Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:41

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 21 cze 2016, 10:09 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2015
Posty: 21
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
witam wszystkich mazdowiczów:)
podepnę sie do tematu. mianowicie w tamtym roku mialem zmieniana dwumase i sprzeglo.
od miesiaca po wcisnieciu sprzegla silnik zmienia odglosy jak przed wymiana:( tryka jak by mechanicznie i pod pedałem sprzegła czuć stukanie jak sie lekko go wcisnie..
kolejny dwumas i sprzegło do wymiany po roku? (mało jeżdze -lato rower)
komplet firmy LUK


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 cze 2016, 20:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
mike20 mam info z wiarygodnego źródła, że dwumasy LUKa często się sypią. Zdarza się, że po kilku miesiącach ludzie oddają na gwarancję bo się posypały. Są przypuszczenia, że LUK regeneruje dwumasy i sprzedaje jako nowe!
Jak sprzęgło i dwumasę to teraz lepiej brać z sacha...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 cze 2016, 22:04 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2015
Posty: 21
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Masakra:( nie dość że Gość sprzedający nie miły 150 km musiałem jechać po nią... A Jeszcze jak wyjezie że znów do wymiany...
Przynajmniej wiem jak Spędzę weekend ;-)
Koval dzięki za info coś będę myślał.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 cze 2016, 07:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Nie wiem jak to ma sie dzisiaj ale jeszcze jak bylem posiadaczem Accorda 2.2 diesel gdzie byly problemy ze sprzeglem i temat byl dosc szczegolowo walkowany, okazalo sie ze niektoryrzy co doplacicli do Sachsa (jakies 100 PLN) przecierali oczy ze zdziwienia widzac w pudelku LUK-a. Okazalo sie ze Sachs tylko pakowal LUK-a w swoje pudelka. Nie wiem czy tu bedzie analogia przy M6 ale warto miec ten fakt na uwadze i zwrocic uwage w sklepie czy w pudelku Sachsa nie kryje sie LUK :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 cze 2016, 18:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
To wtedy od razu bym robił zwrot

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 cze 2016, 21:28 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2015
Posty: 21
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Szukam silnika :-( nie rozumiem wymieniam wszystko na czas a nawet przesadzam pilnuje oleju itd.. i bach dziś autko zgaslo poza domem ( oczywiście laweta) mechanik ściągnąl miskę a tam aluminiowe kawałki drobinki czegoś.

Obrazek

-- Dodano: Śr, 22 cze 2016, 22:28 --

Dodam że pedal sprzęgła nie odbijal musiałem mu pomagać i autko straciło na mocy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 cze 2016, 00:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przykra sprawa :(

Do tematu o sprzęgle ma się to nijak, a tym bardziej w dziale GH, silnik RF5C nie występuje w M6 drugiej generacji.

Są trzy wyjścia.
Pierwsze to takie, że ktoś wcześniej zaoszczędził na naprawie (na remoncie silnika) i zaraz sprzedał auto.
Drugie, to takie że mało kto wie o uszczelkach pod wtryskami, które zapychają sito olejowe tzw "smok olejowy" który to, przyczynił się do słabego smarowania.
Trzecie wyjście, to rozwalony tłok z lejacego wtrysku. Ale na zdjęciach widać tylko panewki, bez tłoka, co wyklucza trzecią opcję.

Tak wygląda tłok w misce olejowej:
Obrazek

Tak wyglądają panewki wyjęte z miski olejowej :
Obrazek

Przykra sprawa. :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 cze 2016, 08:17 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2015
Posty: 21
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Utworzyłem nowy temat.

Pierwsza opcja odpada samochód z bardziej pewnego źrodla. Zmieniane miałem dwa Wtryski i podkładki w tamtym roku. Ale możliwe że zmienił mi tylko dwie te podkładki skoro miał dwa Wtryski wymienić, stało się to po zmianie oleju.. Najbardziej boli portfel:-(


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.