Teraz jest Pt, 25 kwi 2014, 10:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 19:40 
Avatar użytkownika

Od: Cz, 15 lis 2012, 02:43
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2013
Silnik: 3,5
Moc: 364 KM
Moment: 546 Nm
Czy ktoś z Was wie może, jakie fabrycznie jest przyciemnienie szyb w Mazdach 6 GH ? W sensie ile procent ? U mnie wyglądało to tak:

Obrazek
Obrazek

Niestety auto sprzedałem i nie mam jak naocznie porównać, ale poziom przyciemnienia bardzo mi się podobał i chciałbym to powtórzyć w nowym aucie. No właśnie, tylko nie wiem jaki stopień przyciemnienia to był? Obstawiam, że ok. 35%. Mam rację ? Ma ktoś jakieś pomysły ? Można gdzieś to sprawdzić ?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 22:41 
Avatar użytkownika

Od: Pt, 19 lip 2013, 23:35
Posty: 1151
Lokalizacja: Wielkopolska
Rok produkcji: 2013
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G 6AT
Moc: 192 KM
Moment: 256 Nm
misiektoja napisz do Tomka: memberlist.php?mode=viewprofile&u=56

On przyciemniał i będzie pewnie zorientowany w temacie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 17 lut 2014, 22:44 
Avatar użytkownika

Od: Cz, 15 lis 2012, 02:43
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2013
Silnik: 3,5
Moc: 364 KM
Moment: 546 Nm
Dzięki ZibiX. Tomek na pewno obserwuje wątek GH, a więc magicznie go przywołuje :) Tomku !

UPDATE: Zrobiłem mały research i kilka ciekawostek:

Każda folia ma określoną procentowo przepuszczalność. Wartość ta określa ile procentowo światła przechodzi przez folie. Całkowicie ciemne folie mają 0% (żadne światło nie przechodzi, czyli całkowicie czarna folia), a w pełni jasne mają 100% (zero przyciemnienia). Czyli im mniejsza wartość procentowa tym ciemniej.

Jeśli chodzi o przepisy w Polsce to art. 66 ust. 1 pkt 5 prawa o ruchu drogowym mówi, że zgodnie z obowiązującymi normami przepuszczalność szyb pojazdów powinna wynosić:
- dla szyby przedniej (czołowej) minimum 75 %,
- dla szyb nie będących szybami przednimi (szyby przednie boczne lewa i prawa) min.70%
- dla szyb nie mających wpływu na pole widzenia kierowcy (szyby tylne boczne lewa i prawa, szyba tylna ogrzewana) dopuszcza się wartość przepuszczalności poniżej 70 %


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 18 lut 2014, 08:28 
Avatar użytkownika

Od: Śr, 15 sty 2014, 09:40
Posty: 222
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Rok produkcji: 2004
Silnik: 1.8 L8 PB/LPG
Moc: ~120 KM
Moment: ~165 Nm
Cytuj:
- dla szyb nie mających wpływu na pole widzenia kierowcy (szyby tylne boczne lewa i prawa, szyba tylna ogrzewana) dopuszcza się wartość przepuszczalności poniżej 70 %


Dla ww. szyb to mi ostatnio na kontroli policjant powiedział, że jak chce to mogę se je nawet zaspawać :)
Bo nie zwracają uwagi na tylne boczne i tylna, tak więc tu jest pole do manewru natomiast gorzej już jest z szybami przednimi bocznymi bo się czepiają i sprawdzają dość dokładnie.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 18 lut 2014, 11:09 
Avatar użytkownika

Od: Pt, 19 paź 2012, 17:10
Posty: 3643
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie
Rok produkcji: 2008
Silnik: MZR 1.8
Moc: ~ 130KM
Moment: ~ 180Nm
Jestem! :)

Żeby zmierzyć przepuszczalność światła trzeba mieć takie urządzenie jak policja. Niektóre zakłady zajmujące się przyciemnianiem szyb mają taki sprzęt.

