Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 09:55

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1624 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 55  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 22 lis 2014, 17:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Cześć! :) Dziękuję, że poświęciłaś trochę czasu, żeby przebrnąć przez ten wątek. Wnioski zebrałaś słuszne ;)

W kwestii Elfa już rozjaśniam - Evolution 900 SXR 5w30 to nowa nazwa handlowa produktu, który wcześniej występował pod nazwą Evolution SXR 5w30. Zmieniła się szata graficzna opakowania i chyba tyle ;) W hurtowniach czy na półkach sklepów może jeszcze zalegać stary towar. Polecam kupować już ten nowszy, ponieważ jest zwyczajnie świeższy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lis 2014, 22:29 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 22.11.2014
Posty: 2
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Dzięki śliczne za odpowiedź, teraz będę pewna tego co kupuję! :geek:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 gru 2014, 11:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Co polecacie wlać do 2.0 D przebieg 217tys oczywiście z DPF? Jaka norma? C1?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 gru 2014, 13:03 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1239
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Standardowo może całkiem jak do MZR-CD 2.0 / 2.2, czyli Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 lub niosący więcej korzyści Mazda Original Oil Supra DPF 0w30. Ten drugi jest w pełni aprobowany przez Mazdę nie tylko do nowych silników SkyActive-D, ale właśnie również do poprzednich konstrukcji. Niektórzy koledzy z forum jeżdżą już na nim z powodzeniem w swoich MZR-CD ;)

Ewentualnie, jeśli silnik nie był nigdy wcześniej płukany to szczerze zachęcam. Na moim fb https://www.facebook.com/czarnepaliwo z datą 29 listopada znajdziesz wpis o płukankach, który wyjaśnia korzyści z ich stosowania.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 gru 2014, 23:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Dzięki :)
Stanęło jednak na Motulu...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 9 gru 2014, 23:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Sprawdź dokładnie źródło pochodzenia, bo Motul bywa często podrabiany to raz a dwa, że na nasz krajowy rynek niekoniecznie idzie Motul z Francji...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 gru 2014, 14:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Dzięki za info, brałem w Inter Carsie...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 gru 2014, 11:28 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.11.2014
Posty: 17
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Panowie mam pytanie natury technicznej, chodzi mi konkretnie o specyfikację oleju silnikowego zalecaną przez producenta samochodu. Nie będe ukrywał że jestem zielony w temacie, szukam więc pomocy w "internetach" no i spośród wielu mało szczegółowych artykułów znalazłem kilka w miarę bogatych w informacje. W jednym z nich http://www.iparts.pl/artykuly/jaki-olej ... a,110.html wymienione są klasyfikacje, normy jakościowe etc. ale nie ma nic wspomiane o Mazdzie i tutaj moje pytanie (pewnie niektórych z Was rozśmieszy no ale... próba nie strzelba). Czy Mazda nie ma swoich zalecanych specyfikacji? Czy po prostu w tym tekście autor skupił się na tych najpopularniejszych markach w naszym kraju?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 gru 2014, 15:21 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1239
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
michalak, Mazda w swoich zaleceniach porusza się pośród norm API, ACEA i ILSAC tj, kolejno American Petroleum Institute, European Automobile Manufacturers' Association oraz International Lubricants Standardization and Approval Committee. Własnych norm nie posiada.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 gru 2014, 18:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To ja się podzielę spostrzeżeniem. Dzisiaj dokonałem wymiany oleju, Madzia zalana była Castrol EDGE 5w30 na który podczas spuszczania miał kolor brązowy, silnik pracował dosyć głośno to znaczy było go słychać.
Zdecydowałem się na olej oryginalny mazdowski Dexelia Ultra 5w30 i przez klika pierwszych kilometrów wydaje mi się ze silnik pracuje bardzo cichutko,może to efekt placebo ale to się okaże w dłuższej eksploatacji.
Według mojej dotychczasowej przygody z olejami Castrol'a uważam za wysoce przereklamowany.

Wyskrobane przez Tapatalk

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 gru 2014, 19:04 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1239
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Kwestia ciemnienia oleju nie jest kryterium do jego negatywnej bądź pozytywnej oceny. Wynika wprost z jednej z funkcji, które pełni w silniku - ma za zadanie rozpraszać cząstki sadzy i utrzymywać je w zawiesinie. Kres absorpcji sadzy przez dany olej oznacza początek odkładania się jej w silniku. Dlatego ważnym jest parametr TBN - liczba zasadowa, która odpowiada właśnie za neutralizowanie kwaśnych produktów spalania.

EDGE 5w30 jest dość nietrafnym wyborem do benzynowych silników Mazdy. Spełnia normę C3, jednocześnie mając dostosowaną do obecności filtrów cząstek stałych liczbę zasadową - niższa wartość (mg KOH/g).

