Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 6 gru 2013, 23:23 
Świeżak
Offline
Od: 20.11.2013
Posty: 16
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Witam,

od jakiegoś czasu zauważyłem hałas wywołany pędem powietrza przy przekroczeniu ok 100 km/h.
Sprawia to wrażenie jak by była minimalnie niedomknięta szyba i pęd powietrza powoduje szum a raczej nieregularny gwizd. Nie jest to jakiś głośny dźwięk ale ....strasznie wkurza. Coś jakby komar latał mi przy lewym uchu ;-). Czy spotkaliście się z podobnym zjawiskiem ? Z czego to może wynikać? Uszczelka drzwi czy raczej problem z szybą i jej osadzeniem (patrzyłem czy szyba się chowa w górną krawędź drzwi i na oko wygląda ok).
A może mi się wydaje że to przednie i drzwi i jest to coś innego ?

Z góry dziękuję za wszelkie pomocne uwagi.

pozdrawiam

Marcin


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 gru 2013, 07:43 
Amator
Offline
Od: 12.09.2013
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja mam podobnie. U mnie problem częściowo się rozwiązał jak poprawiłem uszczelkę - przesunęła się o jakiś 1 cm do tyłu i miała w rogu szyby "załamanie".

_________________
http://reverseengineering.road2.me/
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 gru 2013, 08:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
…u mnie też jest głośno przy wyższych prędkościach, wydaje mi się że to po prostu słabe wygłuszenie. Ja włączam muzykę i jest ok :)...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 gru 2013, 18:37 
Świeżak
Offline
Od: 20.11.2013
Posty: 16
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Trochę to dziwne bo rozumiem gdyby wraz ze wzrostem prędkości wzrastał szum ale tu jest inaczej. Po prostu przy pewnej prędkości zależnej również od kierunku wiatru - jak wieje w kierunku przeciwnym do kierunku jazdy zjawisko występuje przy mniejszej prędkości - jakby ktoś włączał ten lekki gwizd. Muszę coś z tym zrobić bo mi to przeszkadza.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 7 gru 2013, 18:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Sprawdź czy dobrze jest doklejona i czy dobrze przylega górna część uszczelki do szyby czołowej.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2014, 03:01 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Generalnie szum w górnej części drzwi to... bleh... "normalne". Ja mam dodatkowo owiewki i nie zwiększyło to zbytnio doznań. Bleh... "ten typ tak ma"... chyba, że u Ciebie tak wcześniej nie było... generalnie tak jak kolega wcześniej pisał najlepsze rozwiązanie to pokrętło Volume :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka




Nie wiem czy trafiłem w temat ale bardziej dopasowanego nie znalazłem. Jakby co Proszę o przeniesienie/utworzenie nowego tematu
Szumy w GH
I mnie dopadło widmo szumów w mojej Madzi. Poza standardowym szumem wiatru dochodzącym z drzwi w przerwie między piosenkami usłyszałem "przedmuchy" z tylnej, prawej strony. Po uchyleniu tamtej szyby dźwięk był donośniejszy, tylko nie wiem czy dlatego, że sama szyba się nie domyka (przez te pieprzone owiewki?), czy akurat tam jest źródło hałasu. Hałas to typowy dla powietrza obijającego o nieszczekność (jak niedomknięta szyba).
Jak mają inni kombiarze GH?

Dobrze, że mam zainstalowaną tą aplikację anty-szumową. :-p


Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


Ostatnio edytowano Cz, 13 lut 2014, 14:23 przez Damianko, łącznie edytowano 1 raz
Scalono posty


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 20:59 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.05.2017
Posty: 41
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Marcin23 napisał(a):
Witam,

od jakiegoś czasu zauważyłem hałas wywołany pędem powietrza przy przekroczeniu ok 100 km/h.
Sprawia to wrażenie jak by była minimalnie niedomknięta szyba i pęd powietrza powoduje szum a raczej nieregularny gwizd. Nie jest to jakiś głośny dźwięk ale ....strasznie wkurza. Coś jakby komar latał mi przy lewym uchu ;-). Czy spotkaliście się z podobnym zjawiskiem ? Z czego to może wynikać? Uszczelka drzwi czy raczej problem z szybą i jej osadzeniem (patrzyłem czy szyba się chowa w górną krawędź drzwi i na oko wygląda ok).
A może mi się wydaje że to przednie i drzwi i jest to coś innego ?