misiektoja, ja przyciemniłem tył folią Armorlite Raycer o przepuszczalności 36% światła. Kolejna w ofercie przepuszcza już tylko 20%. Wydaje mi się, że ta którą mam zbliżona jest do fabrycznego, delikatnego przyciemnienia. Porównaj sobie zdjęcia z mojego tematu w dziale pokaż swoją 6stkę ze zdjęciami Twojej byłej ;)

_________________
Sprzedam Eibach Pro-Kit 30mm http://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=16&t=1702


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 18 lut 2014, 13:25 
Avatar użytkownika

Od: Cz, 15 lis 2012, 02:43
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2013
Silnik: 3,5
Moc: 364 KM
Moment: 546 Nm
Dzięki Tomek. Widziałem fotki i to potwierdza moje przypuszczenia, że fabryczne przyciemnienie jest na poziomie 35%!

Zdjęcia byłej postaram się wrzucić w wolnej chwili :D Plus taki, że nowy właściciel mieszka jakieś 700m ode mnie i pewnie będę ją widywał dość często :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 20 lut 2014, 02:54 
Avatar użytkownika

Od: Cz, 5 gru 2013, 21:49
Posty: 532
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Silnik: RF-7J
Moc: 140
Moment: 330
niektóre stacje diagnostyczne ASOS posiadają sprzęt do mierzenia przepuszczalności światła, za parę PLNów sprawdzą :wink:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 28 lut 2014, 13:25 
Avatar użytkownika

Od: Cz, 9 sty 2014, 11:34
Posty: 142
Lokalizacja: Łódź
Rok produkcji: 2010
Silnik: 2.0 DISI
Moc: 155km
no ja mam auto sprowadzone z Francji i o ile o tylne szyby się nie obawiam, to ciekaw jestem spotkania z władzą i ich komentarza do szyb przednich, bo te mam tez przyciemnione (oczywiście mniej) - taka wersja mazdy :)

Obrazek

Wygląda naprawdę zacnie, ale zobaczymy ,a ile wtedy moje zdolności negocjacyjne dadzą radę :)

_________________
Always Fight, Never Quit!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 28 lut 2014, 14:07 
Avatar użytkownika

Od: Pn, 17 gru 2012, 12:37
Posty: 801
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Silnik: 2.0 MZR-CD
Moc: 140KM
Jesteś pewny, że to nie jest folia ?

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 28 lut 2014, 14:31 
Avatar użytkownika

Od: Cz, 5 gru 2013, 21:49
Posty: 532
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Silnik: RF-7J
Moc: 140
Moment: 330
Miałem kedys autko z przyciemnionym szybami 5+1 (pasek na szybie przedniej)
Było to zrobione przez niemca, przednie szyby przepuszczaly 25% światła, tylne przepuszczaly 5%. Przez jakieś 90kkm pod moimi nogami i w sumie uzbieranych 40pkt karnych po drodze tym autem :D to zadna władza niebieska czy zielona nie przypi.przyla się do szyb.
Nikt... absolutnie nikt nie chciał nawet wspomnieć albo podejrzewać czy to zgodne z prawem w PL.
Ok, jeden gość na stacji podczas przeglądu zagadal i sam sprawdził przepuszczalnosc, i oznajmił wyniki :D:D
Jedno co mi sie bardzo podobalo to efekt, look auta i precyzja wykonania.
Owszem chcialbym przyciemnic sobie szyby, ale wiecie co mnie powstrzymuje? pie.rzone pęcherzyki w okololicy krawędzi tylnej szyby tam gdzie ida paski od anteny czy podgrzewania, a najbardziej pęcherzyki tam gdzie są te kropki dookoła szyby.... :!::!: bo u Niemca tego nie bylo, folia była tak cienka ze trudno można było ja w ogóle dostrzec czy wyczuć pod paznokciem, normalnie ideał perfekcji niemieckiej w tym przypadku.
Nie mam pojęcia czy to było robione piecowo czy jak, ale to co robią paparuchy u mnie prowadzi do wielkiej niechęci założenia folii.
Aha, przednia szyba czolowa musi przepuszczać 75%swiatla, przednie boczne max 70%, a tylna i boczne na maxa ... Przepuszczalnosc światła może sięgać 0% pod warunkiem posiadania kompletu lusterek bocznych.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 1 mar 2014, 23:12 
Avatar użytkownika

