Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 11:00

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 400 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 5 lis 2014, 20:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
witam panowie
Przeczytałem temat i tez kupilem taki srodek do dolewania do baku Power Service Diesel kleen ponoc jeden z najlepszych tylko ze go musze dolewac do baku ciagle wychodzi w miare ekonomicznie starczy na ok 18 tankowań do pełna :) mysle ze bedzie lepszy niz jednorazowe co sie wlewa co 10000 km co sadzicie ??
pozdrawiam

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 lis 2014, 16:55 
Amator
Offline
Od: 16.02.2014
Posty: 84
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
Witam.
Mam mały problem,albo duży więc pytam fachowców.
Chciałem skalibrować wtryskiwacze i tak jak w instrukcji pin czerwony i pięć razy w ciągu pięciu sekund do masy ale nie reaguje kontrolka od świec żarowych i silnik pracuje normalnie co zrobić żeby zadziałało.Proszę o pomoc.Pozdrawiam


Ostatnio edytowano Pn, 10 lis 2014, 16:57 przez glowasiek, łącznie edytowano 2 razy
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 lis 2014, 17:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Kolego jest konkretny wątek od tego, więc raczej z tym pytaniem bym się kierował tam:
viewtopic.php?t=26
Tak na szybko to mogę Ci napisać, że jeżeli spełnione są wszystkie warunki do zrobienia kalibracji to próbuj do skutku, bo nie zawsze wychodzi za pierwszym razem. Ja osobiście używam krótszego kabelka i mase biorę z aku, tak mi wygodniej

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 lis 2014, 16:58 
Amator
Offline
Od: 16.02.2014
Posty: 84
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
Witam.
Po 10 próbach skalibrowania wtryskiwaczy ta sztuka mi się nie udała, ponieważ auto zachowuje się normalnie i silnik nie zwiększa obrotów, nie mogę zrobić kalibracji. Dlaczego tak się dzieje ? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano Pn, 10 lis 2014, 16:58 przez glowasiek, łącznie edytowano 2 razy
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 10 lis 2014, 16:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Miales rozgrzany silnik ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 lis 2014, 20:59 
Amator
Offline
Od: 16.02.2014
Posty: 84
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
Tak silnik był rozgrzany


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lis 2014, 08:41 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 123
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja robiłem Forscan-em i kalibracja przeszła bez problemu. ELM za 30 zł. kupisz do tego laptop Forscan i gotowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lis 2014, 09:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Millerek napisał(a):
... do kalibracji wtryskiwaczy w RF-7J w M6 GH potrzebne są odpowiednie warunki.
1. Temperatura paliwa 45stC +-15stC
2. Temperatura płynu/silnika 80stC +-15stC
3. Temperatura powietrza na wlocie IAT 40stC +-15stC
4. Temperatura trzech sond:
4a. Sonda katalizatora powyżej 100stC
4b. Sonda przed DPFem powyżej 100stC
4c. Sonda za DPFem powyżej 100stC
5. Jak najmniejszy pobór prądu
6. Zaciągnięty hamulec ręczny
7. Brak błędów OBD
8. Czysty filtr DPF po wypalaniu (w trakcie wypalania lub przed rozpoczęciem/przygotowywaniem do wypalania kalibracja nie uda się)
9. Kabelek lub Elm 327+ForScan lub IDS

Powyższe warunki można bezproblemowo podejrzeć w programie Forscan wykorzystując ELM327

<spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lis 2014, 12:07 
Amator
Offline
Od: 16.02.2014
Posty: 84
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
Odłączyłem pod siedzeniem wtyczki i akumulator i po podłączeniu wszystkiego z powrotem udało się skalibrować wtryski za wszystkie podpowiedzi bardzo wszystkim dziekuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lis 2014, 12:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jakie wtyczki pod siedzeniem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lis 2014, 14:18 
Amator
Offline
Od: 16.02.2014
Posty: 84
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
Pod siedzeniem kierowcy są 2 wtyczki z przewodami


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lis 2014, 15:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A co one mają wspólnego z kalibracja wtryskiwaczy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lis 2014, 15:37 
Offline
Ja tez jestem ciekaw, uchyl rąbka tajemnicy ;)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lis 2014, 16:13 
Amator
Offline
Od: 16.02.2014
Posty: 84
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
Ktos mi zaproponował wczoraj żebym tak zrobił i pomogło.A i jeszcze jedno Milerek napisze ci zaraz PW bo ma pytanie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 sty 2015, 18:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Dopytam, żeby się upewnić...
Obroty podczas kalibracji SAME wzrastają tak jak na filmiku z 1 strony??


