Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 10:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 400 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 7 maja 2016, 16:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Trochę rozjechane te korekty, to są odczyty po kalibracji?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 maja 2016, 17:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Tak, po kalibracji. W lutym byly wszystkie plus/minus 15. Troche mnie martwia szczerze powiem :(

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 maja 2016, 17:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Ja dzisiaj po wymianie oleju też zrobiłem kalibracje wtryskiwaczy.Co mnie zastanawia to to że po kalibracji wtrysków korekty są gorsze niż przed przy wartości 35MPA.
Przed -78,-26,-12,-43.
Po 104,32, 18,38.
Nie wiem co o tym myśleć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 maja 2016, 18:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Czyli nie jestem jedyny w swoich zmartwieniach

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 maja 2016, 18:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
U mnie już dawno jeden wtryskiwacz "odstaje" od reszty o jakieś 60. Kiedyś znalazłem takie info że prawidłowe wartości powinny być w granicach -/+ 80, ale czy taka jest reguła tego już nie wiem.
Ja dwa razy do roku zalewam Forte do wtrysków i trochę zbiłem tą wysoką wartości, obserwuje i na razie utrzymuje się na tym samym poziomie. Może ktoś z wiedzą wypowie się jak to powinno wyglądać z tymi wartościami korekt?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 7 maja 2016, 18:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
viewtopic.php?p=162781#p162781

Cytuj:
Kolejna sprawa,o której osobiście nie wiedziałem i może się komuś przyda na przyszłość,to podobno przed kalibracja należy skasować wszystkie ustawienia wtryskow,filtra Maf itp itp,żeby kalibracja była skuteczna,bo inaczej to tak jakby wartości się nakładały na kupę i robi się śmietnik.


Może warto tak zrobić :idea:

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 maja 2016, 20:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Chyba tez tak zrobie, tylko co dokladnie kasowac? Nie chce tak pogmatwac ze pozniej mi auto nie odpali.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 maja 2016, 06:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
U mnie ostatnio wyglądało to tak:
Obrazek

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 maja 2016, 07:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Koval rewelacja, nawet trzeci. Miałem zbliżone po oleju 2T :) obecnie mam w okolicy -20 a +20.
Hubert, silnik i tak zrobi sobie sam korektę, sprawdź odczyty po kilkudziesięciu kilometrach.
Smoku, wyzerowac wszystko co możliwe, podobno to bezpiecznie a nawet pomaga, ja tego jeszcze nie robiłem, i ponowną kalibracje zrób. Używasz czegoś do czyszczenia układu CR czy wtryskow? Forte czy coś?
Ja wlewalem kiedyś oliwę 2T do baku, oczywiście było lepiej ciszej i ogólnie ok, DPF nic sobie z tego nie robił a bacznie go monitorowalem że strachu ale po roku czasu nic mu nie było...
Twoje wartości faktycznie są rozjechne, żeby to były dwa sąsiadujące to stwierdzilbym na podkładki lub mocowanie wtryskow, ale to drogi i czwarty odstaje od normy. Widać to również na wyższych ciśnieniach ale mniej.

...only by Tapatalk...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 maja 2016, 08:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Czyli wyglada na to ze musze sie pobawic troche kompem. Wlasnie w lutym jak jechalem do Niemiec to zalalem bak Millersem do wtryskow i korekty byly jak mowie w miare ok. Teraz cos zaczal mi rano klekotac i chcialem skalibrowac i wyszlo jak wyszlo....