Od: Wt, 23 paź 2012, 09:09
Posty: 779
Lokalizacja: UK-NI
Rok produkcji: 2008
Silnik: 2.0 MZR-CD
Moc: 140
Moment: 340?
Mi bardzo podobają się przyciemnione wszystkie szyby! wygląda to super, ja jednak lubię jak jest przyciemnione tylko trochę. Jeżeli kiedyś zrobię u siebie to będzie to ok 50-60% przepuszczalności światła na tył i ok 75% na przód i oczywiście pasek przeciwsłoneczny na przedniej szybie <pirat>

_________________
xX KOVAL Xx
viewtopic.php?f=3&t=309


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 3 mar 2014, 11:37 
Avatar użytkownika

Od: Cz, 9 sty 2014, 11:34
Posty: 142
Lokalizacja: Łódź
Rok produkcji: 2010
Silnik: 2.0 DISI
Moc: 155km
raczej jestem pewien, że to nie folia :)

Wygląda to faktycznie fajnie i przede wszystkim wygodnie, kiedy słońce z boku świeci

_________________
Always Fight, Never Quit!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 3 mar 2014, 20:30 
Avatar użytkownika

Od: Pn, 18 lut 2013, 11:46
Posty: 44
Lokalizacja: Ełk Warm-Mazurskie
Rok produkcji: 2009
Silnik: 1.8
Moc: 120 KM
Witam! Jak temacie , jeśli chodzi o szyby przednie boczne i przepisy w PL normalizujace sposób w jaki to ma być zrobione to sprawa ma się następująco . Szyby przednie boczne mają przepuszcza ć 75% światła, ttylną i i boczne z tyłu można sobie zamalowac na czarno . W pojazdach po 91roku w większości są montowane już szyby atermiczne , które są w 15% przyciemnione dlatego też stosowanie najsłabszej folii , która ma 15% już mija się z celem . Gdyż przy spotakniu na drodze z panami w bialych czapkach grozi nam utrata DR plus mandat do 300zł. Mając świadomość ,że za oklejenie przednich szyb mam jeszcze zapłacić dodatkowo to z mojego punktu widzenia to ,,jakby całować lwa pod ogon - przyjemność znikoma , ryzyko wielkie ,,.........

_________________
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly..............


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 21 mar 2014, 09:23 
Avatar użytkownika

Od: So, 8 mar 2014, 23:12
Posty: 28
Lokalizacja: LRY
Rok produkcji: 2008
Silnik: 2.0 MZR-CD
Moc: 140
Moment: 330
Uważam, że nie masz racji. Klejona szyba podczas uderzenia nie rozsypie się w mak i nie pokaleczy pasażerów, dlatego jest bezpieczniejsza. W każdym sporcie samochodowym (wyścigi, rajdy) jest wymóg posiadania wszystkich szyb klejonych (lub wogóle z innego tworzywa) właśnie ze względów bezpieczeństwa.

W poprzednim aucie miałem ściemnione i w madzi też zamierzam to zrobić z powodu m.in. bezpieczeństwa, ale także komfortu i estetyki.


