Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 12:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wyciek oleju.
PostNapisane: Pn, 8 gru 2014, 21:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Panowie ,zauważyłem mały wyciek w madzi pod przewodami które dochodzą do wtrysków. Uszczelka pod klawiaturą idzie nad tym wyciekiem,natomiast tam jest widoczny silikon uszczelniający i to tam właśnie cieknie.Powiedzcie mi czy występuje tam jeszcze jakaś uszczelka oprócz tej pod klawiaturę i czy to jest jakaś poważna sprawa? :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 gru 2014, 22:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Od strony przewodów nad głowicą jest taki słupek z otworami na przewody do wtryskiwaczy.
Prawdopodobnie między głowicą a tym słupkiem cieknie, oczywiscie tam jest tylko silikon;)
Lekko nie jest, aczkolwiek wykonalne w domowym warsztacie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 gru 2014, 16:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Co będę potrzebował,żeby to zrobić:uszczelkę pod dekiel ,silikon wysokotemperaturowy i co jeszcze.Będę musiał odkręcić te przewody które dochodzą do wtrysków,tam też przychodzą jakieś uszczelki? Cholera 4 miesiące temu zmieniałem profilaktycznie u mechanika podkładki pod wtryskami,zakładałem nową uszczelkę pod dekiel,a teraz muszę od nowa to kopać :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 maja 2015, 11:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.05.2015
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam, pytanko , czy ktoś się.spotka z taką sytuacją ze w silniku 2.2 ubywa oleju ,ale problem w tym że nie widać wycieku , ani na tłumiki ani pod silnikiem, i nie kopci , i zastanawiam się czy filtr dpf może spala spali ???? Nie wiem jak zlokalizować problem?? Wlalem 5L , na bagnecie pokazywalo 3/4 miarki A po przejechaniu 1tyś. km Jest trochę więcej niż min. . Proszę o radę, sugestie, lub odpowiedz czy sytuacji jak bierze olej to spala go w komorze , dym wylapuje filtr pdf i nie widać kopcenia???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 wrz 2015, 11:40 
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2014
Posty: 18
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
Witajcie zdiagnozowalem drobny wyciek z pod dekla rozrzadu czy ktos zna rozmiar zimeringu na wal bo prawdopodobnie tam podcieka z gory dziekuje (m6 mzr-cd 2.2d 185bhp)

-- Dodano: N, 6 wrz 2015, 10:40 --



 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 wrz 2015, 19:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
witam
Jak już jesteśmy przy wyciekach, to przy wymianie oleju, zauważyłem że ta część na zdjęciu, obok miski olejowej jest lekko zapocona, znaczy mi to wyglądało na taką jak by maź, smar nie olej. Przed kupnem koleś mi powiedział ze coś tam wyciekało lekko i mu to zrobili, zresztą są ślady oleju na tych ochronnych plastikach od spodu. Robić to czy póki nie widać wycieku oleju zostawić ??
Obrazek

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 wrz 2015, 07:10 
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2014
Posty: 18
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
Witam dokladnie to samo u mnie podejrzany zimmering ale moge sie mylic


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 wrz 2015, 08:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Mialem tak w Accord 2.2 diesel ze obudowa rozrzadu byla zapocona i uwalona takim jakby olejem z brudem. Moj mech stwierdzil ze mozna to rozbierac i zrobic uszelniacz walu (o ile dobrze apmietam) ale i tak za jakis czas problem powroci. Nie ma to negatywnego wplywu na silnik ani na jakies znaczne ubytki oleju. Przejachalem tak 100 tys. i nic sie nie dzialo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 wrz 2015, 18:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
dokładnie, oleju nic a nic nie ubywa jak zacznie zacznę się martwić. Ale z drugiej strony troszke mnie to wnerwia że nie jest wszystko na 100%, w sumie autko ma 6 lat i chciałbym żeby pojeździło jeszcze trochę. Może zrobię to jak łańcuch będzie do robienia i już :).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2015, 08:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Jezeli bedziesz zmienial lancuch to jak najbardziej, a tak nie zawracalbym sobie tym glowy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sty 2016, 12:34 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Witam Was.
Ostatnio przy wymianie oleju zauważyłem ze mam wyciek spod uszczelnienia od rozrządu. Nie ma jeszcze tragedii bo się nie leje tylko jest wilgotne i była mała kropla oleju na śrubie od miski ale wyciek spod miski odpada gdyż wilgotne jest jak wyżej wspomniałem. Wkurza mnie to bo chciałoby się mieć wszystko na 100% ale zawsze coś.... Miał juz ktoś taki problem??? Czy powinienem się martwić tym? Pozdrawiam


