Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:45

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 22 lut 2013, 19:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...ja mam ten sam silnik i pokazuje mi od 35 mpg do 42 mpg w zależności jak jeżdżę. Trasa mieszana to tak średnio 36.6 mpg. 23 mpg to moim zdaniem bardzo dużo...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 lut 2013, 19:43 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.02.2013
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
23 mpg mialem przed przeczyszczeniem przeplywomierza teraz mam 30 35 mpg... ile trzeba przejechac by wynik byl mniej wiecej poprawny 100 mil na wyzerowanym komputerze ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 lut 2013, 20:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...nie mam pojęcia ile przejechać, ja zawsze sprawdzam przed tankowaniem i kasuje po każdym tankowaniu. Tankuje samochód co tydzień i robię ponad 300mil tygodniowo i zawsze ok 36.6 mpg wychodzi. Najlepszy sposób na sprawdzenie to zatankowanie do pełna przejechanie 100 km i znowu zatankować, wtedy będziesz wiedział ile naprawdę Ci pali...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2013, 18:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 199
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
w trasie to jakies 44mpg pokazuje, po przeliczeniu pod dystrybutorem daje 6.5 l/100km.
na wskazania z kompa nie patrze po sa chore(przeklamuja), latwo je oszukac, sprawdzam przy kazdym tankowaniu, ile litrow weszlo i mile przeliczone na kilometry dziele przez litry.
najczesciej jest jak napisalem wyzej ale wacha sie pomiedzy 6 - 7 litrow na 100 km.
teraz mam nowy rozrzad, olej wymieniony zobaczymy ile bedzi pic

w zeszlym roku jak wracalem z pl do uk autostradowe 130 do 160 km/h temp +30 z klima i wyszlo srednie 6.7 l/100km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lut 2013, 18:28 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.02.2013
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
witam wszystkich....

Niestety moja radosc po wczyszczeniu przeplywomierza nie trwala dlugo... Dzisiaj po powrocie do domu z miasta po zgaszeniu samchodu i odpaleniu go samochod zaczol swirowac obroty i praca silnika zaczela gwaltownie wzrastac i spadac sama z 700 obrotow na 1000 i znowu na 700 i tak caly czas dosc szybko tak jak by ktos gwaltownie dodawa gazu i odejmowal.TO JUZ NIE JEST FALOWANIE obrotow tylko gwaltowny wzrost i spadek,podczas jazdy obroty sa delikatnie podwyzszone moze o 50 caly czas na biegu jalowym.Dzialo sie tak narazie tylk raz i minelo po zgaszeniu zaplonu i ponownym odpaleniu.. Spalanie do kilku dni po wyczyszczeniu przeplywomierza pokazywalo 35, do 40 mpg teraz nie moge wyjsc poza 25 mpg. Tragedia...Dodam tylko ze zawsze tankuje na shelu v pover (po wyczyszczeniu przeplywomierza gdy spalanie pokazywalo do 40 mpg w baku tez mialem v power) ostatnio tankowalem na bp ultimate i spalanie wzroslo... ale pewnie to nie wina zmiany stacji i paliwa... Dzieki za pomoc...


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 27 lut 2013, 18:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
bierz się teraz za następnego podejrzanego czyli przepustnicę.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lut 2013, 18:50 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.02.2013
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
czy mechanik i komputer?? wydaje mi sie ze sam jej nie wczyszcze chyba ze ktos sie gdzies spotkal z fotorelacja... dzwonilem do mechanika i obstawia wtryski...


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 27 lut 2013, 19:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja obstawiam, że turbo...
Czy ktos jeszcze chce coś obstawic?

Kiedyś z miałem GG miałem problem co prawda nie taki jak twój. Coś za bardzo kopcił. Wiec pojechałem do mechanika (polska, bo wolałem dac zarobić swojemu). Pierwsza diagnoza, zawór egr uszkodzony, rozebrał i okazało się że jakieś kowboje go zablokowały blaszka z puszki od pepsi. Czyszczenie nie pomogło, druga diagnoza wtryski więc uwierzyłem i dałem do regeneracji i co? Znowu pudło, trzecia diagnoza turbo walniete, wymieniłem i kurwicy o mało nie dostałem... bo dalej kopcil choć ciut mniej.

