Teraz jest So, 21 sty 2017, 11:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

zasłużony
PostNapisane: So, 29 mar 2014, 21:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1725
Lokalizacja: Luton, Gorzow Wlkp, Krakow.
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Borykając się z coraz bardziej odczuwalnym szarpaniem podczas powolnej jazdy w korku. Postanowiłem się zająć czyszczeniem przepustnicy.

I tutaj chciałbym ZAZNACZYĆ , że nie jestem mechanikiem samochodowym. I robiłem to pierwszy raz w życiu. I gdy zauważycie, że źle opisałem (nazwałem) jakąś część, to dajcie mi znać to poprawie swój błąd :houk:

Narzędzia jakie będą nam potrzebne do tego celu.

Klucze nasadowe:
- 8mm
- 10mm
- 12mm
Klucz płaski:
- 17mm

Kombinerki.

Wkrętak z końcówką philipsa.
Szczotka druciana,
Trochę wełny stalowej (do usunięcia bardzo zapieczonego nagaru wewnątrz przepustnicy, gdy chemii braknie).
Papier kuchenny (do wycierania przepalonego i roztopionego nagaru).
I oczywiście chemia do usuwania syfu z przepustnicy. Ja miałem dwie puszki już napoczęte, tak gdzieś w połowie każdą z nich (brakło mi jej :mad: )

Obrazek

Wiec zaczynamy :)

Wkrętakiem luzujemy opaskę zaciskowa na przewodach od airboxa i powyżej przepustnicy. Zapomniałem o fotkach, ale chyba nie będziecie mieli problemów ze zlokalizowaniem tego? :wink:
I idziemy do odkręcenia 4 nakrętek kluczem nasadowym 10mm i demontażu osłony silnika. Następnie tym samym kluczem odkręcamy listwę osprzętową od świec żarowych (chyba ona jest połączona ze świecami).

Obrazek

Kluczem płaskim 17mm odkręcamy przewód doprowadzający paliwo do szyny. Po środku tego przewodu jest plastikowa obejma przykręcona nakrętką (klucz 8mm, nie zaznaczyłem kółeczka, tutaj już odkręcona). Robimy sobie miejsce na wyciągniecie przepustnicy :wink:

Obrazek

W czerwonym kółko kolejny detal do odkręcenia od przepustnicy (nasadowy 10mm). W niebieskim już odkręcony przewód paliwowy. Dwa zielone to nakrętki łączące dolot zaworu EGR z przepustnicą. Odkręcamy go zarówno z przepustnicy jak i niżej przy zaworze EGR (nasadowy 12mm).

Obrazek

Na czerwono zaznaczone nakrętki (u góry) i śruby (dół) od dolotu (nasadowy 12mm). Na niebiesko zaznaczyłem odpięta kostkę od sterowania przepustnicą i miejsce gdzie jest ona umiejscowiona od spodu przepustnicy.

Obrazek

Po demontażu dolotu spalin z zaworu EGR widzimy sadze w przedsionku przepustnicy, jest ona też osadzona w tym dolocie (bedziemy go czyscic także).

Obrazek

No i wysuwamy przepustnice z miejsca osadzenia. I ukazuje nam sie taki oto widok :?

Obrazek

Do całkowitego odłączenia jej musimy ja lekko odchylić i kombinerkami ściągnąć dwie opaski zaciskowe z króćców przepustnicy i zdjąć gumowe przewody z nich.Musimy także przekręcić ją lekko, abyśmy mieli miejsce i wkrętakiem odkręcić opaskę zaciskową od dolotu powietrza, który znajduje się od spodu.


Kilka ujęć przed czyszczeniem chemicznym.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I po czysczeniu :)

Obrazek


Czas zabawy jaki potrzebowałem to jakieś 2h. Bo brakło mi chemii i trochę mi zeszło na doczyszczaniu ręcznym (nie polecam). Myślę, że przy dobrym zaopatrzeniu w chemie to godzina na czyszczenie wystarczy.
Proponuje wam zakupić więcej tej chemii i przy okazji zdemontować i wyczyścić zawór EGR. Chyba o wiele trudniejsze to nie będzie. Jak dobranie sie do przepustnicy?
Jeżeli moja dzisiejsza praca przyniosła efekt i wyeliminowałem szarpanie to za zawór EGR wezmę się dopiero w wakacje. A gdy nadal będzie szarpać, :mur: to może w następnym tygodniu, gdy zakupie więcej chemii :roll:

