Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 11:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1623 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 55  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 9 paź 2014, 19:02 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Nie :) , ja jestem już coraz bliżej zrozumienia o co tu come on i jaki olej mam lać. Dzięki. Będę lał chyba ten do SkyAcitva - 0w30 - przynajmniej Mazda ma jeden tego typu na rynku :inkwizycja:


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 9 paź 2014, 20:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
5w30 do diesla również ma jeden w ofercie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 paź 2014, 14:59 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Super. Tomek powiedz który lepiej aplikować mojej Madzi. Dojeździć do końca ten i lać Ultra DFP?

-- Dodano: Pt, 10 paź 2014, 15:59 --

Chyba jednak nie odpuszczę tematu z ASO Zdanowicz. Czuję się lekko wyd****y z tą Dexelią. Od 2012 Mazda przeszła na M.O.O U. DPF 5w30 a ci leją nie wiadomo co z nie wiadomo kąd..ale to już inny wątek.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 10 paź 2014, 16:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
gogineo2, osobiście zalałbym Suprę DPF 0w30 - tą którą leje się do SkyActive-D. Mazda w swojej tabelce aplikacji dopuszcza ten olej również do silników diesla w GH. To bardzo dobry produkt ;) Nie umniejszam jednak w żaden sposób Ultra DPF 5w30 - jak widać po naszych forumowiczach, regularnie zmieniany i z pewnego źródła świetnie się sprawdza. Nikomu się nic nie dzieje złego i oby tak zostało! :)

Nie miej roszczeń do ASO. Prawidłowo przechowywany olej może stać 5 lat, bez utraty parametrów.

P.S Koledzy winny Wam jestem jeszcze informację, że firma CzarnePaliwo to mój podmiot i wszelkie posty są mojego autorstwa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 paź 2014, 08:42 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Panowie z ASO Z. nawet nie słyszeli o M.O.O ultra dpf 5w30. Po jaki czort :p Mazda wypuściła tyle olei.
Dexelia DPF 5w30 - ten mi teraz wlali
Dexelia Ultra DPF 5w30 - (widziałem takie na allegro ;) - czym ten się różni - ja nie znaju;
i w końcu Mazda O.O. ultra DPF 5w30 - to zawsze lałem..
..i jak pisałem silnik wg mnie pracował ciszej. Zamówiłem już bańkę i jak tylko dojdzie to wymieniam. Ciężko mi zaufać firmie która zajmuje się wszystkim i niczym (SangYong, Harley, Subaru i Mazda - brak jeszcze KIA i FSO)- szczególnie w kwestii tego co mi tam polali.
Kurcze zawsze byłem pewien że korzystanie z ASO powinno być bez obsługowe i bezstresowe dla klienta, ale po takiej akcji stwierdzam że "ufać znaczy kontrolować" :) :alcapone:

Płacąc 300zł za 4.7 l oleju ( na FV oczywiście 5) chcę mieć pewność że mam to co ludzie z Hiroszimy bym mi wlali. Za bańkę MOOU DPF 5w30 na allegro zapłaciłem 125 Zł wymienię i będę spał spokojnie o swoje auto.

Dzięki za wszelkie info.

-- Dodano: Pn, 13 paź 2014, 09:42 --

To jeszcze jedno pyt. dot. zakupu oleju w sieci. Rozumiem że nawet zakup oleju w oryginalnym opakowaniu fabrycznie zamkniętym może nie do końca być bezpieczny. Chodzi o warunki magazynowania tych baniek czy lewe źródło pochodzenia - podróbki?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 paź 2014, 11:29 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
gogineo2 napisał(a):
Rozumiem że nawet zakup oleju w oryginalnym opakowaniu fabrycznie zamkniętym może nie do końca być bezpieczny. Chodzi o warunki magazynowania tych baniek czy lewe źródło pochodzenia - podróbki?


Różnie bywa. Najczęściej podrabia się całe beczki. Im mniejsze opakowania tym rzadziej z racji kosztów choć trudno tu cokolwiek uogólniać. Ludzie są przecież niezwykle kreatywni. Warunki przechowywania też są ważne.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 paź 2014, 20:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Witam! przyszła pora na zmianę oleju w mojej 6 i mam pytanie który do mojego dieselka (Mazda6 GH 2.0mzr-cd 2008R) będzie najlepszy?