Ostatnio edytowano Wt, 20 sty 2015, 19:04 przez rafalski, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 sty 2015, 18:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak;)

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.9.5


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 sty 2015, 19:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Dzięki
Jak będę po jakiejś trasie, to zrobię kalibrację, bo po wymianie oleju by się przydała. I to szarpanie czasami przy obrotach1800-2000...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 sty 2015, 19:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pamiętaj o wymaganiach/warunkach ;)

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.9.5


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 sty 2015, 20:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Pamiętam ;) Bo jak nie to choinka...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 sty 2015, 21:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Racja ;)

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.9.5


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 20:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Uporałem się z migającą kontrolką DPF (myślałem, że to problem z DPF, bo w życiu bym nie przypuszczał, że to inspekcja) i miałem zrobić właśnie kalibrację wtrysków, wybrałem się w trasę, a tu kolejna kontrolka zaczęła migać- tym razem od poduszki powietrznej. Trzeba ponownie zajrzeć pod fotel kierowcy...
Ach te Mazdy!!! Brak słów!

-- Dodano: Cz, 29 sty 2015, 20:18 --

Czy w Forscanie mogę wykonać kalibrację wtryskiwaczy bez zabawy kabelkiem??


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 21:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Tak

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 21:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Rozumiem, ze spelnione musza byc te same warunki, ktore przy metodzie z kabelkiem? Wykonalem ocene DPF, ale nie pokazalo mi zadnych wartosci. Przed zakonczeniem wyskoczyl komunikat, zeby wylaczyc silnik i tyle. Nie pokazuje to w jakim stopniu filtr jedt zapchany?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 21:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak;)
Nie.

PW poszło :)
Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.9.5


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2015, 23:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Wykonałem kalibrację Forscanem...
Obroty wzrastały, ale migającej spirali na desce nie było czyli rozumiem, że kalibracja nie powiodła się?? Na koniec w Forscanie wyświetlił się komunikat "procedura serwisowa zakończona pomyślnie".
Dodam, że DPF był po wypaleniu i auto po trasie = rozgrzane...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 05:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
:)

Wczoraj robiłem kalibracje ForScanem i nie zwróciłem uwagi na kontrolke. Kontrolka chyba mruga tylko na kabelek, ważne że się udali u nie zrobiłeś błędu w pozycji "błąd wtrysku " coś tam 1 i 2 .... Np 216.


Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.11.6


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 09:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Dzieki. Sprawdze jeszcze raz dzisiaj czy nie ma bledow.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 09:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dokładnie chodzi i te dwie pozycje:
Obrazek
I co najciekawsze, ForScan tego błędu nie kasuje, a błąd wyskakuje P1200 coś tam... od wtryskiwaczy.
Ten błąd wyskakuje tylko przy próbie kalibracji która zostanie przerwana z powodu braku odpowiednich warunków, choćby temperatura będzie poza normaą.
Dokładnie objawia się kontrolkami świec i check, i niby się kasuje bo kontrolki gasną, ale wewnątrz ForScan dalej go widzi.... i dalsza próba kalibracji może przejść do końca ale korekty będą po byku;)

Wtedy Pozostaje stary sposób kasowania z klemą masową i pedałem hamulca;)


Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.11.6


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 mar 2015, 17:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.03.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Zabierałem się za kalibracje i pojawiła się pewna przeszkoda...
Czy tylko u mnie w kostce otwór do którego powinienem włożyć przewód jest pusty ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 mar 2015, 18:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W silniku 2.0 diesel 120 lub 136Km w silniku RF5C, kalibracji kabelkiem nie przeprowadza się niestety ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 400 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.