Wysłane z iPhone


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sty 2016, 15:34 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Miałem ten problem przy przebiegu ok 100 000 km. Zaczęło się pocić przy łączeniu pokrywy rozrządu a silnika koło sprężarki klimatyzacji oraz spod rolki prowadzącej koło alternatora. Oddałem do swojego mechanika i powiedziałem żeby wymienił uszczelkę w postaci wymiany silikonu. Silikon ponownie nałożony oraz koniecznie wymieniony simmerring wału + dodatkowo uszczelka pod pokrywą zaworów. Także ja bym to zlikwidował tym bardziej, że masz już kroplę i leci to porządnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Wyciek oleju.
PostNapisane: Śr, 20 sty 2016, 17:35 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Hej Keramik. Właśnie tam się poci a powiedz mi jakiego sylikonu używał i gdzie kupowałeś uszczelki? I jak długo to robił? Dzieki wielkie Pozdro acha i jak sytuacja teraz zero śladu po jakims wycieku???
Moj przebieg to 116tys. Ale mi to nie daje spokoju
Nie ma narazie wycieków w postaci plam oleju nawet na pampersie nie było od środka jak zmienialiśmy olej. Nic,bede to kontrolował jak narazie. Podejrzewam ze musiałbym auto odstawić na 1-2 dni . Może wytrzyma do czerwca i wtedy zrobie to w Polsce.

Wysłane z iPhone


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sty 2016, 21:43 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Robił to 2 dni i kosztowo wyglada to tak: robocizna ok 300 zł, uszczelka pokrywy zaworów 89 zł, simerring wału 35 zł. Zrobione jest to fajnie i póki co nic nie cieknie a te zapocenia wyczyszczone. Niestety nie wiem jaki silikon użył itp. ale z tego co widzę to jakiś czarny pewnie wysokotemperaturowy. Przejechałem od tego czasu ok 5 tys km i jest ok. Myślę że spokojnie możesz z tym poczekać do wiosny i wtedy się za to zabrać. Mechanik też mi mówił, że tak czasami się dzieje i zapocenia w tej okolicy się pojawiają i to jest normalne. Z tego co piszesz to mamy podobne podejście ;) i też mnie to męczyło i chciałem aby było zrobione :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sty 2016, 22:11 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Keramik dziekuje za odpowiedź trochę się uspokoiłem wewnętrznie ale napewno to bede musiał ogarnąć. Dzięki i pozdrawiam.


Wysłane z iPhone


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 cze 2016, 21:46 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Cześć.
Czy wie ktoś z Was z jaka siła (Nm)dokręcona jest obudowa od rozrządu ? Mam oczywiście na myśli śruby. Dziękuje jesli ktoś cos wie. Pozdrawiam


Wysłane z iPhone


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Wyciek oleju.
PostNapisane: Pt, 17 mar 2017, 21:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.03.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Witam, mam podobny problem. Codziennie pod samochodem na podjezdzie widze male plamy po oleju. Cieknie pod paskiem, prawdopodobnie z simmeringu walu. Mam 145tys. przejechane, pasek byl wymieniany 2 lata temu i nie chcialbym sie ponownie narazac na duze koszta. Dzwonilem do serwisu mazdy i powiedziamo mi, ze nalezaloby sciagnac pasek i wymienic go na nowy aby dostac sie do simmeringu. Czy to prawda czy chca mnie naciagnac na dodatkowe koszta? Czy mozna simmering samodzielnie naprawic w domowym warsztacie?
Olej cieknie od miesiaca ale na szczescie go nie ubywa wiec wyciek nie jest duzy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 cze 2017, 23:55 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam Wszystkich
A wiec dzis zauwazylem plamke oleju pod samochodem wiec postanowilem skontrolowac co sie dzieje, po zdjeciu oslony silnika zobaczylem ze od strony rozrzadu jest mokro. Jakie czesc/czesci mogly ulec uszkodzeniu ? W domowych warunkach jest szansa wymiany ?


Ostatnio edytowano So, 24 cze 2017, 23:55 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 25 cze 2017, 08:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Masz jakieś zdjęcie? Tak to wróżenie z fusów...

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 cze 2017, 10:00 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam ja mam silnik 2.0 benzyna i tez mialem kiedys wyciek chyba tez ktos jeszcze w tym miejscu mial wyciek,mianowicie chodzi o srube ktora jest pod gorna rolka po lewej jak patrzy sie na silnik,ta rolka jest przykrecona na trzy sruby a pod nia jest taka sruba plaska a w srodku otwor imbusowy i z pod niej mi cieklo a tez myslalem ze to rozrzad,wymiana podkladki miedzianej zalatwila sprawe,sprawdzcie to miejsce,pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 cze 2017, 12:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.05.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Podlaczam sie pod temat. Od miesiaca jestem posiadaczem Mazdy 6 GH 2.0 2008. Przesiadlem sie takze z Mazdy 6 z tym ze 2005 rocznika rowiez benzyny 2.0. Z poprzednia mazda nie mialem zadnych problemow z wyjatkiem korozji ale to normalka w tym modelu. Niestety poki co jestem bardzo rozczarowany wersja GH. Nie liczac malych usterek elektronicznych z ktorymi moge sobie poradzic zauwazylem dosyc spore wycieki oleju. Po zdjeciu oslony z dolu ukazal sie taki widok jak w zdjeciu w zalaczniku. Widac ze skrzynia byla juz izolowana czyms bylo przy niej robione. Skrzynia biegow chodzi perfect lecz obawiam sie ze nie ma w niej juz za duzo oleju po tych wyciekach . Czy myslicie ze czeka mnie wymiana skrzyni czy mozna to naprawic?