Ostatnio edytowano Pt, 21 mar 2014, 09:54 przez TOMASZ, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego posta.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 21 mar 2014, 16:30 

Od: Cz, 7 lut 2013, 23:25
Posty: 984
Lokalizacja: Warszawa- cała Polska
Rok produkcji: 2010
Silnik: 2.0 MZR-CD
Moc: 140 km
Moment: 330 Nm
ZBANOWANY!
Fajnie, że masz własną opinię, ja jednak zostanę przy swojej. Wyobraź sobie, że walisz w drzewo, mdlejesz/umierasz... przyjeżdża straż i zamiast zapewnić ci drożność dróg oddechowych i usztywnić kark pierdol... się z jakąś folią przez którą nie mogą się dostać do ciebie bo drzwi nie mogą otworzyć...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 21 mar 2014, 20:39 
Avatar użytkownika

Od: Pn, 8 kwi 2013, 08:20
Posty: 1250
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Silnik: 2.0 MZR
Moc: 147 KM
Moment: hmmm...
Tyle, że w twoim przykładzie to już umarłeś, a później przyjechała straż...
Jeden klei drugi nie. Wybór powinien być świadomy. Tyle ode mnie.

Wysłane z mojego GT-I9300

_________________
Kaczor & TOMASZ presents: http://www.youtube.com/watch?v=18HrY0BBQTo


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 21 mar 2014, 20:51 

Od: Cz, 7 lut 2013, 23:25
Posty: 984
Lokalizacja: Warszawa- cała Polska
Rok produkcji: 2010
Silnik: 2.0 MZR-CD
Moc: 140 km
Moment: 330 Nm
ZBANOWANY!
Tomasz, "umierasz", chodziło mi o czas niedokonany. Czyli z powodu okoliczności powoli odchodzisz z tego świata i każda sekunda się liczy... :D
Specjalnie dla Ciebie inny scenariusz:
Masz samozapłon samochodu po wypadku, drzwi i okna zblokowane, nie można ich otworzyć.... a Ty się męcz z szybą.
Albo jeszcze inny:
Po poodbijaniu się od drzew (znowu szyby i zamki w drzwiach nie działają) wpadasz do jeziora, samochód idzie na dno.... powodzenia.
Właśnie ze względu na to co napisałeś: "Wybór powinien być świadomy" piszę o tym, bo niektórzy nie zdają sobie sprawy z tego. Nikogo do niczego nie zamierzam przekonywać. :wink:

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 21 mar 2014, 22:34 
Avatar użytkownika

Od: So, 8 mar 2014, 23:12
Posty: 28
Lokalizacja: LRY
Rok produkcji: 2008
Silnik: 2.0 MZR-CD
Moc: 140
Moment: 330
Czacha napisał(a):
Fajnie, że masz własną opinię, ja jednak zostanę przy swojej. Wyobraź sobie, że walisz w drzewo, mdlejesz/umierasz... przyjeżdża straż i zamiast zapewnić ci drożność dróg oddechowych i usztywnić kark pierdol... się z jakąś folią przez którą nie mogą się dostać do ciebie bo drzwi nie mogą otworzyć...


Może polemizować. Szanuje Twoje zdanie, jednak nie przekonuje mnie ono, a dlatego, że:
1) tak jak wspomniałem wymogiem startu w sportach samochodowych jest m.in. posiadanie klejonych wszystkich szyb. Dotyczy to zarówno zawodów o randze amatorskiej jak i zawodowej, krajowej i międzynarodowej. Oklejenie musi być wykonane atestowaną folią, a ma to na celu poprawę bezpieczeństwa załogi. Jest to wymóg FIA i obowiązuje na całym świecie. Nie sądzę więc, że takiej organizacji jak i profesjonalnym teamom ładującym miliony w swoje bolidy nie zależało na bezpieczeństwie swoich kierowców. :idea:
2) Przecież nawet poruszające się po drogach cywilne pojazdy mają fabrycznie przyciemniane szyby. Gdyby to zagrażało bezpieczeństwu użytkowników zaraz cała masa prawników by na tym obficie skorzystała finansowo.
3) Wszystkie szyby przednie w naszych autach są klejone :>
4) Co do służb ratowniczych to posiadają one na swoim wyposażeniu nożyce i rozpieraki hydrauliczne, noże, zbijaki, i całą masę innego sprzętu, który z łatwością poradzi sobie z kawałkiem foli.
3) OK, możesz powiedzieć: "A co jeśli ktoś inny - świadek, postronna osoba - będzie chciał nas ratować?" Tutaj połączę to z podanym przez Ciebie przykładem tonącego auta. Nie wiem czy próbowałeś kiedyś wybić szybę samochodową, nie ważne czy oklejoną czy nie, czy pod wodą czy nie. Nie ma znaczenia. Nie jest to prosta sprawa i wymaga trochę siły i najlepiej jakiegoś twardego narzędzia. Wybijanie szyb łokciem wygląda dobrze tylko na filmach.