Z góry dziękuję za wszelkie pomocne uwagi.

pozdrawiam

Marcin


Odgrzebię trochę temat, ponieważ mam u siebie dokładnie ten sam problem. Mazdę kupiłem ponad miesiąc temu i od samego początku zauważyłem (albo pisząc wprost, usłyszałem) gwizd powietrza po lewej, przedniej stronie drzwi/szyby w sytuacjach dokładnie takich samych, jakie opisał Marcin23. Posprawdzałem uszczelki w drzwiach i wszystko wydaje się być na swoim miejscu. Jedynie mógłbym się doczepić do uszczelki w okolicach zawiasów - nie przylega ona aż tak dokładnie do karoserii, jednak w tym miejscu nie ma rantu, aby ją w jakiś trwały sposób zamocować. Pozostaje jedynie klejenie.

Może ktoś z forumowiczów miała podobny problem i znalazł na niego rozwiązanie? Dodam jeszcze, że po stronie pasażera problemu ze świstem powietrza nie ma.

Z góry dzięki za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 14:10 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2014
Posty: 208
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Sprawdź czy przypadkiem nie masz ściągniętych uszczelek (tych w których chodzi szyba) - u mnie ściągały się w kierunku lusterka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 21:13 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.05.2017
Posty: 41
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Obejrzałem dzisiaj jeszcze raz uszczelki od strony kierowcy. Uszczelki przy szybie bocznej wydają się być ok, natomiast naciągnąłem jeszcze raz dużo mocniej uszczelkę w okolicach zawiasów. Drugie zdjęcie pokazuje stan przed naciąganiem. Jutro pojadę poza miasto rozpędzić się trochę bardziej i zobaczę, czy przyniosło to jakiś efekt.

Mazda.JPG

Mazda-2.JPG

-- Dodano: Cz, 10 sie 2017, 21:13 --

Problem rozwiązany. Okazało się, że dociągnięcie i naciągnięcie uszczelki pokazanej na drugim zdjęciu wyeliminowało drażniący świst.

Kolejna rzecz na liście "things to do", to luz na sworzniach przy fotelu kierowcy, który daje się we znaki przy ostrzejszym pokonywaniu zakrętów.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 21:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
piotrekmor jest akcja serwisowa na fotel, podjedź do ASO i zapytaj czy Twój się kwalifikuje.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 paź 2017, 09:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.05.2017
Posty: 41
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Dzięki dejwid, właśnie wróciłem z serwisu. Umówiłem się na weryfikację fotela oraz wymianę siłowników tylnej klapy.

-- Dodano: N, 1 paź 2017, 09:20 --

Temat świstu w okolicach przedniego lewego lusterka niestety dalej aktualny. Było dobrze przez około 2-3 tygodnie. Później w większości jeździłem po mieście i kiedy znowu wyjechałem w dłuższą trasę, świst przy prędkości ponad 80km/h powrócił. Uszczelki naciągałem, dociskałem, przesuwałem, ale efektu eliminacji świstu nie udało mi się powtórzyć.

Wczoraj bawiłem się z wypełnieniem uszczelek wężykiem silikonowym, licząc, że może dzięki temu uda mi się wyeliminować hasał. Wsadziłem go zarówno w uszczelkę mocowaną do drzwi, jak również tą przyczepioną do karoserii, ale tylko w lewych przednich drzwiach. Nie wiem czy to efekt placebo, ale do prędkości 80km/h miałem wrażenie, jakbym miał coś wsadzone w lewe ucho :). Serio, słyszałem lekkie szumy z prawej części samochodu, natomiast lewa część od strony kierowca cichutka. Przy większej prędkości pojawia świst i efekt uśmiech znika, ale te wężyki chyba faktycznie pomagają.

