Siemka! Wczoraj przeczyściłem przepustnice/przeplywke z powodu zbyt niskich obrotów na biegu jałowym bylo okolo 500 co powodowało wibracje odczuwalne na kierownicy i siedzeniu oraz większe wibracje kiedy włączał się wiatrak od klimy.
Po czyszczeniu wszystkie objawy zniknęły obroty 800 (oczywiscie biegu jalowy) wszystko super
Zrobiłem restart ECU za pomocą odpięcia akumulatora na 5min i zagrzania silnika do 90C...
Dziś rano miałem następujący problem ze kiedy silnik byl zimny po odpaleniu osiagnal 2200 obrotow po czym zeszedł normalnie na 1500 lecz kiedy ruszyłem i chciałem się zatrzymać wciskając sprzęgło i hamulec obroty strasznie wzorsly do 2800 i utrzymywały sie przez jakies 5s (po chwili opadly) stalo sie to 2 razy jak silnik byl jeszcze zimny.
Potem po 2-3min już wszystko normalnie obroty malały wraz z zatrzymywaniem się.
Ogólnie wygląda to bardzo dziwnie tak jakbym podczas wciskania hamulca wciskał jeszcze gaz co powoduje ze silnik az buczał
Jakies pomysly czy cos popsulem?