Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 00:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1624 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 55  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 12:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
A rzeczywiscie nie zauwazylem ze masz benzyniaka, ja stosowalem go w dieslu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 13:39 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1238
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
flywin napisał(a):
@tomek to znaczy że przewyższa normy czy za male normy.


Tomek napisał(a):
Nie wykorzystujesz więc potencjału ochrony swojego silnika.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 19:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
Moi Drodzy co lepiej Valvoline SynPower 5W30 A3/B4 czy Valvoline SynPower FE 5W30 A5/B5 Oewntulanie 0W30


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 21:18 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 01.02.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Jaki olej polecacie do 2.0 DISI? Chciałbym wymienić bo własnie kupiłem autko z przebiegiem 40k km.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 5 lut 2016, 11:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
ayzcrazy,

Cytuj:
Dobra opcja z 5w30 to np. Amsoil Signature Series 5w30:
http://www.czarnepaliwo.pl/sklep/5w30/2 ... -378l.html + http://www.czarnepaliwo.pl/sklep/5w30/9 ... 0-1qt.html
Noack niski, bo 7,5%, wysoki TBN 12,6 także właściwości neutralizacji kwaśnych produktów spalania będę dłuuugo na wysokim poziomie.


:wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lut 2016, 11:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Potwierdzam - na Amsoilu 5w30 niezależnie od silnika (wysilony lub nie) i marki, jeździ się znakomicie. Byle zalecana lepkośc się zgadzała. Wlałem to ostatnio do JGC 3.7 i do Subaraka 2.0 ; oba silniki pracuja ciszej , bez wibracji , jak nowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lut 2016, 21:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.06.2015
Posty: 10
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Smook napisał(a):
Wlałem to ostatnio do JGC 3.7 i do Subaraka 2.0 ; oba silniki pracuja ciszej , bez wibracji , jak nowe.


Ale bzdury.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lut 2016, 21:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Siedzisz gdzieś u mnie w bagażniku czy co?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lut 2016, 22:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Brawo Smook

Nakrykloł żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 12:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.02.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Potrzebuje dobrego oleju silnikowego. Macie co polecic. Syntetyk :D

_________________
samory dla Twojego auta adabis moto zobacz nową stronę zapraszam na stronę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 14:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.08.2014
Posty: 1128
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Symanska napisz do Czarne Paliwo

_________________
ZOOM ZOOM


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 mar 2016, 00:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.03.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam prosze o pomoc ,musze zmienic olej w moje just mazdzie gh 2008 1.8 I wedlug ksiazki may byc olej acea a3/A5 problem jest taki ,ze takiego oleju z taka sygnatura znalesc nie moge ,jak ze mieszkam za granica jedynie acea a3/b4 a drogie to acea a5/b5 ktory z niche sie nadaje bardzo prosze o pomoc .

-- Dodano: Cz, 3 mar 2016, 00:56 --

Dodam tylko ze z tego co sie orietuje to a5/b5 ma gorsza lepkosc ale mnie mniejsze spalanie, a3/b4 bardziej chroni silnik ,moj przbieg to 180.000 km I nie wiem jaki olej byl lany wczesniej wiem ze te silniki maja tendence do spalania oleju I awarjii dlatego zalezy mi na dobrze dobranym oleju dziekuje za kazde info


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 mar 2016, 04:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Kolego zły dział, to jest GG/GY, a Ty piszesz że masz GH, więc pytanie powinieneś zadać w tym wątku: viewtopic.php?t=46
Poza tym rozumiem że mieszkasz za granicą, ale nie musisz pisać tak, jakby to było jakieś tłumaczenie kulawego translatora na język polski. Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 mar 2016, 22:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.03.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
rajek witam kolego dzieki pujde za twoja rada i przeniose to na inny dzial , jestem nowym uzytkownikem tego forum wiec prosze o wyrozumialosc ,ale z tego co sie orjetuje to mazda gh i gg/gy w przypadku silnika 1.8 to ta sama kostrukcja silnika ,jesli chodzi o pisownie to niestety tel podmienia mi slowa :),tak czy inaczej zalalem valverine 5w30 a5/b5 ale nie jestem przekonany czy to dobry wybor