Kamratek, Twoja Mazda po prostu odżyła, bo dostała olej zgodny ze specyfikacją - A5 (EDGE ma wyższy parametr HTHS, spełniał dawniej jeśli się nie mylę normę A3) a przede wszystkim świeży i z nominalnie wyższym TBNem niż w poprzednim Castrolu ;)

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 gru 2014, 12:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Przymierzam się do wymiany oliwy w mps'ie i przy studiowaniu tematu na właściwym forum natknąłem się na ciekawy wątek dotyczący Millers'a - zerknijcie tu:
http://www.mazdamps.pl/viewtopic.php?f= ... &start=210
strona 22 - silnik, który jeździł na tym oleju nie wygląda zachęcająca. Chłopaki do mps'ów mają dość negatywną opinię na jego temat, a u tu jest raczej chwalony.

Tam króluje obecnie Valvoline VR1 5W50 lub SynPower 5W40.
Tomek mogę Cię prosić o opinię na jego temat do silnika 2,3 DISI Turbo, co by nawiązać do tematu w 6 GH mam dexelie :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 gru 2014, 12:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Większość przechodzi na Millersa ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 18 gru 2014, 16:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Marrud, ciężko oceniać te zdjęcia. Zwykle taki samochód przejeździł x kilometrów na czymś tam a powiedzmy ostatnie dwa interwały na Millersie. Wtedy po rozebraniu niespecjalnie można zganić Millersa za szlamy czy inne depozyty, bo nie wiadomo co pozostawiły po sobie poprzednie oleje. Może już jest np. całkiem nieźle, bo Millers sporo wymył? Kto wie.

Millers ma dobrą renomę, ale uwiera nieco w światku olejowym brak niektórych informacji, Millers nie jest tak transparentny - nie podaje np. temp. zapłonu oleju tylko pisze >200'C. Niemniej jednak ufam mu bardziej niż olejom pokroju Mobil, Castrol itd.

5w50 to jest moim zdaniem przesada ;) Żeby wyjaśnić czemu to zerknij proszę w artykuł, który napisałem https://dl.dropboxusercontent.com/u/272541972/Czarne%20Paliwo/O%20zimnych%20rozruchach%20i%20tarciu%20w%20silnikach%20spalinowych.pdf

Mazda oficjalnie zaleca do tej jednostki 5w30, są również dokumenty, gdzie dopuszcza się 5w40 przy jak to nazywają "smoking turbo". Masz jakiś problem z silnikiem? Podjada olej? Daj znać to pomogę coś dobrać. Mus jak dla mnie w tym silniku to olej bazujący przynajmniej po części na PAO.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 gru 2014, 18:39 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Dzięki za info, nie wiem, czy mam problem z silnikiem, ale raczej nie bo przebieg jest poniżej 50tkm i nie dymi, ani nic nie wycieka. Auto niedawno nabyłem i teraz robię lekkie serwisy.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 19 gru 2014, 00:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
W takiej sytuacji luz, zastosowałbym dobre 0w30 lub 5w30 i cieszył się jazdą, bo tej radości zdaje się MPS dostarcza dużo :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sty 2015, 13:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Po dlugich i ciezkich poszukiwaniach, porownaniach wybor i zakup Valvoline synpower extreme env c1 5w30, taki olej wybtalem, piszcie czy ktos w swojej m6 wlewal taki olej albo teraz go uzytkuje, czekam na plusy i minusy w ocenach tego oleju i opiniach jak zachowuje sie autko. Pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lut 2015, 17:46 
Świeżak
Offline
Od: 11.03.2013
Posty: 29
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: lubuski
WItam,

Czas na zmiane oleju dotychczas uzywalem Millersa 5w30 Eco, zastanawiam sie nad zmiana i tu wchodze w gre te dwa :

http://allegro.pl/valvoline-synpower-xt ... line_sklep

http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-si ... 84l-detail

Co o nich sądzicie , i który wypada lepiej jesli nawet chodzi o producenta?

O Amsoilu slyszalem malo czy wart jest swej ceny ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lut 2015, 18:27 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1239
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Z tych trzech, które podałeś byłaby taka kolejność:

1. Amsoil
2. Millers
3. Valvoline

Amsoil jest zdecydowanie najlepszy. Spełnia wszystkie wymagania z nawiązką, posiada bardzo wysoką liczbę zasadową, bo aż 12,6. Jest ona odpowiedzialna za neutralizację kwaśnych produktów spalania. Dzięki temu nawet pod koniec interwału Amsoil "trzyma fason".