Podsumowując uważam, że klejona szyba nie zagraża bezpieczeństwu i będę przekonywał, że klejona jest bezpieczniejsza od zwykłej. :wink:

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 21 mar 2014, 23:02 

Od: Cz, 7 lut 2013, 23:25
Posty: 984
Lokalizacja: Warszawa- cała Polska
Rok produkcji: 2010
Silnik: 2.0 MZR-CD
Moc: 140 km
Moment: 330 Nm
ZBANOWANY!
Punkt 2)
Szyby są dymione a nie foliowane a to dwie różne charakterystyki
Punkt 3)
Przednia jest klejona, a przednie boczne (wg. mojej wiedzy) nie. I tu jest pies pogrzebany. I ja tylko o nich piszę.
Punkt 4)
Ale wydłuża czas ratunku
Punkt 5)
Próbowałem i potwierdzam dlatego każde uniedogodnienie w ratunku trzeba likwidować.

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 21 mar 2014, 23:08 
Avatar użytkownika

Od: Cz, 25 paź 2012, 18:53
Posty: 2232
Lokalizacja: Luton, Gorzow Wlkp, Krakow.
Rok produkcji: 2010
Silnik: 2.2 ON
Moc: 136kW/ 180hp
Moment: ok. 400Nm
Czacha skąd ty wziąłeś odp na 5 pytanie. Skoro 5 pyt w ogóle on nie zadał ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 21 mar 2014, 23:26 

Od: Cz, 7 lut 2013, 23:25
Posty: 984
Lokalizacja: Warszawa- cała Polska
Rok produkcji: 2010
Silnik: 2.0 MZR-CD
Moc: 140 km
Moment: 330 Nm
ZBANOWANY!
Hahaha
Szczypik "+" za spostrzegawczość :wink:

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 21 mar 2014, 23:27 
Avatar użytkownika

Od: Pt, 19 paź 2012, 17:10
Posty: 3643
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie
Rok produkcji: 2008
Silnik: MZR 1.8
Moc: ~ 130KM
Moment: ~ 180Nm
rysiekochucki napisał(a):
Uważam, że nie masz racji. Klejona szyba podczas uderzenia nie rozsypie się w mak i nie pokaleczy pasażerów, dlatego jest bezpieczniejsza. W każdym sporcie samochodowym (wyścigi, rajdy) jest wymóg posiadania wszystkich szyb klejonych (lub wogóle z innego tworzywa) właśnie ze względów bezpieczeństwa.


Podzielam to zdanie ;)

Czacha napisał(a):
Wyobraź sobie, że walisz w drzewo, mdlejesz/umierasz... przyjeżdża straż i zamiast zapewnić ci drożność dróg oddechowych i usztywnić kark pierdol... się z jakąś folią przez którą nie mogą się dostać do ciebie bo drzwi nie mogą otworzyć...


Mój kolega jest zawodowym strażakiem i z tego co wiem to przyciemniona folią szyba nie stanowi żadnego problemu.