Często pokonuje krótkie dystanse rano ok. 5km...w mieście, czasami w korkach,ale 5,6 razy w roku są jakieś trasy po 300km również, dlatego jak to piszą na opakowaniach ...mam do was pytanie który z podanych będzie : : ''najlepiej chronił mój silnik w każdych warunkach''?? z góry dziekuję za pomoc.

Moje typy: FUCHS TITAN GT1 PRO C-1 5W-30, Valvoline SynPower Xtreme ENV C1 5W-30, Motul 8100 ECO-CLEAN+ 5W-30 i Aral HighTronic C 5W-30, MILLERS OILS XF LONGLIFE C1 5w30...a może ktoś używa jeszcze jakiegoś innego i ma jakieś propozycje przetestowane, sprawdzone?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 paź 2014, 20:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Zalej to co leją w ASO
Dexiella dpf


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 paź 2014, 18:56 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
mazzda6 napisał(a):
Często pokonuje krótkie dystanse rano ok. 5km...w mieście, czasami w korkach


Takie warunki należy określić mianem ciężkich. Krótkie dystanse w dużym stopniu przyczyniają się do pogorszenia właściwości smarnych oleju. Zalecam zwyczajnie skrócić interwał wymiany oleju.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 07:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.10.2014
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: dolnośląski
Witam podczepie się pod temat czy przy wymianie oleju wymieniacie ta podkładkę pod śruba na misce olejowej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 18:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Tak trzeba wymienic.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lis 2014, 07:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.10.2014
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: dolnośląski
Jaki rozmiar tej podkładki gdzie ja dostane ? Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lis 2014, 08:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 963
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Damian zapytaj kolegę rikiego lub odwiedź sklep mazdaparts

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lis 2014, 12:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
witam panowie
Ja tez dzisiaj mialem wymieniany olej i powiedzial mi ze leja ten najnowszy co leja do skyactiv Mazda Original Oil Supra dpf 0w30 ok dla mojego silnika 2.2 185 z 2009 r. ??? bo ja zakupilem 10 dni temu banke 5 litro dexeli dpf 5w30 bo taki olej byl polecany teraz nie bede go mogl nawet dolac do tego jak ubedzie kuzwa ??? lol
pozdro

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lis 2014, 12:46 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Będziesz mógł go dolać.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 lis 2014, 15:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No i wymienili mi ten olej naten nowy mazdy i mie sie wydaje jakis rzadki <zauroczony> Pojezdzilem wczoraj troche dzisiaj rano popatrzylem ile tam tego wlali bylo na F tylko chyba jak tak swierzy olej nie powinien kapać z bagnetu ??? Wiem ze ten stary olej mialem od 3 wrzesnia i mierzylem przed wymiana i nie kapal a ten tak dziwne?? :idea: moze niepotrzebnie sie stresuje ale nie ufam po prostu temu warsztatowi :/

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 10 lis 2014, 20:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
On ma być rzadki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 lis 2014, 23:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Lucasbadboy napisał(a):
moze niepotrzebnie sie stresuje ale nie ufam po prostu temu warsztatowi :/


To poco tam jechałeś, co do oleju jest tak jak powinno być


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lis 2014, 20:03 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 25.06.2014
Posty: 46
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Przeczytałem całe te forum olejowe i myślę że moją Madzię 2.5 PB zaleję VALVOLINE SynPower Xtreme ENV C2 5W30 5L
KLASA JAKOŚCI/APROBATY:
LEPKOŚĆ: SAE 5W30
API: SM/SN/CF
ACEA: C2, A5/B5.
Lałem kiedyś do golfa Valvoline i maszyna nie brała ani kapki do wymiany ,myślicie że to dobry wybór? jakoś czuję sentyment do tej firmy.

_________________
Nie ma jazdy bez Mazdy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 12:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Witam ponownie.

