Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:06

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1622 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 55  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 30 maja 2016, 14:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
lukaSmok napisał(a):
.tylko że zauważył jeden problem , a mianowicie czy wlewając 5w40 taki olej nie wypłucze jakiegoś syfu/nagarów itp.?


A to Ty chcesz mieć w silniku syf i nagar?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 maja 2016, 14:56 
Świeżak
Offline
Od: 29.05.2016
Posty: 23
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: łódzki
Pewnie ze niechce....jestem dość słaby jeśli chodzi o tematy motoryzacyjne dlatego szukam najlepszej opcji i porównuje wszystkie za i przeciw ....czyli też jesteś za sugestia użytkownika czarnepaliwo ?

Pozdawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 maja 2016, 18:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To jest starej daty myslenie mechaników. Mnie też przed zastosowaniem płukanki 9 na 10 odradzało ten zabieg, ale po przeczytaniu sporo informacji w necie i poradach bardziej dokształconych osób zaryzykowałem i nie żałuję. Ja widziałem same plusy tego zabiegu. Olej 5W40 jest lepszy jakościowo od półsyntetyka którymi w większości są oleje 10W40 ( chociaż są wyjątki). Należy najpierw poczytać czym się rózni 10W40 od 5W40, gdzie w temperaturze pracy lepkość obu będzie zbliżona, natomiast zimą 5W40 dochodzisz i od kopa odpalasz a 10W40 musisz trochę pokręcić, bo Ci się miód robi w silniku. Masz 8 letnie auto i uważasz że to normalne że w silniku wszystko się trzyma na nagarach i lakach, a za nastepne 3 lata przejdziesz na "gruby" minerał? Silnik powinien jak najdlużej pracować na pełnym syntetyku, bo to jest dla niego najzdrowsze, a jeżeli ktoś z niewiedzy zalał 10W40 to się stosuje płukankę i zalewa odpowiednim olejem zalecanym przez producenta.

P.s. Myślę że Tomek i Czarne Paliwo będą jednomyślni w tej kwestii. :lol:

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 maja 2016, 18:10 
Świeżak
Offline
Od: 29.05.2016
Posty: 23
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: łódzki
Moje największe wątpliwości budzi to ze to auto od nowości jeździło i było serwisowane tylko i wylacznie w salonie Mazdy w Niemczech i nie bardzo rozumie dlaczego oni tam wlali do niej taki olej !?
A czy jest ryzyko ze coś się może spieprzyc zmieniając olej na 5w 40?
Dzięki bardzo za wszystkie rady ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 maja 2016, 18:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 927
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
lukaSmok nic się nie stanie - spoko
5w 40 to miód dla Twojej Madzi <spoko>

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 maja 2016, 18:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Raczej wątpliwa sprawa że od nowości lali półsyntetyk 10W40 zamiast 5W30. A jesteś pewnien co do pochodzenia tego auta, przebiegu i papierów? Chyba by musiał mieć ktoś nie pokolei w głowie żeby do nowego auta zalewać taką oliwę. Z tego co wiem w serwisach przeważnie lali Dexalia 5W30.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 maja 2016, 18:51 
Świeżak
Offline
Od: 29.05.2016
Posty: 23
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: łódzki
Nie wiem czy lali od nowości. ..chodziło mi o to ze był tylko jeden właściciel a na karteczce od oleju jako ostatni wlany jest 10 w 40
Dobra panowie posłucham bardziej doświadczonych specjalistów...jeszcze raz dzięki
Pzdr

Czyli was ma się rozumieć :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 maja 2016, 19:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Powiem Ci inaczej, bo żadni z Nas specjaliści. Ja czytając różne tematy olejowe nie natrafiłem na żaden wpis żeby komuś się rozszczelnił silnik po dobrej płukance, a tym bardziej zmianie oleju na lepszy. To nie auto 30 letnie żeby już miało ciec z każdej strony i żeby jeździć na kiepskim mineralnym oleju.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 maja 2016, 19:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Płucz silnik i zalewaj 5W40. Czarne Paliwo dobrze radzi :-)

klepnięte z P8

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 maja 2016, 10:35 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
Dokładnie syn power 5w40 polecam sam na nim pomykam ,na korku oleju masz napisane co lać :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 cze 2016, 10:30 
Świeżak
Offline
Od: 09.04.2016
Posty: 31
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
U mnie ubyło 1l/1000km 1.8 pb , więc troszkę za dużo. Olej zmieniłem na Total Quartz 5w30. Zauważyłem też jakiś wyciek oleju nie wiem czy to z poduszki czy może coś co jest na przeciwko niej. Na czerwono zaznaczyłem gdzie był olej-pod tą poduszka bo tj chyba ona i pod paskiem na obudowie silnika.

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 cze 2016, 16:29 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 223
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Panowie z UK, zamawiał ktoś, już może olej Mobil 1 Esp 5w-30 z tej stronki?

https://www.engineoildirect.co.uk/5w-30 ... oCpfrw_wcB

Zawsze kupowałem w Halfordsie, ale teraz kosztuje 51.99f, trochę drogo, na necie taniej.