_________________
Sprzedam Eibach Pro-Kit 30mm http://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=16&t=1702


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 22 mar 2014, 21:19 
Avatar użytkownika

Od: So, 8 mar 2014, 23:12
Posty: 28
Lokalizacja: LRY
Rok produkcji: 2008
Silnik: 2.0 MZR-CD
Moc: 140
Moment: 330
szczypik napisał(a):
Czacha skąd ty wziąłeś odp na 5 pytanie. Skoro 5 pyt w ogóle on nie zadał ;)


Się spiąłem to numeracją się nie przejąłem :lol: ... albo nie umiem liczyć :idea:

Co do przedniej to miałem oczywiście na myśli czołową. Co do fabrycznego przyciemniania to nie będę się spierał, ale wydaje mi się, że wcześniej były stosowane szyby klejone.

Co do wydłużonego czasu ratunku to Tomek dopowiedział. <spoko>


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 22 mar 2014, 21:26 
Avatar użytkownika

Od: Cz, 25 paź 2012, 18:53
Posty: 2232
Lokalizacja: Luton, Gorzow Wlkp, Krakow.
Rok produkcji: 2010
Silnik: 2.2 ON
Moc: 136kW/ 180hp
Moment: ok. 400Nm
Fabrycznie przyciemniane szyby w samochodach są dymione. Już w peugocie 206 GT z 1998 takie miałem. A wcześniej to nie wiem jak je przyciemniali.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 22 mar 2014, 21:27 
Avatar użytkownika

Od: So, 8 mar 2014, 23:12
Posty: 28
Lokalizacja: LRY
Rok produkcji: 2008
Silnik: 2.0 MZR-CD
Moc: 140
Moment: 330
Być może. W takim razie zwracam honor co do tego punktu :oops:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 23 mar 2014, 00:58 

Od: Cz, 7 lut 2013, 23:25
Posty: 984
Lokalizacja: Warszawa- cała Polska
Rok produkcji: 2010
Silnik: 2.0 MZR-CD
Moc: 140 km
Moment: 330 Nm
ZBANOWANY!
To może Ci strażacy co mówili, że przyciemniana szyba to nie problem myśleli o dymionych? :-)
Ok. Dla nich foliowana to nie problem a dla Was lub innych co chciliby pomóc. ;-)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 23 mar 2014, 18:23 
Avatar użytkownika

Od: Pt, 19 paź 2012, 17:10
Posty: 3643
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie
Rok produkcji: 2008
Silnik: MZR 1.8
Moc: ~ 130KM
Moment: ~ 180Nm
Taaak Czacha największym problemem dla Ciebie ratującego życie ludziom z wypadku będzie przyciemniona folią szyba...


_________________
Sprzedam Eibach Pro-Kit 30mm http://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=16&t=1702


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 14 kwi 2014, 11:21 
Avatar użytkownika

Od: Cz, 5 gru 2013, 21:49
Posty: 532
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Silnik: RF-7J
Moc: 140
Moment: 330
A jak ma się sprawa z oklejaniem szyb folią która daje efekt lustra?
Tez są jakieś normy? widziałem takie auciska z różnymi kolorami, srebrny, niebieski, czerwony i zielony. Oczywiście te wszystkie kolory są dość delikatne tonacja delikatna.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 14 kwi 2014, 11:22 
Avatar użytkownika

Od: So, 8 mar 2014, 23:12
Posty: 28
Lokalizacja: LRY
Rok produkcji: 2008
Silnik: 2.0 MZR-CD
Moc: 140
Moment: 330
Podobno w PL lustrami nie wolno


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 14 kwi 2014, 12:58 
Avatar użytkownika

Od: Cz, 5 gru 2013, 21:49
Posty: 532
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Silnik: RF-7J
Moc: 140
Moment: 330
Rysiek, ale wiesz o jakie folie chodzi...?
Jeśli nie wolno absolutnie to tym bardziej szkoda... :(


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.078s | 17 Queries | GZIP : On ]

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.12 by Kaczor.