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 29 mar 2014, 22:54 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4808
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
No w końcu ktoś się odważył wyczyścić przepustnicę w dieslu, dobra robota.
Nie trzeba było wymieniać żadnych uszczelek lub podkładek?
Tą listwę osprzętową tylko odkręciłeś i odsunąłeś na bok, nie odczepiałeś od niej przewodów?
Rozumiem, że oprócz dwóch nakrętek od przewodu EGR, trzeba jeszcze odkręcić cztery nakrętki od strony kolektora i przewodu ssącego?
Ostatnie zdjęcie się powtarza.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 29 mar 2014, 23:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1725
Lokalizacja: Luton, Gorzow Wlkp, Krakow.
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Wszędzie są podkładki aluminiowe. Wiec niema obaw, że coś się rozerwie.
Listwa osprzętowa została tylko odkręcona i przesunięta w celu lepszego dojścia do nakrętki od kolektora ssącego.
Ja wymontowałem cały kolektor 2 nakrętki i 1 śruba, a później gdy miałem wszystko na wierzchu odkręciłem 4 śruby od przepustnicy.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 mar 2014, 01:36 
Adept
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 123
Lokalizacja: Zoetermeer
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
O widzę ze szczypik tez dzisiaj sie bawił ze swoją madzia.
No i ja się pochwale czyszczeniem przepustnicy.
Co prawda troszkę inaczej wygląda niż wasza ale chyba to przepustnica, miałem problem z zatkaniem drugiego werzyka bo jest on praktycznie niewidoczny musiałem najpierw odkręcić całą przepustnice i dopiero ukazał mi się drugi wężyk.
I mam jeszcze parę pytań.
1) Co to za płyn w tych rurkach dochodzących do przepustnicy? trochę mi go wyciekło może trzeba go jakoś uzupełnić?
OK to kilka fotek i najważniejsze Przebieg. 146015 km
Raczej nikt tego nie rozkręcał a na pewno nie ja, a kupiłem madzie jak miała 95300 km.
ObrazekObrazek
Taką podkładkę miałem .
Obrazek
Po ściągnięciu przepustnicy wcisnąłem telefon tam pod spód i cyknąłem fotkę ukazało się to
Obrazek
Obrazek
2) Drugie pytanko czy to tez można wyczyścić jakoś?.
A po wyczyszczeniu wygląda tak.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
A użyłem ten środek. I pędzelek.
Obrazek
I po skręceniu wszystkiego i rozgrzaniu madzi w końcu nawet udało mi się zrobić kalibracje wtrysków. <disco>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 mar 2014, 10:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Lokalizacja: Szkocja
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Szczypik, basyl dobra robota. Powiedzcie, jak się obroty zachowywały przy pierwszym uruchomieniu, przepustnica sama się ustawiła?

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 31 mar 2014, 10:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1955
Lokalizacja: HP19
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
swietna relacja - proponuje dodac do FAQ :wink:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 31 mar 2014, 14:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2261
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
szczypik to kiedy zabierzesz sie za to u mnie ? :P

Fajna relacja, na pewno mi pomoze jak juz znajde sily aby sie za to zabrac :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 31 mar 2014, 14:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1725
Lokalizacja: Luton, Gorzow Wlkp, Krakow.
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Dzięki za pochwałę chłopaki :)

rajek u mnie po starcie silnika tak jak by lekko zafalowało na obrotach. Gdzieś na ułamek sekundy i wszystko się ustabilizowało. Przepustnicy sama się skalibrowała.

glowasiek da się to ogarnąć, tak myślę. Przyjedź z rodziną w którąś sobotę lub niedzielę rozpalić grilla i sprawdzimy co u ciebie siedzi :)

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 mar 2014, 17:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Lokalizacja: Szkocja
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
No to super, jak tylko pogoda będzie lepsza to też się za to zabiore. Myślę że EGR też poleci od razu :grin:

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 31 mar 2014, 18:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1725
Lokalizacja: Luton, Gorzow Wlkp, Krakow.
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Ja nie spodziewałem się takiej ilości sadzy. I tak jak wspomniałem powyżej EGR został nie tknięty, bo brakło mi środków chemicznych. Następnym razem podejdę do sprawy z większym arsenałem.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 mar 2014, 21:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Lokalizacja: Szkocja
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Oj potrafi się tego syfu tam zebrać :-| Jak myślisz, jedna pełna pucha wystarczy na przepustnice i EGR?

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 kwi 2014, 08:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2724
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Panowie, mam pytanko.... (może mam wyobraźnię za dużą) czy w kolektorze ssącym nie będzie tego syfu jeszcze wiecej?
Wilgotne opary sprężonego powietrza i lepkie opary z odmy którą widać w przepustnicy, dodając suche spaliny z EGRu.... wszystko ląduje w kol.ssacym by dotrzeć do cylindrów..... można przypuszczać ze tam jest dopiero ciekawie, zawężony prześwit otworów wlotowych w głowicy.... można tak przypuszczać?