http://www.gg.pl/dysk/-r9cESptwD9T-79cE ... C_0245.JPG


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 26 cze 2017, 21:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
O MATKO ale się ktoś popisał... Ja bym to rozebrał i oczyścił i dał normalną uszczelkę nową, a nie takie łatanie.
Problem w tym, że koszt zrzucenia skrzyni będzie spory.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 cze 2017, 07:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
jokens1983 napisał(a):
Niestety poki co jestem bardzo rozczarowany wersja GH.

Chyba nie wersją GH, tylko egzemplarzem (jak widać "po przejściach"), który kupiłeś ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 cze 2017, 22:00 
Amator
Offline
Od: 29.01.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
chmooreck napisał(a):
jokens1983 napisał(a):
Niestety poki co jestem bardzo rozczarowany wersja GH.

Chyba nie wersją GH, tylko egzemplarzem (jak widać "po przejściach"), który kupiłeś ;-)

Właśnie,a potem ciągnie się zła opinia :wink: bo się nie sprawdza co się kupuje :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 lip 2017, 19:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Adamooldzz, masz diesla 2.0.
Sprawdź dokładnie ten wyciek, może się okazać że wycieki są spod pokrywy zaworów.
Przy rozrządzie uszczelka pokrywy bardo lubi się pocic w większych ilościach nawet. Niestety sama gumowa uszczelka tam nie wystarczy i trzeba kleic na silikon.

Jeśli natomiast jest to ewidentnie od rozrządu to są dwie tylko możliwości.
Jedna i druga to uszczelniacz tzw zimerimg, jeden jest ma wale korbowy drugi na walku rozrządu.
Jeśli to będzie któryś z tych zimeringow, to będzie kiepsko z kosztami chyba że masz w planach wymianę rozrządu. Dlaczego?
Już piszę.

Wymiana zimerimgu wiąże się ze ściągnięciem całego rozrządu, niby nic ale ponowny montaż paska a tym bardziej hydronapinacza jest jednorazowy, nie każdy to potrafi i nikt nie widzi problemu. Problem leży podczas zablokowania hydronapinacza do pozycji ponownego montażu. Niestety nie praktykuje się takiego manewru, dokładnie to mądre książki wskazują na jednorazowe użycie paska i hydronapinacza. Niestety.

Zimering, niby pikuś, ale trzeba go wybrzebać z bloku ewentualnie z głowicy. Ok, wszystko ok ale w większości przypadków zostaje uszkodzona powierzchnia wału lub walka, to powoduje jeszcze większe wycieki mimo nowego uszczelnienia.

Jak widzisz to takie niby proste ale jest dość kosztowne. Dodam że nie można założyć nowego paska na stary napinacz, nie można założyć nowego napinacza na stary pasek, i nie można założyć nowej pompy wody na stary pasek.

Tutaj, jeśli okaże się że to któryś z zimeringow to wymieniamy oba naraz, koniecznie.

Zdiagnozować wyciek koniecznie ;)
Sprawdź czy osłona plastikowa paska rozrządu jest zaxhlapana olejem, może być nawet suchy a oliwa spływa po samej głowicy po bloku na dół pomijając osprzęt rozrządu.

Jak.cos to masz blisko do Jaksy Bronisze czy Broniszewo, jakoś tak, tylko do niego szykuj kasę.
Doradzić się możesz do kolegi Riki, on zawsze ma złote środki i porady, obaj niestety to warszawa i masz kilka km, w łodzi i okolicach nikogo nie znam.
Pozdrawiam.;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 paź 2017, 19:34 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 05.06.2016
Posty: 13
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
O co chodzi :(


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
...krok po kroku :wink: ...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 12 paź 2017, 22:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Myślę, że byłoby dużo łatwiej jak ściągniesz jednak tą plastikową osłonę silnika i dopiero poszukasz. Prawdopodobnie uszczelka pod pokrywą zaworów ale na tym zdjęciu nic nie widać...

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 paź 2017, 19:06 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 05.06.2016
Posty: 13
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
Mechanik boi się tego ruszać... Chyba coś mówił o rozrządzie? Na ten czas mogę śmiało jeździć ? :)

_________________
...krok po kroku :wink: ...


Ostatnio edytowano Pt, 13 paź 2017, 21:51 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 paź 2017, 21:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No jak mechanik się boi toooo czas zmienić mechanika <spoko>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 13 paź 2017, 21:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Ściągnij osłonę, ona jest na wcisk i zobacz skąd wycieka olej... Dwulatek by sobie z tym poradził.
Zrób kilka zdjęć tak, żeby było dobrze widać.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.