Jeśli potrzeba na już to mam dostępny od ręki zarówno w opakowaniach galonowych jak i kwartowych https://www.facebook.com/czarnepaliwo

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lut 2015, 13:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.02.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: świętokrzyski
Witam Wszystkich forumowiczów,
Mazdę posiadam od prawie 5 lat ale dopiero teraz kiedy zabieram się za serwisowanie na własną rękę postanowiłem zajrzeć na forum. Pierwsze pytanko:
Ostatnio zalewałem auto olejem dexelia 5w30 czy mogę i czy jest sens przejść na Mazda Dexelia DPF 0W-30?
silnik 2.2 diesel 120 kW

z góry dziękuję za odpowiedzi

-- Dodano: So, 14 lut 2015, 13:10 --

co do powyższego już chyba znalazłem odpowiedź. Mam jednak kolejne pytanko. Rozumiem, że część z Was wymienia olej częściej niż zalecane 20 000? Czy można w naszych autkach zmienić wartość inspekcji olejowej np na 15 000?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lut 2015, 13:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Jak najbardziej smialo zmieniaj,0w30 jest korzystniejszy sam jezdze teraz na takim oleju.Mam pytanie do Czarne Paliwo przy nastepnej wymianie chce zalac amsoila 0w30 czy jest sens dodawania archoil 9100,sam olej ma wysoki tbn i bardzo dobre parametry.prosze o rade.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lut 2015, 15:38 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1239
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
MarcinCz napisał(a):
Ostatnio zalewałem auto olejem dexelia 5w30 czy mogę i czy jest sens przejść na Mazda Dexelia DPF 0W-30?
silnik 2.2 diesel 120 kW


Tak, możesz. To nawet korzystniejsze wyjście. Jakby co to 0w30 DPF mam dostępny od ręki.

MarcinCz napisał(a):
co do powyższego już chyba znalazłem odpowiedź. Mam jednak kolejne pytanko. Rozumiem, że część z Was wymienia olej częściej niż zalecane 20 000? Czy można w naszych autkach zmienić wartość inspekcji olejowej np na 15 000?


Normalnie zmieniasz po 15 tys. km i kasujesz inspekcję - tyle.

cueto napisał(a):
Mam pytanie do Czarne Paliwo przy nastepnej wymianie chce zalac amsoila 0w30 czy jest sens dodawania archoil 9100,sam olej ma wysoki tbn i bardzo dobre parametry.prosze o rade.


Ze względu na wysoki TBN, warto dodać, ale AR9200 - czysty modyfikator tarcia. AR9100 podnosi liczbę zasadową, która w przypadku serii Signature od Amsoil i tak jest już b. wysoka.

Pytanie tylko do Ciebie: 0w30 Signature do 2.0 MZR-CD? To jest dobry olej w zastępstwo C2, ale C1...

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lut 2015, 19:31 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
CzarnePaliwo napisał(a):
Pytanie tylko do Ciebie: 0w30 Signature do 2.0 MZR-CD? To jest dobry olej w zastępstwo C2, ale C1...


Sorry, zapomniałem wspomnieć dpf-u nie mam.


Ostatnio edytowano So, 14 lut 2015, 19:31 przez Tomek, łącznie edytowano 3 razy
Poprawiono wypowiedź pod względem estetycznym i stylistycznym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lut 2015, 20:02 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1239
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Rozumiem, w takim razie do Siganture Series śmiało lej AR9200. Gdyby było coś potrzeba to polecam się :hi:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lut 2015, 23:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Dziekuje za porade :) napewno skorzystam z oferty.pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lut 2015, 18:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.02.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: świętokrzyski
dzięki za porady, chciałem jeszcze tylko doprecyzować pytanie. To, że mogę zmienić olej po 15 000 i skasować inspekcję to wiem. Insepekcja jest natomiast swego rodzaju przypomnieniem dlatego chciałem zapytać czy da się ustawić ją np na to aby pojawiała się co 15 000? standardowo jest 20 000 z tego co wiem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lut 2015, 00:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.02.2015
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ponieważ jest to mój pierwszy post na tym forum, chciałbym powitać wszystkich forumowiczow papa
Mam pytanko. Czy ten olej nadaje się do mojego silnika?
http://www.ebay.co.uk/itm/Fuchs-TITAN-X ... 27d9a69393

Dziekuje i pozdrawiam
Maciek

Edit
Dodam ze dzisiaj w eurocarparts polecili mi taki oto olej. Mam zamiar go oddac. Czy jego normy sa dobrze dobrane? Chodzi mi o ACEA a3?Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 19 lut 2015, 15:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
macieqq01 napisał(a):
Dodam ze dzisiaj w eurocarparts polecili mi taki oto olej. Mam zamiar go oddac. Czy jego normy sa dobrze dobrane? Chodzi mi o ACEA a3?


Średnio trafnie... Do benzynowej Mazdy zwykle leje się 5w30 A5/B5 - olej o niższym HTHS niż A3/B4. To kwestia m.in paliwooszczędności. Możesz mi podlinkować jakiś sklep w Twojej okolicy czy internetowy to zerknę i pomogę coś wybrać.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 19 lut 2015, 15:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Tomek kliknij tutaj.
Jest to siec sklepow wiec cokolwiek tam znajdziesz bedzie ok. Mi tam kiedys Petronasa znalazles :wink:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 19 lut 2015, 16:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Pamiętałem tą stronę, ale nie potrafiłem jej znaleźć ;) Podlinkowałem koledze Fuchsa SuperSyn F http://www.opieoils.co.uk/p-68918-fuchs ... -a5b5.aspx

Ew. viewtopic.php?p=129418#p129418 ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1624 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 55  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.