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Wt, 1 kwi 2014, 08:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1725
Lokalizacja: Luton, Gorzow Wlkp, Krakow.
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Na pewno jest też tam ten syf także, ale brakuje mi odwagi, aby to rozkręcić i wyczyścić samemu ;)
Przedsionek kolektora wyczyścićłem papierem kuchennym na tyle ile byłem w stanie palce wcisnąć. Była tam osadzona czarna smołowata maź. Więc na pewno jest jej tam w środku o wiele więcej.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 kwi 2014, 09:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2724
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Kiedyś podpatrzylem w manualu, by wyjąć kol.ssący trzeba się pozbyc paru elementów, przewodów szyny i pompy CR oraz spuścić płyn chłodniczy.
Samo zdemontowanie przewodów i szyny CR nie jest jakoś wielce trudne ale schowana śruba kol.ssącego za pompą CR wymagająca chyba demontaż samej pompy CR to juz zabawa robi się karkolomna nawet jeśli istnieje patent na sposób wyjęcia pompy bez demontażu rozrządu....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 maja 2014, 10:58 
Świeżak
Offline
Od: 16.02.2014
Posty: 23
Lokalizacja: Bojszowy
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
pozwoliłem sobie wrzucić parę fotek z mojej roboty :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 maja 2014, 09:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wnioskuję po zdjęciach powytżej, że kolego wyczyścił przepływomierz oraz EGR, tak ?

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 17 maja 2014, 10:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1725
Lokalizacja: Luton, Gorzow Wlkp, Krakow.
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Dobra robota Daro :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 maja 2014, 10:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
ciekawe jak zachowanie auta po tej operacji ? Czy coś się zmieniło, czy jest to odczuwalne dla kierowcy ? Szkoda że kolega Daro nie napisał nic więcej.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 maja 2014, 16:39 
Świeżak
Offline
Od: 16.02.2014
Posty: 23
Lokalizacja: Bojszowy
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
tak to przepustnica i zawór egr :D
Tak naprawę nie ma powalającej różnicy ale jeśli nawet moja żonka powiedziała że Madzia jest jakaś "żywsza" to wydaje mi się że warto poświęcić troszkę czasu np w sobotę tak jak ja to zrobiłem :P dosłownie 3 godzinki z pomocą postów z fotorelacją od was koledzy:) bo tak to może nie odważyłbym się za to zabrać i tzn że nie jestem żadnym mechanikiem ani nie posiadam jakiś profesjonalnych narzędzi tak że każdy może spróbować.
jak widać na zdjęciach jest różnica hehe :)
zapomniałem zrobić fotkę przepustnicy przed czyszczeniem ale możecie sobie wyobrazić... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 maja 2014, 17:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Super Daro za info, w takim razie tez sie zabieram za czyszczenie. Tylko chemię muszę nabyć :)

Ps.
Daro, czy duży był problem z wyciagnieciem EGR jak kik wyciagnoles przepustnicy ?


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 maja 2014, 18:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2724
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Nie zapomnijcie wykonać kalibracji wtryskiwaczy po czyszczeniu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 maja 2014, 18:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Metoda na kibelek wystarczy ?


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 maja 2014, 21:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Lokalizacja: Szkocja
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Kupis99 :lol: :wink:
Kibelek wystarczy :razz:

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 maja 2014, 22:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2724
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Dobre hehe... tak, kibelek wystarczy hehe uśmiałem się....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 maja 2014, 09:17 
Świeżak
Offline
Od: 16.02.2014
Posty: 23
Lokalizacja: Bojszowy
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
żadnego problemu nie było tylko mało troszkę miejsca gdy chcesz odkręcić dolne śruby Egr-a nic nie było zapieczone bez obaw... :)
a pytanie mam jeszcze do Millerka czy trzeba kalibrować wtryskiwacze ?? jak to zrobić i dlaczego się to robi ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 cze 2014, 12:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.05.2014
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Panowie niech ktoś podpowie co autor miał na myśli.... autor tej podkładki na zdjęciu. Jak widać jedna jest samoróbką i ma mniejszy przelot-od strony przepustnicy. Czy chodziło o zmniejszenie mocy, czy może coś siadało i założyli mniejszą. Silnik 2.0 D 140HP. Co najlepsze auto było serwisowane w DE i zakupione dwa tyg. po ostatnim przeglądzie. Zdziwienie mnie dopadło niesamowite jak to ujrzałem ;) podpowiedzcie coś .... pozdro



Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 sie 2014, 16:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Lokalizacja: Szkocja
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Dzisiaj w końcu miałem trochę czasu i zabrałem się za przepustnice i przy okazji EGR. Trochę tego syfu było. Przebieg 106 tys.
Obrazek
EGR jeszcze bardziej zawalony, niestety nie udało mi się go rozebrać :x
Obrazek
Ogólnie prosty zabieg i polecam każdemu, jest mała różnica między 2.0 a 2.2 ale to żaden problem ;-)

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 sie 2014, 20:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Rajek a zaślepiałeś egr?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 sie 2014, 20:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Lokalizacja: Szkocja
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Tylko wyczyściłem, problemów nie stwarza więc zostawiłem jak jest.
Bardziej mnie zastanawia jak wygląda kolektor ssący, bo też pewnie jest nieźle zawalony, ale na niego już się nie porwę :P

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 sie 2014, 21:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2724
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Twoja przepustnica to faktycznie jest zafajdana ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.