Czas zmiany oleju nadchodzi coraz szybciej a odp. na mojego posta jak nie było tak nie ma...Mógłby ktoś odpisać mi który z wymienionych będzie najlepszy do mojego silnika???podałem w poprzednim poście kilka przykładów...pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 13:18 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
mazzda6, polecam Mazda Original Oil Supra DPF 0w30. Zimą przy dłuższym pozostawieniu samochodu na mrozie ten olej będzie korzystniejszy niż 5w30.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 13:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
i to do mojego silnika co potrzebuje C1 i niską siarkę i popioły niskie będzie dobre????


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 13:59 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
mazzda6, tak. Produkty 0w zwykle mają również lepszą bazę olejową niż te 5w. Kilka osób jeździ już u nas na 0w30 DPF w swoich dieslach MZR-CD 2.0 i 2.2.

Spójrz proszę na oficjalny dokument Mazdy - 0w30 DPF jest oficjalnie dopuszczalny/rekomendowany dla Twojej aplikacji.

http://manualrack.com/doc-file/mazda-original-oil-recommendations-mpower-log-in-page

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 14:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
a masz może specyfikację tego 0w30?lepkość, temperatury itp. itd?jakiś opis tego oleju?i ile u Ciebie kosztuje 4 litry jego?albo 5?pozdr.


Ostatnio edytowano Pt, 14 lis 2014, 14:54 przez Tomek, łącznie edytowano 1 raz
Nie nadużywaj proszę znaków zapytania. Po jednym na końcu zdania wystarczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 16:24 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Na ten moment mam jedynie data sheet 0w30 do silników diesla produkcji Petro Canady (na rynek amerykański).

http://lubricants.petro-canada.ca/resou ... &region=US

Daje mniej więcej pogląd na lepkości w 40 i 100'C.

5L 0w30 DPF to u mnie koszt 195zł + wysyłka.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lis 2014, 12:31 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 25.06.2014
Posty: 46
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Mam pytanie , bo VALVOLINE SynPower Xtreme ENV C2 5W30 5L FAP DPF
nie ma normy API:SL tylko

LEPKOŚĆ: SAE 5W30
API: SM/SN/CF
ACEA: C2, A5/B5

czym to się różni te SM/SN/CF od SL??

chce to zalać do mojej 2.5PB.

_________________
Nie ma jazdy bez Mazdy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 19 lis 2014, 16:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Zapoznaj się z pierwszym postem w tym temacie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lis 2014, 22:07 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 25.06.2014
Posty: 46
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Dziki Tomek i przepraszam że nie doczytałem, umkło mi to ! Faktycznie API: SM/SN/CF

Cytuj:
Podkreślam również, że w przypadku normy American Petroleum Institute (API) im dalej w alfabecie znajduje się druga literka klasy oleju tym lepsze właściwości oferuje produkt. Przykład: M jest dalej w alfabecie niż L, więc SM spełnia bardziej rygorystyczne wymagania niż SL. Obecnie na rynku dostępne są już produkty z normą SN.


W takim razie idę w VALVOLINE SynPower Xtreme ENV C2 5W30 5L FAP DPF bo rozwiałeś ostatnią moją wątpliwość.

_________________
Nie ma jazdy bez Mazdy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 19 lis 2014, 22:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Nic się nie dzieje, zachęcam tylko zawsze to przejrzenia pierwszej strony, bo starałem się zawrzeć tam wszystkie podstawowe i potrzebne dla Was informacje ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lis 2014, 15:39 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 22.11.2014
Posty: 2
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Witam,
Jestem tu nowa - starałam się przejrzeć większość tematu, by wiedzieć jaki olej wlać do mojej Mazdy, jednak nadal nie jestem pewna ;)
Mam 1,8 Pb więc parametry oleju jak poniżej będą ok:
Lepkość: 5w30
API: SL
ACEA: A3/A5

Przymierzam się do Elf EVO 900 SXR 5W30, on w specyfikacji ma lepkość i API zgodną z powyżej.
Klasyfikację ACEA ma A5/B5
Czy zatem będzie się nadawał?
Czy to czasem nie to samo co Elf Evolution SXR 5w30?

Z góry dzięki za pomoc. Jestem świeża w technicznych tematach auta - ale myślę że da się mnie doedukować :burak:


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1623 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 55  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.