-- Dodano: Cz, 3 mar 2016, 22:33 --

witam szanownych uzytkownikow ,zalalem dzisiaj do mojej mazdy gh 1.8 pb .. valvorine 5w30 a5 /b5 ,wiem ze powinien byc lany acea a3/a5 ale jako ze mieszkam za granica nie moglem znalesc oleju z taka specyfikacja jedyny wybor to -castrol magnatec acea a5 , mobil one x1 3000 -acea a3/b4 oraz wyzej wymieniony valverine sin power acea a5/b5 obawiam sie ze gorsza lepkosc tego oleju moze miec wplyw na zuzycie silnika ,wiec prosze o pomoc czy moze powinienem raz jeszcze zmienic na inny ???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 mar 2016, 06:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To chyba jakaś mutacja - Wolverine :lol: A tak na poważnie ten Valvoline są to tez dobre oliwy, chociaż pewnie odbiegają jakością od klasy premium. Niestety za wysoką półkę np. Penrite, Amsoil, Redline trzeba też duzo więcej zapłacić. Dużo osób nie tylko z forum Mazdy zalewa Valvoline (Maxlife czy Synpower?) i jest zadowolona. Specyfikacje masz dobrą, bo do benzyny patrzymy tylko na literkę "a", bo "b" odnosi się do diesla, więc u Nas jest A3 lub A5. A jaki konkretnie masz ten olej - Maxlife 5W30 Fe czy Synpower 5W30 Fe? Na Castrol czy Mobil nie zmieniaj, bo Valvoline osobiście uważam za lepszy i pewniejszy olej. Jeżeli auto Ci nie bierze oliwy to pozostań przy takiej lepkości, a jak coś łyka to możesz zalać dobrym 5W30 (A3), bo ciut większa lepkość od lekkobieżnych A5 lub 5W40.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 mar 2016, 10:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.03.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Dzieki za pomoc :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 mar 2016, 00:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.03.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Witam.

Dwa tygodnie temu kupiłem mazde 6 z 2008 roku. Dwa dni po zakupie pojechałem do mechanika wymienić wszystkie plyny i filtry. Mechanik wlał mi olej ardeca syntec pro 5w30 i auto zaczelo strasznie kopcic. Nie wiem jaki byl wlany wcześniej olej ale na pewno tak nie kopcilo jak teraz. Olej jest wlany na full, nawet chyba troszke ponad ten stan, tak okolo 2-3 mm na bagnecie. Teraz tak sie zastanawiam czy jest to wina tego ze oleju jest za duzo czy tego ze silnik jest dobity i po prostu bierze ten rzadki olej w nadmiernych ilosciach. Moze wymiana oleju na jakiś o wiekszej lepkości pomoże? W instrukcji wyczytałem ze ten model może brac 0,8l na 1000km ale po ilosci dymu wnioskuje ze pobiera go znacznie wiecej. Macie jakieś pomysły?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 mar 2016, 07:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Podejrzewam że był wcześniej wlany jakiś Motodoktor albo inny specyfik ograniczający pobór lub dymienie. U mnie tez bierze olej ale żadnego dymienia nie mam, a zalewałem zarówno 5W30 jak i teraz 5W40. Ten olej to tez chyba jakaś nowość, bo widzę że do obrotu wszedł niedawno i cięzko wogóle coś znaleźć w necie na jego temat. Przy nastepnej wymianie bym przeszedł na coś bardziej dostepnego i sprawdzonego. Producenci tym poborem się asekurują, żeby nie było roszczeń ze strony klienta, ale sprawny silnik powinien pobierac niezauwazalne ilości oleju. W dobrym silniku na powiedzmy 12 tys km nie powinno być konieczności dolewek między wymianami.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 mar 2016, 08:45 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Jaki kolor ma dym ? Biały czy raczej ciemny/niebieskawy ? Pojeździj trochę i mierz w miarę często poziom oleju i wtedy będzie odpowiedź czy go ubywa. Nie wiesz jaki olej był wlany wcześniej ? Jeżeli jakiś syf to może płukanka do silnika by coś pomogła np. odblokować trochę pierścienie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 mar 2016, 08:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Pogody mamy jakie mamy, więc bialy dym to może byc po prostu widoczna para wodna. Tak jak kolega napisał, musisz pojeździć i obserwować. Dymi Ci na zimnym czy rozgrzanym silniku, na biegu jałowym czy przy wyższych obrotach?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 mar 2016, 21:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.03.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Na zimnym silniku dym jest bialy, para na 100%. Gdy silnik sie rozgrzeje dym staje sie niebieski. Gdy silnik jest zimny na biegu jalowym dym jest praktycznie niewidoczny, na rozgrzanym jest juz zauważalny.

Nagralem dwa filmiki z zimnym silnikiem i rozgrzanym. To moje pierwsze auto z silnikiem na benzynke i nie znam sie za bardzo na nich ale jak auto tak kopci to na pewno cos jest nie tak.

