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 144
Lokalizacja: uk
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
tez dobrze jest zrobic"modyfikacje EGR-a" co by nie za syfial od nowa, prosta sprawa robilem u siebie i bledow nie wywalalo

_________________
F46, F30
-----------------------------------------
oddam trojnik wydechu do GH diesel 2.0/2.2 <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sty 2014, 14:47 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 689
Lokalizacja: Warszawa- cała Polska
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
ZBANOWANY!
Adamb, możesz rozwinąć temat?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 18 sty 2014, 15:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1725
Lokalizacja: Luton, Gorzow Wlkp, Krakow.
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Pewnie chodzi o zaslepienie.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sty 2014, 17:04 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 689
Lokalizacja: Warszawa- cała Polska
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
ZBANOWANY!
A o co z tym zaślepieniem chodzi?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sty 2014, 17:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Zaślepiasz przepływ spalin przez otwieranie EGRu do kolektora spali, pozbywasz silnik recyklingu spalin poniekąd ekologi...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.