Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 13:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 19 lip 2016, 10:44 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Oczywiście chodziło mi o wyjeżdżenie całego specyfiku, mój błąd - przepraszam ;)
Zrobię ta kalibrację po wyjeżdżeniu specyfiku, i wymienieniu filtra paliwa. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;) Dzięki kolego Millerek!

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lip 2016, 20:57 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ma ktoś może zdjęcie w który pin się wpiąć w tej kostce ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lip 2016, 22:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
http://www.cardiagnostics.be/-now/MAZDA ... DA%206.htm

Proszszsze ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lip 2016, 13:04 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Dobra to znów ja :D
Proszę o wybaczenie że tak męczę i męczę ale jeszcze mam parę pytań. Czy do kalibracji poprzez forscana trzeba dodatkowo kasować jakieś dane? Jeżeli tak czy jest to konieczne? Czy sama kalibracja bez kaowania danych może zrobić coś złego? Proszę o odpowiedź ;)

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lip 2016, 14:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
O jakie kasowanie danych chodzi?

Normalnie włączasz Kalibracje i postępujesz zgodnie z poleceniami i już. Ale o kasowaniu danych pierwsze słyszę. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lip 2016, 14:17 
Świeżak
Offline
Od: 18.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Nie musisz - ale możesz zrobić wcześniej reset autoadaptacji. Co do samej kalibracji - może wyskoczyć błąd który jest czasem wredny do skasowania - trzeba się troche pobawić i zrobić kolejna kalibrację pomiędzy kasowaniami błędu.

Ja się z kolei zapytam - u mnie wtryski klekotają lekko przy przyśpieszaniu mimo że korekty nie przekraczają 30 w obie strony. Wtryski winne nie są, bo zamienione na próbę z innego auta i różnicy nie było żadnej.

Millerek napisał(a):
O jakie kasowanie danych chodzi?

Normalnie włączasz Kalibracje i postępujesz zgodnie z poleceniami i już. Ale o kasowaniu danych pierwsze słyszę. ;)
;) kasowanie ustawień autoadaptacji, jest tego sporo we forscanie, jest też pozycja zbiorcza :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lip 2016, 14:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pomyślałem że podczas kalibracji kolega ma jakieś kasowanie danych a nie jak słusznie piszesz o pozostałych innych komendach w tym kasowanie danych etc... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lip 2016, 14:53 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Chyba sobie odpuszczę tą kalibracje :D

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lip 2016, 17:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 28.05.2016
Posty: 40
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Wtryski sie same powinny kalibrowac jak zostana spelnione odpowiednie warunki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lip 2016, 18:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Rób tą kalibracje i nie płacz :-)
;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 lip 2016, 09:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Ja kalibrację robię raz na miesiąc-dwa, zazwyczaj jak zaczynam czuć poszarpywanie w zakresie 1800-2000 obrotów (ot taka bolączka tego silnika i chyba występuje u wszystkich) i po każdym przejechanym baku z płukanką do wtrysków. Kalibracja pomaga zawsze, uprzednio kasuję wszystkie inne parametry na liście (tam chyba tylko jedną pozycję się pomija, ale to od razu wiadomo co, bo wywala wielki komunikat zanim się zacznie - nie powinno być wątpliwości). Także ja polecam to sobie robić, silnik pracuje równiej, ciszej, zdrowiej.
Tak samo jak czasem musisz ponownie uruchomić komputer, bo zaczyna się przywieszać :geek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 sie 2016, 18:07 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Kalibracja zrobiona. Chciałem wczoraj, po trasie (400km) lecz temperatura paliwa była za duża i czekać mi się nie chciało. Ogarnięte dzisiaj forscanem i jest cacy :) Dzięki Panowie!

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 15 sie 2016, 20:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Takie wyniki uzyskałem, oczywiście poresetowałem wszystko co trzeba przed kalibracją. Po tych zdjęciach wynika, że kalibracja była niepotrzebna.