Macie może jeszcze jakieś pomysły, gdzie szukać przyczyny świstów? Już sam nie wiem, czy to faktycznie te uszczelki są przyczyną pojawiających się uciążliwych hałasów. Może ktoś miał podobny problem i znalazł na to sposób?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 01:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.10.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Można kupić komplet dodatkowych uszczelek do Mazdy 6 - na necie - na drzwi, maskę bagażnik. Przymierzam się do zakupu - cena ok 150zł. a więc nie tak drogo, mnie te świsty też męczą szczególnie pow. 120. Zamontuje to napisze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 08:35 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.05.2017
Posty: 41
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Też się zastawiałem nad tematem dodatkowych uszczelek, tylko u mnie świst jest z jednej strony (od strony kierowcy). Od strony pasażera i z tyłu jest ok więc zakładam, że problem jest gdzie indziej. Na jutro jestem umówiony do serwisu na przejażdżkę z serwisantem - zobaczymy co zaproponują.

Tak czy tak ciekawy jestem, na ile ewentualne dołożenie uszczelek pomoże w ogólnym wyciszeniu samochodu. Zdaj relację jak już będziesz po.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lis 2017, 08:52 
Świeżak
Offline
Od: 14.06.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
O jakie dodatkowe uszczelki chodzi ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 20:18 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.05.2017
Posty: 41
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Udało mi się zneutralizować źródło świstów powietrza przy wyższych prędkościach. W tym celu kupiłem na allegro uszczelki okienne typu "D" 9,0x7,5 mm oraz "E" 9,0x4,0mm w kolorze czarnym (nie udało mi się znaleźć odpowiedniego koloru uszczelek w sklepach budowlanych).

Uszczelki początkowo testowałem w różnych wariantach i w sumie bardzo pozytywne efekty przynosiło oklejenie samego narożnika w okolicach lusterka bocznego. Ponieważ zamówiłem po 8.0 mb każdego typu uszczelki, poszedłem na całość i okleiłem drzwi przednie dookoła (naklejając kupioną uszczelkę typu "D" na fabryczną uszczelkę drzwiową.

Obrazek

Obrazek

Dodatkowo, przy zamkniętych drzwiach przednich zlokalizowałem sobie punkty doczołowego styku uszczelek drzwiowych z karoserią i tam również nakleiłem uszczelkę typu "E".

Uszczelkę drzwi tylnych okleiłem uszczelką typu "D" od strony zawiasów na całej jej wysokości, aby zneutralizować luki w przyleganiu fabrycznej uszczelki do karoserii (widać to dosyć dobrze, jak otworzy się drzwi przednie i obejrzy uszczelki drzwi tylnych)

Teraz jedyny świst pojawiający się w kabinie to opływający karoserię wiatr. Przedmuchy ustały :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 09:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Super, muszę zrobić to samo.
Podpowiesz coś więcej jak i gdzie nakleiłeś uszczelkę typu E? Nie mogę sobie tego zobrazować.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 11:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wystarczy dokładnie wyczyścić uszczelki z całego kurzu brudu itp. A później posmarować smarem silikonowym w tubce.
Uszczelka robi się wtedy miękka i elastyczna, wtedy bardzo ładnie dolega do karoserii i nie powoduje hałasu.

Normalnie po jakimś czasie uszczelki twardnieją, przez mikro pory absorbuje zabrudzenia które twardnieją w warunkach atmosferycznych, wiadomo.... Itd etc...

Smar silikonowy w tubce, nie w sprayu.

Na początku trochę się klei nadwozie ale po kilku dniach i po przetarciu karoserii jest już spoko.

Naprawdę polecam.

Naklejanie dodatkowej uszczelki powoduje dalsze i głębsze odkształcenie oryginalnej uszczelki, jak ona się uformuje na nowo to hmmm, później jest po ptokach


Aplikacja smaru silikonowego dwa razy do roku i święty spokój, nawet w zimę mróz nie łapie.
Smau szukać w jak największym przedziale temperatur.
-60 do +230 będzie wystarczający.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 16:14 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.05.2017
Posty: 41
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
4 stycznia 2019, o 11:14 Millerek napisał(a):
Wystarczy dokładnie wyczyścić uszczelki z całego kurzu brudu itp. A później posmarować smarem silikonowym w tubce.
Uszczelka robi się wtedy miękka i elastyczna, wtedy bardzo ładnie dolega do karoserii i nie powoduje hałasu.

Normalnie po jakimś czasie uszczelki twardnieją, przez mikro pory absorbuje zabrudzenia które twardnieją w warunkach atmosferycznych, wiadomo.... Itd etc...


