Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 09:34

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 31 paź 2015, 18:31 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 18.11.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Witam

Mam mazde 6 2.0 diesel Dzisiaj zauwazyłem po zatrzymaniu auta dziwne drgania silnika i falujace obroty na biegu jałowym. Czy to pierwsze oznaki uszkodzonego koła zamachowego??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 paź 2015, 18:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
sprawdz tematy były już podobne przypadki

nie podam ci teraz link-u bo KSW ruszyło

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


Ostatnio edytowano So, 31 paź 2015, 18:53 przez antol007, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 paź 2015, 18:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Niekoniecznie, w większości przypadków winowajcą jest zabrudzona przepustnica. U mnie też tak było na Pb, drgania na wolnych obrotach i lekkie falowanie wskazówki obrotomierza przy dojeżdżaniu np. do świateł. Po czyszczeniu w 90% poprawa. Tu masz fotorelację z czyszczenia przepustnicy w dieslu viewtopic.php?f=39&t=1585

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 gru 2015, 11:18 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 18.11.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Ok dzieki ! dodam że teraz odpaliłem moja mazde i jak narazie sie to uspokoiło , silnik pracuje równo. Mam nadzieje ze sie ju z to nie powtórzy...

-- Dodano: Wt, 22 gru 2015, 11:18 --

Witam ponownie . Dzisiaj problem sie powtórzył ale zauważyłem że w czasie jazdy okropnie kopci i auto nie ma mocy po wcisnioecie pedału gazu auto nie jedzie po jakims czasie dopiero jakby tam moc powruciła i za chwile znowu nie ma mocy. Przez to kopcenie zastanawiam sie czy to nie zatkany EGR???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 gru 2015, 11:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Masz wycięty DPF ?

...skoro auto kopci.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 gru 2015, 11:39 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 18.11.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
DPF usuniety Tak sporo kopci


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 gru 2015, 11:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
To może jakieś problemy z emulatorem DPF'a ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 gru 2015, 12:22 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 18.11.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Nie wiem ale usuwałem dpf w profesionalnym zakładzie i został usuniety jak należy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 gru 2015, 12:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Turbo sprawne? Przeplywomierz wyczyszczony?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 gru 2015, 12:48 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 18.11.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Turbo sprawne a przepływomierz nie czysciłem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 gru 2015, 14:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Wyczysc przeplywke, to zajmuje tylko chwile a wykluczysz kolejny element. W Toyocie mialem tak kiedys ze auto nie szlo i po czyszczeniu przeplywki znaczna poprawa, ale wczesniej tez nie kopcilo. Tylko przeplywke wyczysc porzadnie oba czujniki, czyli ta "kropelke" co ja widac na dzien dobry oraz druciki schowane glebiej w czujniku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.