Zimny



Rozgrzany




Teraz dwa pytania, jaki olej moge wlac aby auto tak nie dymilo? 10w40? 10w50?
I co musial bym wymienic aby usunac ta usterke, gdzies wyczytalem ze uszczelniacze pod zaworami ale ktos tez napisal ze i to nie zawsze pomaga. Jesli usterki nie da sie usunac w 100% za jakies rozsadne pieniazki, powiedzmy do 400euro to nie mam sensu go trzymac. Polubilem ta mazde, calkiem przyjemne auto ale nie mam ochoty pakowac kasy bo jakis debil zniszczyl silnik. Sprzedam i kupie nowszą i z mniejszym przebiegiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 mar 2016, 06:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Półsyntetyka nie lej. Kup sobie dobry 5W40 np. Penrite, Valvoline, Motul, Millers, Amsoil. Praktycznie każdy z tych jak oryginalny i z pewnego źródła będzie ok ( specyfikacja A3/A5). Amsoil jest bardzo dobry ale drogi, dlatego osobiście bym najpierw zalał ciut tańszym i zobaczył co się będzie działo. Co do uszczelniaczy zaworowych, to się mawia że właśnie auto na zimnym silniku kopci po odpaleniu. Jeżeli na rozgrzanym i przy wyższych obrotach, to ja bym pierscionki obstawiał. Chociaż na forum golfa koleś miał podobny problem i po wymianie samych uszczelniaczy ustało, ale to już udaj się do mechanika niech Ci pomierzy sprężanie na cylindrach. Remont całej jednostki jest dość drogi, a i czytalem tez opinie że jak ktoś niefachowo podejdzie to problem może powrócić. Mnie krzyknęli ok. 3,5 - 4 tys zł. Przy wymianie oleju kup sobie dobra płukankę, ale znanego producenta np. Millers Engine Fluschh, Motul, Penrite czy Liqui Moly Pro Line. Może coś pomoże, bo nie znam tej oliwy co Ci mechanik zalał, ale prędzej uważam że jakiś cwaniak Ci sprzedał silnik w kiepskim stanie i zalał jakim specyfikiem żeby nie dymiło.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 mar 2016, 09:16 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Słabo to wygląda, nawet bardzo. Z takim kopceniem to możesz zapomnieć o przeglądzie itp. Spróbuj tak jak pisze krzysiek płukankę i zalej dobrym olejem a nie jakimś no name. Następnie musisz obserwować i codziennie mierzyć poziom oleju i mniej wiecej zbadać ile go ubywa. Jeżeli dalej będzie tak dymić na niebiesko to tylko remont silnika pewnie ponad 2 tys za taka przyjemność


Ostatnio edytowano Pt, 11 mar 2016, 14:55 przez keramik, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 mar 2016, 13:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.03.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Auto kupiłem ze świeżym przeglądem na dwa lata wiec tym się nie będę przejmował :) Wiec jakoś dało się zniwelować kopcenie. Zmienię olej w przyszłym tygodniu, jeśli pomoże to pojerzdze nim kilka miesięcy a jeśli nie to wleje jakiś bardzo gesty olej i na sprzedaż w przyszłym miesiącu.

W irlandi kupienie auta to większą loteria niż w Polsce, tutaj niektórzy nawet nie wiedzą że trzeba olej wymieniać. Ostatnio znajomy Irlandczyk zatarl silnik w praktycznie nowym aucie. W ciągu roku przejechał ponad 50k km bez wymiany oleju bo nie wiedział. U znajomego na warsztacie 20% to właśnie wymiana zatartych silników. Wszędzie leżą jakieś bloki silników. Szkoda słów, pojadę jeszcze raz do mechanika niech to auto zbada. Kompresja itd, wymiana oleju a jeśli to nie pomoże to tak jak napisałem wcześniej sprzedam dziada i kupie inna mazde:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 mar 2016, 14:58 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
No jak masz taką możliwość to bym gonił bo to więcej problemów i kosztów niż to wszystko warte a przede wszystkim szkoda nerwów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 mar 2016, 17:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.03.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Coś dziwnego się stało. Po tym wczorajszym gazowaniu auto zaczęło mi spalać mniej o 2 litry na 100 km. Wcześniej spalalo 11 w mieście a dzisiaj 9. Ta sama trasa, ten sam dystans nawet korki te same. Dodatkowo zaczęło mniej troszkęniej kopcić. Teraz to już całkiem nie wiem o co chodzi :) ale pójdę za waszymi radami. Kupię dobra plukanke, zaleje jakiś porządny olej i mam nadzieje ze wtedy juz wszystko się wyjaśni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 mar 2016, 20:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Dla tego polecam w irl i UK samochody po firmach. Pełna książka i wszystko robione na czas i oryginalnych częściach.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 mar 2016, 04:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Tez jestem tego zdania. Lepiej kupic pofirmowke z wiekszym przebiegiem, albo rodzyna z bardzo malym. Reszta to juz ostra loteria. Sam kupuje rozne zlomy, i wiem jak ludzie dbaja....

Kupilem jakis czas temu Leona 01r....nie moglem wyciagnac filtra oleju, ktory jest papierkowy, wiec sobie wyobrazcie co tam bylo!

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 mar 2016, 22:41 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 212
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
ColdFire - może ja od siebie.
Miałem podobny problem :| gdy kupowałem autko był zalany Castrol i kopcił bardzo podobnie.
Po analizie tego tematu :-P zdecydowałem się na zakup oleju u Tomka Czarne Paliwo.
Olej może i droższy niż pozostałe ale warto było. Jednocześnie zastosowałem płukankę <spoko>
Tomku nie robię Ci reklamy ale jeszcze raz bardzo dziękuję.
Trochę mnie tu nie było .............przejechałem ponad 3tys. po wymianie i póki co jest rewelacyjnie.
Interwał wymiany oleju będę robił co 10tys. i jeszcze przed wakacjami raz jeszcze zrobię płukankę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 mar 2016, 23:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.03.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Gizmo mógł bys napisać mi jaki dokładnie olej zalałeś? Jestem za granicą i ściąganie oleju z polski mi się po prostu nie opłaca. Może dokładnie taki sam tutaj kupie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1624 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 55  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google BOT i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.