W moim przypadku to nie pomogło. Testowałem różne rozwiązania przez ponad rok. Od silikonu w sprayu i wazeliny po wężyki silikonowe wewnątrz uszczelek i wyklejanie kawałkami taśmy materiałowej karoserii na styku z uszczelkami.

U mnie oryginalna uszczelka i tak już się odkształciła dosyć znacznie (szczególnie w okolicach lusterka bocznego) i straciła swoje właściwości. Chcąc zrobić to "poprawnie" trzeba by wymienić uszczelkę na nową. Można oczywiście najpierw spróbować Twojej metody, ale tak jak pisałem wcześniej - u mnie to nie pomogło.

Dzisiaj miałem okazję przejechać ponad 300km w prędkościach autostradowych (tam i z powrotem więc testowałem wiatr prawie we wszystkich kierunkach) i jest bardzo dobrze. Zero przedmuchów, tylko szum opływającego karoserię wiatru.

4 stycznia 2019, o 09:27 maciekelga napisał(a):
Super, muszę zrobić to samo.
Podpowiesz coś więcej jak i gdzie nakleiłeś uszczelkę typu E? Nie mogę sobie tego zobrazować.


Dzisiaj wieczorem postaram się zrobić więcej zdjęć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 16:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No to szkoda, widocznie już jest po ptokach i trzeba się jakoś ratować niestety
Ja swoje M6 smarowalem i różnica była spora, na tyle że nie musiałem już nic kleic...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 16:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.05.2017
Posty: 41
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Z małym opóźnieniem wrzucam trochę więcej zdjęć dodatkowych uszczelek.

Drzwi przednie - dodatkowa uszczelka typu "E" wzdłuż fabrycznej uszczelki pionowej (styk doczołowy z karoserią)
Obrazek

Obrazek

Drzwi przednie - dodatkowa uszczelka typu "E" na załamaniu przy lusterku bocznym (w tym miejscu miałem najbardziej zdeformowaną uszczelkę fabryczną i poza obwodową uszczelką typu "D" dodałem również fragment uszczelki typu "E")
Obrazek

Drzwi tylne - dodatkowa uszczelka typu "D" wzdłuż fabrycznej uszczelki pionowej:
Obrazek

Obrazek

Przy takim oklejeniu drzwi przednich i tylnych nie zauważyłem problemów z domykaniem drzwi, tzn. zamykają się tak samo jak przed modyfikacją. Swoją drogą, od kiedy posiadam auto drzwi od strony kierowcy wymagają więcej siły, żeby je zamknąć, ale dodatkowe uszczelki nie powiększyły tego problemu.

Jeżeli ktoś chciałby się zdecydować na dodatkowe uszczelnianie, to w pierwszej kolejności radziłbym zakup uszczelki typu "D" i przejechanie nią dookoła fabrycznej uszczelki. Takie podejście powinno moim zdaniem załatwić problem przedmuchów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 16:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ważne że pomaga, szkoda że wygląda druciarsko
Może inne uszczelki lepiej będą wyglądać, może nawet jedna szeroka 3mm gruba na otwór drzwiowy, do karoserii przykładowo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 18:58 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.05.2017
Posty: 41
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
5 stycznia 2019, o 16:11 Millerek napisał(a):
Ważne że pomaga, szkoda że wygląda druciarsko

Efekt wizualny zawsze można poprawić jak komuś to przeszkadza. Jak testowałem różne rozwiązania to jeździłem z brązowymi uszczelkami i później przestałem je nawet zauważać. Te czarne przy tym to jak produkt dedykowany ;)

Zobaczę, może na wiosnę ogarnę to jakoś ładniej. W tej chwili napajam się "ciszą" i zwycięstwem nad przedmuchami :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 cze 2019, 17:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.08.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Witam, może ktoś mi powiedzieć, czy tylne drzwi od M6 kombi będą pasować do wersji chachback ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lip 2019, 15:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.03.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam mam w gruncie rzeczy podobny problem do tematu wywołanego przez Marcina jednak nie jest on związany z pędem powietrza a głośną praca silnika powyżej 3 tyś obrotów. Mam wrażenie że po przekroczeniu 120km/h i w/w obrotów silnik pracuje nie naturalnie głośno? Miał ktoś podobny problem w swojej Mazdzie? Może możecie mi jakoś pomóc lub jakoś podpowiedzieć co zrobić :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.