Postaram sie z tym ogarnac do wtorku i zobaczymy jak bedzie.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 maja 2016, 10:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Kupiłem środek do czyszczenia wtrysków ,zaleję do baku, zobaczymy czy będzie jakaś poprawa.
Zastanawiam się jednak czy nie zalewać co każde tankowanie oleju 2T. Co o tym myślicie?.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 maja 2016, 10:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja bym spróbował najpierw ze środkiem, wyjeździć, zrobić kalibrację, ewentualnie wyzerować parametry i sprawdzić, u mnie taki zabieg pomógł. Dawno ich nie sprawdzałem, tak o nich piszecie że chyba tam zajrze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 maja 2016, 10:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
A czy ten środek zalać na cały bak paliwa ,czy może zagęścić jego dawkę np do 20 lirtów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 maja 2016, 10:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja używam tylko środka Forte do wtryskowów, zalewam całą buteleczkę na pełen bak i cały wyjeżdżam, potem kalibracja i odczyt. Nie wiem jakie są proporcje przy innych środkach, ale myślę że podobnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 maja 2016, 22:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja od 2 lat zalewam Forte raz na rok. Zawsze robię to jak jadę do Polski. Cała butelka do baku tuż przed tankowaniem i w trasę.
Do tego kalibrację robię zawsze po wymianie oleju. Wracam do domu, kasuję inspekcję i przy okazji robię kalibrację. Jak na prawiem 290 tys. km to wyniki chyba spoko? <pirat>

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 maja 2016, 19:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 963
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Panowie po kalibracji wtrysków mam takie odczyty Jest się czym niepokoić? Zielony jestem w temacie nie zabardzo rozumiem tych wyników :-( Obrazek

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 28 maja 2016, 12:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Czy do sprawdzenia tych wartości wtryskiwaczy muszą być spełnione jakieś warunki?
Mi na zimnym silniku wszystkie pokazują 0.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 cze 2016, 17:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.06.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Który środek Forte używacie? Forté Diesel Injector Treatment czy Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner?

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 cze 2016, 17:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Injector treatment, tylko ten zalewam, tego drugiego jeszcze osobiście nie używałem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 17 cze 2016, 20:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Ja natomiast niedawno używałem ten drugi.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 cze 2016, 11:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
A ja stosuje Liqui Molly do czyszczenia, a potem drugi do smarowania.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 cze 2016, 14:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.06.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Czy ktoś z obeznanych mógłby ocenić wyniki wtryskiwaczy? Robic kalibracje czy zostawic?Obrazek

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 cze 2016, 17:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jest ok, wszystko w normie ;)

...only by Tapatalk...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 cze 2016, 18:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Czy kalibracja w GH ZAWSZE musi się objawiać świeceniem kontrolki świec i jej mignięciem na koniec?? Mi pokazuje na koniec, że procedura zakończona, ale kontrolka w ogóle się nie zapala. Próbowałem ze 4 razy. Oczywiście Forscanem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 cze 2016, 20:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Dla mnie jak robiłem na kabelek to świeciła kontrolka od świec. Jak robię forescanem to nie.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 cze 2016, 04:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 cze 2016, 08:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Czyli jak rozpoznać, że wszystko ok?
Jak nie wywaliło kontrolek to procedura zakończona powodzeniem?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 cze 2016, 13:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
W forscanie po zakończeniu jest informacja że procedura zakończona sukcesem, czy jakoś tak, a na kabelek to kontrola i tyle.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lip 2016, 09:50 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Panowie,
Czy mogę sobie od tak wykonać tą kalibracje forscanem? Oczywiście jak będą spełnione wszystkie warunki ku temu. Czy nie lepiej poczekać aż zaleje auto jakimś specyfikiem który czyści wtryskiwacze i wtedy to zrobić? Nie ma negatywnych skutków kalibrowania wtrysków przez amatorów? ;)

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lip 2016, 10:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Forscanem zrobisz to bezpiecznie, o warunki się mart bi jak coś to Forscan pokaże odpowiednią podpowiedź w postaci okienka.
Lepiej nie na specyfiku, raczej dopiero jak będzie normalne paliwo.
Amator nawet najlepszy może coś sknocic, ale dawaj śmiało, to jak z planowaniem potomstwa, chcesz się nauczyć to próbuj bo zrobi to ktoś za ciebie ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 400 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Andrzej2010 i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.