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 cze 2016, 05:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.08.2014
Posty: 1128
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
ajsmeno ja drugi raz korzystałem z usług CzarnePaliwo .

_________________
ZOOM ZOOM


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 cze 2016, 14:30 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 223
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Tylko widzisz, ja chciałbym kupić tutaj w UK. Poza tym, to już będzie moja piąta wymiana oleju na Mobil 1 Esp, i jestem zadowolony z niego, i nie chciał bym zmieniać. Ale dzięki <spoko>

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 cze 2016, 16:01 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 14.06.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Witam
Prośba do Czarne Paliwo.
Poproszę o propozycję oleju i płukanki do Mazda 6 1.8 Mzr 2009r. 182 tyś przebiegu.
Sprowadzony więc nie wiem jakie były w nim oleje i jak często wymieniane.
Ja przy wymianie zastosowałem ELF EVOLUTION SXR 5W30 i niestety zużywa mi 1 litr na 1000 km.
Przejechałem na nim 5 tyś. i chciałbym jednak ograniczyć spalanie.
Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 cze 2016, 17:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Spróbuj na początek płukankę Penrite Engine flush lub coś markowego np. Millers, Motul czy Liqui Moly Pro Line i olej Penrite HPR 5W40. Mnie sporo spadło spalanie po tej kombinacji, ale nadal nie na tyle żebym był zadowolony.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 cze 2016, 18:00 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 14.06.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Dzięki
Też tak wydedukowałem po przeczytaniu postów na ten temat ale chciałem się upewnić.
Zrobię jeszcze 2 tyś. na Elfie ( wakacje ) a potem wymiana no i podzielę się spostrzeżeniami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 cze 2016, 18:49 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
mla1972, polecam sprawdzony zestaw:

http://www.czarnepaliwo.pl/sklep/pl/dod ... 375ml.html

http://www.czarnepaliwo.pl/sklep/pl/glo ... 40-5l.html

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 cze 2016, 18:51 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 14.06.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Dziękuję za pomoc zamówię po powrocie z wakacji i sprawdzimy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 cze 2016, 08:06 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: śląski
ZBANOWANY!
chce jesienią zmienić jednak ten castrol na DEXELIA ULTRA 5W-30 . Co sadzicie lepszy będzie zapewne . Biore pod uwagę jeszcze TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 . Od marca zrobiłem 10 tkm wiec wymiana wypada wrzesień. Dopytam , jeśli 5w40 bierze mi około 100 ml na 1000 km to czy rzadszy nie poleci bardziej ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 cze 2016, 08:16 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Wypłucz silnik Archoilem i zalej Amsoil Sygnature Series 5w-30 :) ja jeżdżę na nim i jest ok. Minimalne zużycie zwłaszcza jak się trochę pokręci po obrotach


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 cze 2016, 08:32 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: śląski
ZBANOWANY!
o ten ci chodzilo , już rozumiem, przed wymiana oleju trzeba zrobić cala operacje tylko powiedz czy chodzi o ten typ plynu nie chce linka z aukcji wstawiać.

ARCHOIL
Archoil AR2820 Professional Engine Flush to koncentrat profesjonalnego środka czyszczącego układy smarowania szczególnie silników spalinowych czterosuwowych benzynowych i wysokoprężnych.

AR2820 to silny preparat czyszczący, który już w 10-15 minut pomoże przywrócić kompresję silnika usuwając nagromadzone szkodliwe depozyty w układzie smarowania.

AR2820 wydłuża okres przydatności świeżego oleju zalanego do czystego silnika.

AR2820 jest zalecany do szybkiego i bezpiecznego przygotowania układu smarowania przed zastosowaniem modyfikatora tarcia serii Archoil AR9000.

AR2820 skutecznie i bezpiecznie myje również wszelkie układy smarowania przekładni w tym automatycznych i ręcznych skrzyń biegów.

AR2820 nie jest substancją łatwopalną.

AR2820 nie jest zalecany do czyszczenia przekładni wyposażonych w otwarte mechanizmy ograniczonego poślizgu (Limited Slip / LS) oraz CVT.