Przed


Obrazek

Po

Obrazek

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 sie 2016, 20:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Michał poczekaj kilkanaście / kilkadziesiąt lub więcej kilometrów, a sterownik jeśli będzie uważać za słuszne, 5o zrobi sobie sam kalibracje.
Z autopsji powiem, że zawsze robił to lepiej ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 sie 2016, 22:07 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.07.2016
Posty: 31
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Dzisiaj przepuściłem moje wtryski forscanem i wygląda to według mnie całkiem nieźle.

http://zapisz.net/view.php?filename=161_wtryskiwacze_20.08.2016.jpg


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 sie 2016, 22:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pięknie!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 sie 2016, 13:30 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czy ktoś kto wprowadził wirusa w RF7J, przeprowadzał kalibracje wtryskiwaczy?
Kalibracja Przebiega normalnie?


Ostatnio edytowano Pn, 22 sie 2016, 13:31 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 sie 2016, 13:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Tak, wszystko normalnie :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 sie 2016, 14:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ok, dzięki ;)
..., a kalibracja przy zaślepionym EGR?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 sie 2016, 14:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Nie, u mnie EGR i DPF nadal żyją ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 sie 2016, 16:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak tak, wiem że EGR i DPF u ciebie "żyją" ale może ktoś inny ma zaślepiony lub wyłączony i jak u niego przechodzi kalibracja.. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 sie 2016, 21:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Millerek właśnie próbowałem kalibracji i wyskakuje mi info o temperaturze powietrza zasysanego. Musi być w zakresie 15-65 stopni, a niby jest -40 Nie wiem jak to ugryźć teraz i czy to wina zaślepienia. Najlepsze jest to że w trakcie próby sam skalibrował wytryski


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sie 2016, 05:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
O widzisz, ale Forscan, finalnie zrobił kalibracje?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 23 sie 2016, 06:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
U mnie forscan odmówił zrobienia kalibracji wtryskiwaczy, zrobiłem na kabelek.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sie 2016, 07:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Millerek napisał(a):
O widzisz, ale Forscan, finalnie zrobił kalibracje?

Nie, ten komunikat go blokował. Tylko teraz nie pamiętam czy już wcześniej to było zaraz po wirusie, czy dopiero po zaślepieniu. Ecu samo przeprowadza kalibrację bez problemu, tego jestem pewny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 wrz 2016, 20:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Po regulacji zaworów i wymianie podkładek pod wtryskami, silnik sam sobie zrobił kalibracje tuż po rozgrzaniu silnika.
Nawet zaslepienie EGRu nie miało wpływu. :)
Ot, taka ciekawostka ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 wrz 2016, 08:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.06.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Wczoraj po przejechaniu jakieś 15km zrobiłem kalibrację metodą na kabelek. Podniósł obroty 3 razy na koniec kontrolka świec zamigała pięć razy i silniczek pracuje jakby ciszej nie słychać tak tego klekotania. Trwało to około 2 min. Ja na razie jestem zadowolony. Nie wiedziałem że takie rzeczy można kabelkiem przeprowadzić. Moją madzie mam od maja aha jeszcze jedno u mnie dpf off. A jakie jeszcze sztuczki można zrobić w taki sposób?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 wrz 2016, 20:21 
Amator
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Zrobilem remap w aucie, zbieral sie niesamowicie, nastepnie skalibrowalem wtryskiwacze za pomoca forscana, dzis wydaje mi sie ze pogorszyly sie osiagi, czy to mozliwe i spowodowane ta procedura serwisowa?

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 lis 2016, 10:46 
Świeżak
Offline
Od: 07.11.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Czy jest ktoś kto mógłby mi pomóc z kalibracja z Wwa? Nigdy tego nie robiłem, jest to mój pierwszy samochó i nie mam doświadczenia w takich operacjach plus nie mam programów

-- Dodano: Pt, 11 lis 2016, 10:46 --

A jeszcze takie pytanie czy mogę zrobić kalibrację bez podłączania pod program tylko samym kabelkiem ??


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 11 lis 2016, 10:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wojtas14 napisał(a):
czy mogę zrobić kalibrację bez podłączania pod program tylko samym kabelkiem ??


Tak mozna ale musisz pamietac, iz musza byc spelnione pewne warunki co do temp silnika itd (bylo to juz poruszane w tym temacie) inaczej pojawi ci sie choineczka na desce.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.