Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 00:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 7 maja 2016, 15:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.05.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Pozdrawiam wszystkich mazdowiczow ! Moja mazda ma podobne objawy jak Stefano, klekot po załączeniu klimy,ręce opadają !! Stefana 'doktorek' stwierdził że to czujnik na listwie cr .Czy to pomogło ? Stefano może podziel się jak po czasie czy pomogło. Pozdrawiam papa


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 7 maja 2016, 16:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Parę postów niżej przecież potwierdził, że to regulator ciśnienia na szynie CR:
viewtopic.php?p=163296#p163296

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 maja 2016, 16:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.05.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Dzięki Michale za odpowiedź,pytałem tylko dlatego że na listwie cr znajduje się czujnik ciśnienia a nie regulator ciśnienia stąd moje pytanie Moja wiedza jest skromna,dlatego proszę zawsze o szczegóły. Pozdrawiam !


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 mar 2017, 21:52 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Witam.
Chciałbym zapytać o dźwięk na który wcześniej nie zwracałem uwagi albo go nie było. Gdy po dłuższej przerwie ruszam to tak od 1.5 tys obrotów do ok 2 tys słyszę podczas przyspieszania jakby glosniejszy klekot silnika. Przy wyższych obrotach także po dodaniu gazu występuje ale cichutko. Gdy silnik się już nagrzewa to dźwięk ten cichnie. Nie zauważyłem żadnych innych negatywnych objawów które mogłyby przy tym występować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 19:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.05.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
silnik klekocze ,na jalowym biegu,poza tym wzroslo zuzycie paliwa,i nie wypala katalizatora. Przy dodaniu gazu ,dymi z rury, wydechowej,chodzi o mazde rok 2008silnik2litrydiesel.140KM.PROSZE O POMOC.Bede wdzieczny jesli ktos mi udzieli wskazowki co moze byc tego przyczyna .Klekot przy wyzszych obrotach ustaje.


Ostatnio edytowano N, 13 maja 2018, 19:13 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 16:30 
Świeżak
Offline
Od: 29.12.2017
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
Pomoże ktoś chodzi o pracę silnika w mojej mazdzie a mianowicie. Zrobiłem kalibracja forscanem silnik ładnie pracował wartości były bardzo zbliżone wtryski od 1do 3 wartości w plusie wtrysk 4 wartość w minusie podczas przyspieszania słychać klekota szczególnie na zimnym silniku, po w
Wlaczeniu klimy nic nie stuka. Zrobiło sis ciepło auto samo zrobiło kalibracja silnik głośno pracuje wartości wtryskow
Pierwszy - 20 drugi - 36 trzeci - 42 czwarty - 96
Po odpaleniu słychać klekot po włączeniu klimy strasznie stuka(pod jej obciążeniem) robiłem już parę razy kalibracja wartości się schodzily ale zawsze gdy auto samo robiło kalibracja zaczyna klekotac raz wtrysk 4 wszedł na wartość - 108.Myslicie że wyciągnięcie wtryskow i oddanie do spr rozwiąże mój problem czy może być coś jeszcze innego co będzie prowadzić do złej pracy wtryskiwaczy. Dodam że tankuje na stacji co ma logo muszelki. ;) proszę o odzew wszystkie porady i sugestie miło widziane


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 sie 2018, 14:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.08.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: mazowiecki
Cześc wszystkim,
To mój pierwszy post na tym forum.
Posiadam mazda3 BK z silnikiem RF7J 143KM.

Moje wtryski maja takie wartości:
FI_LRN_01 = -80
FI_LRN_02 = -44
FI_LRN_03 = -40
FI_LRN_04 = 36

Słyszałem, że dopóki wartosci sie mieszcza w +/- 80 to jest OK. Jeżeli którys wtryskiwacz przekracza 80 to wtedy może oznaczać ze jets z nim problem. Nie pamietam gdzie to wyczytałem, możliwe ze na jakimś angielskim forum Mazdy :idea:
Teraz podczas upalów troche mi mocniej terkocze silnik, MAF sie samo skalibrowało wczoraj i chyba jest ciut ciszej. Generalnie silnik mam chyba sprawny i nie miałem zadnych problemów. Jedynie wymieniałem podkładki pod wtryskiwczami 2lata temu ponieważ były lekkie przedmuchy (więc wyczysciłem też smok olejowy ale nie był zbyt brudny).

Im więcej osób poda swoje wartości, to tym łatwiej bedzie sie zorientować co one oznaczaja, wieć mam nadzieję ze pomagam :wink:

Pozdrawiam!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sie 2018, 18:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Nie ma reguły. Ja znowu na Lotosie nie tankuję juz od wielu lat, bo akurat u nas w mieście stacja swojego czasu miała niezbyt dobra opinię. Ja sobie chwalę Lukoil, a i jak tankowałem na Orlenie to też nie narzekałem. Czytałem że paliwo i tak pochodzi od jednego dostawcy, bez róznicy pod jakim szyldem jest stacja. Chyba tylko Shell i BP mają z innego źródła, ale mogę się mylić.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 17 sie 2018, 17:58 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Paliwo na BP, Shell, Lukoil pochodzi z Orlenu. Lotos to inna parafia, tutaj w 3mieście każdy śmiga na Lotosie, bo rafineria pod nosem. Jedynie Shell V power ten najdrozszy byl importowny z Niemiec (nie wiem jak teraz).

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 14:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.07.2018
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Tankując na Orlenie chciałem moją Mazde 6 2.0 diesel przerobić na żyletki. Od 3 miesięcy tankuje na CIRCLE i jeździ pięknie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 16:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe, swojego klekota również prowadziłem na Circle, bo Orlen jakoś wypadał blado


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 sie 2022, 19:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.08.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
Witam, Mazda 6 2.0 Diesel 2008, nagle po odpaleniu zaczęła klepać jak 30 letni diesel i czuć wibracje wewnątrz auta.Silnik chodzi równo, obroty nie falują, nie gaśnie, nie kopci. Jedyne co mnie martwi to niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Na kompie nie pokazała błędów ale jakaś przyczyna musi być i gdzie najprędzej jej szukać? Dodam, że olej i wszystkie filtry były wymieniane 4 tys. Km temu, od nowości jeździ na Dexelii Ultra DPF. Z góry dziękuję za pomoc i rady.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 17 sie 2022, 09:05 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Może zawór scv, polecam wyjąć i przeczyścić.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.