ZALETY / KORZYŚCI:
• Silna, skuteczna, bezpieczna technologia czyszcząca silniki i przekładnie z nagarów, laków, gum
• Przywraca kompresję silnika utraconą na skutek nagromadzenia depozytów
• Wydłuża żywotność oleju
• Nie uszkadza wewnętrznych elementów silników/przekładni ani uszczelnień
• Bezpieczny w stosowaniu w pojazdach wyposażonych w konwertery katalityczne, filtry cząstek stałych (DPF), turbosprężarki, mokre sprzęgła

INSTRUKCJE STOSOWANIA:
Doprowadź silnik i przekładnię do operacyjnej temperatury pracy. Wyłącz silnik.
Dodaj AR2820 do oleju układu smarowania. 1 butelka 250ml wystarcza na:

4 do 8 litrów oleju silnikowego (także 4T z mokrym sprzęgłem)
4 do 8 litrów oleju przekładniowego (skrzynie biegów, dyferencjały)
7 do 10 litrów płynu ATF automatycznej skrzyni biegów

Po dodaniu do oleju silnikowego/przekładniowego należy włączyć silnik na 10-15 minut od czasu do czasu na postoju delikatnie podwyższając obroty silnika (nie przekraczając 1500 obr./min) aby ułatwić cyrkulację środka czyszczącego w układzie smarowania i zmieniać przełożenia jeśli preparat dodano do oleju skrzyni biegów.
Po zakończeniu płukania należy bezzwłocznie i dokładnie spuścić stary olej. Przed zalaniem świeżego oleju należy wymienić filtr oleju silnikowego i ewentualnie zewnętrzny filtr płynu ATF na nowy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 16 cze 2016, 08:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
christtoph, tak, keramikowi chodzi o szybką płukankę AR2820:

http://www.czarnepaliwo.pl/sklep/pl/dod ... 250ml.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 cze 2016, 10:34 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: śląski
ZBANOWANY!
ok zaleje przed wymiana. Odnosnie oleju Amsoil Sygnature Series 5w-30 :) na co 6 miesieczna wymiane za drogo. powiedzcie co wlac bo castrol jak mowiliscie do mazdy się nie nadaje. Ubywa go niepotrzebnie, focus 20 tysi, zero dolewek do wymiany. Lubie mieć stan. Teraz w tydzień robie prawie tysiaka i 50 ml musze dolac. Fakt ze auto stoi na pochylej drodze, w jedna jest go za dużo w inna za mało. Musze najlepiej w robocie jak stoi caly dzień, w niedziele np. raz w tygodniu go sprawdzić. Może tez ze tenm 5w40 ciut gęściejszy i osadza się ale tyle na pewno nie . Odkrece tez fajke i zobaczę czy aby nadal do komory swiecy spod uszcelki nie leci. Wymienialem uszcelke bo wtedy leciało sporo oleju i wypalal się , odparowywał na gorącym bloku. Od tamtej pory wewnętrznych nie sprawdzałem. Może nadal ulatuje choć watpie bo wtedy miałem caly silnik mokry pod oslona a teraz jest suchutki. ????? Wkurza mnie to dolewanie i musze zmienić olej na 1000%


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 cze 2016, 18:35 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
CzarnePaliwo mam zamiar zamowic olej u Ciebie,mam dwa typy amsoil premium diesel 5w40 i mitasu ultra diesel 5w40 doradz ktory.dpf mam wyciety.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 cze 2016, 10:37 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
cueto, Amsoil Premium Diesel Oil 5w40, Mitasu Ultra PAO Diesel CJ-4 5w40 i Mitasu Ultra Diesel CI-4 5w40 to jedne z najlepszych olejów tego typu na rynku. Ciężko je jednak porównać z jednoznacznym wskazaniem, bo mają zalety w trochę innych sferach.

Poniżej karty charakterystyki:
http://www.amsoil.com/lit/databulletins/g2245.pdf
http://www.mitasuoil.com.pl/files/18461 ... -211_7.pdf
http://www.mitasuoil.com.pl/files/18461 ... -212_2.pdf

Najlepszy jakościowo ze względu na zawartość PAO jest Mitasu Ultra PAO Diesel CJ-4 5w40 (http://www.czarnepaliwo.pl/sklep/pl/glo ... 40-4l.html). Noack ma na poziomie tego z Amsoil (9,1%), ale zachowuje lepszą pompowalność niż Amsoil, ma wyższy TBN i minimalnie wyższy indeks lepkości.

Najkorzystniejszy stosunek ceny do jakości ma moim zdaniem Mitasu Ultra Diesel CI-4 5w40.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 cze 2016, 14:57 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
CzarnePaliwo dziekuje za odpowiedz na moje pytanie w przyszlym miesiacu zamawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 09:20 
Świeżak
Offline
Od: 08.02.2014
Posty: 30
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A gdzie polecacie kupić z pewnego źródła olej Dexelia 5w30 DPF?
Kiedyś miałem od kolegi z forum ale teraz chyba już nie posiada.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 09:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Tu : http://www.czarnepaliwo.pl/sklep/pl/glo ... pf-5l.html

klepnięte z P8

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 10:40 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Gdzie mogę kupić butelkę 1l dexeli do 2.0PB z 2011r ?
Przepala mi niewielkie ilości oleju. Po około 2.600 km ubyło około 3mm na bagnecie ale szykuje mi się wyprawa około 1.100km większość po autostradzie więc chcę dmuchać na zimne i zabezpieczyć się w litrową butlę tego oleju bo taki mam obecnie zalany.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1622 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 55  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.