I biedniejszych o ponad £1000 i nauczony tego, że mechanik to musi być taki trochę Kaszpirowski, tylko na auto spojrzy i już stawia diagnozę (za którą płaci klient, niekoniecznie trafną).
W końcu poszedłem do innego mechanika (anglika), ten dzwoni i mi mówi, że w przepustnicy przy czymś co reguluje dopływ powietrza urwała się jakaś łopatka, i całkowicie zablokowała dopływ powietrza, przez co mieszanka była ciulowa i auto kopcilo. A mogłem odrazu iść do niego. Wyzbyłem się odrazu patriotycznego podejścia do wspierania polskich picnesmenow.

A wracając do wątku, pojechalbym do mazdy aby podpieli pod kompa. Taniej będzie jak robienie wtryskow za rada mechanika.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 27 lut 2013, 21:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
dziwne.
Ja byl powiedzial, ze wtryski lub podkladki pod nimi.
Ciekawe czy kopci z korka oleju.

Najlepiej podjedz na diagnostyke komputerowa i zobacz co i jak.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lut 2013, 08:55 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.02.2013
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
moze wypalic dpf-a w sumie jeszcze tego nie robilem a jezdze tylko po miescie??


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 28 lut 2013, 20:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Trzeba jechać do serwisu, bo szkoda zgadywać jeśli podstawowe rzeczy nie pomagają.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 28 lut 2013, 21:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
wypalic DPF-a mozna, ale polecam jechac na kompa i zobaczyc co wyjdzie.
Zrob diagnostyke i wtedy bedziemy wiedziec w jakim kierunku dzialac :)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 sie 2013, 15:15 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 48
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
zielony110 napisał(a):
dziwne.
Ja byl powiedzial, ze wtryski lub podkladki pod nimi.
Ciekawe czy kopci z korka oleju.

Najlepiej podjedz na diagnostyke komputerowa i zobacz co i jak.


Czy falowanie obrotow moze miec cos wspolnego z wtryskami lub podkladkami pod nimi?
U mnie przez kilka sekund po starcie silnika obroty bardzo delikatnie faluja i po chwili jest juz ok.
Troche kopci po odkreceniu korka oleju wiec przy nastepnym serwisie podkladni napewno zostana wymienione.

_________________
السلام عليكم صباح الخير


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 sie 2013, 21:57 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.07.2013
Posty: 48
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Region: małopolski
W GG przyczyną falujących obrotów był zawór SCV, ale nie wiem czy w GH go mamy :)

_________________
6Love


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 4 sie 2013, 05:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Rafal, a kopci czy tylko opary tak jak na filmiku?
Jezeli leciutko faluja tylko po starcie o chyba jest ok.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 sie 2013, 20:34 
Amator
Offline
Od: 12.02.2013
Posty: 91
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja mam GJ i zaobserwowałem podobne zjawisko. Jak zatrzymam się na światłach to wskazówka obrotomierza też delikatnie faluje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 sie 2013, 13:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...takie lekkie falowanie moze tez byc spowodowane wlaczona klima...

Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2013, 04:15 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 48
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Michał napisał(a):
Rafal, a kopci czy tylko opary tak jak na filmiku?
Jezeli leciutko faluja tylko po starcie o chyba jest ok.


U mnie kopci bardziej niz na obu filmikach. A gdy okręcam korek to spora chmurka wylatuje - i para to raczej nie jest...
Czy jest możliwość sprawdzenia szczelności podkładek bo w serwisie Mazdy powiedzieli ze trzeba je po prostu wymienić..? I czy podkładki pod wtryskami maja coś wspólnego z lekkim falowaniem obrotów?

_________________
السلام عليكم صباح الخير


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 8 sie 2013, 06:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
A jaki masz przebieg?

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 8 sie 2013, 07:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
No niestety nie ma możliwości sprawdzenia podkładek i trzeba je po prostu wymienić jeśli mamy jakieś niepokojące objawy.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2013, 14:50 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 48
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
szczypik napisał(a):
A jaki masz przebieg?

65000 mil.

_________________
السلام عليكم صباح الخير


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 8 sie 2013, 17:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Przebieg jakoś specjalnie duży nie jest, ale możliwe że te podkładki mogą nadawać się do wymiany.
Czy pytałeś w ASO ile sobie policzą za części i robociznę?

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2013, 20:13 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 48
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Pytalem i powiedzieli na poczatku, że 140£ a potem gdy chcialem umowic sie na zrobienie tego to juz cena sie zmienila na 260£... Dzwonilem tez do warsztatu ktory specjalizuje sie w naprawach Mazd i koles powiedzial, ze za wymiane podlkladek i czyszczenie smoka olejowego bedzie okolo 400£.

_________________
السلام عليكم صباح الخير


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.