Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:44

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 20 gru 2015, 17:23 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Mam problem z tymi szpilkami do których przymocowane są uchwyty na przewody (paliwowe i hamulcowe) - ostro żre je rdza a ja nie wiem jak zdjąć ten plastik mocujący - ktoś podpowie?
Moja konserwacja niestety się odwleka w czasie z powodu kilku problemów technicznych - np. nawet w ogrzewanym garażu podwozie schnie strasznie długo :/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 gru 2015, 21:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Proponuje butle z gazem i nagrzewnice. Bedzie szybciej :)

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 mar 2016, 22:28 
Amator
Offline
Od: 29.02.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Witam.

Czy ktoś, kto się na tym dobrze zna, mógłby opisać/wskazać środki chemiczne, którymi należy wykonać konserwację?

W wątku jest kilka konkretnych wskazań, ale może pojawiły się też nowe.

Najlepiej, jakby fachowiec wskazał produkt i jego przeznaczenie.

Z góry dzięki.

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2016, 16:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
witam
dziś byłem AUTO-KOSMETYKA gdzie wykonują zabiegi antykorozyjne w autach i temat mazdy jest tam b.dobrze znany
w trakcie ustalania zakresu prac : mycie - odrdzewianie - podkład - zabezpieczenie
pokazałem fotorelacje kolegów z naszego forum i usłyszałem że są w stanie wykonać to w 3 dni ale nie za bardzo widzą potrzebę demontażu zderzaków tył i przód
posiadam wersję kombi z tyłu w tej chwili mam zamontowany hak - pan stwierdził że tej belki co np. u artura nie ma bo jest hak

po za tym zbędne są w ich ocenie te kolorowania tłumika i wahaczy cyz innym elementów podwozia - skupili sie na zabezpieczeniu nie kolorowaniu \

co do materiałów są otwarci na propozycje ale z ich strony padła propozycja zastosowania środków z linii K2 i Wurtha
- nie widzą potrzeby używania Noxudol i Terotex ale nie maja nic przeciwko w ich użyciu pod warunkiem że bd w puszkach pod pistolet

fotorelacje po odbiorze tu zamieszczę tylko nie wiem teraz jakie środki wybrać ? - wydaje sie że konkretne sa te co stosuje Volvo i Saab czylo Noxudol 750 do profili i 900 do podwozia

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2016, 16:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 927
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
antol007 czekam z niecierpliwością na przed i po.

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2016, 18:37 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
antol007 napisał(a):
posiadam wersję kombi z tyłu w tej chwili mam zamontowany hak - pan stwierdził że tej belki co np. u artura nie ma bo jest hak
Tak, hak zastepuje te belke. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 kwi 2016, 20:49 
Amator
Offline
Od: 29.02.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Jaka cena takiej usługi?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 kwi 2016, 13:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
800 plus chemia 900 z chemia firmy k2

Ja zastosuje srodki takie jak michal i artur bo volvo i saab je uzywaja sa powszechnie znane

Wysłane z mojego Lenovo A5500-H przy użyciu Tapatalka

http://www.autoteam.pl/firmy/auto-maszewo,PMS3G.html

AUTO-KOSMETYKA Elzbieta Rychlinska
Płock woj. mazowieckie
maszewo 47
Tel: 608407657

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 kwi 2016, 14:04 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
witam również przymierzam się do konserwacji , i akurat czytam wasze posty ,informacyjnie dodam od siebie że w zesżłym roku podczas wizyty w serwisie Mazdy Broń w Dąbrowie Górniczej ul.Katowicka 2 pytałem również o koszt konserwacji którą oni wykonują również u siebie wtedy powiedziano mi 1200zł na gotowo, czy teraz cena się zmieniła tego nie wiem .. a serwis zdecydowanie polecam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 kwi 2016, 20:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
dlugi798 jak najbardziej dobra cena. Ja też tyle zapłaciłem za pakiet premium tj. demontaż zderzaków przód i tył, demontaż baku, progów, konserwacja profili zamkniętych i wiele innych.
Zachęcam wszystkich jak najszybciej do konserwacji podwozia. Jak się wszystko zdemontuje to jednak chowa się rdza w tych zakamarkach.

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 kwi 2016, 23:22 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
dzięki za potwierdzenie bykolo narazie zauważyłem u siebie tylko delikatne naloty na tylnej belce pod zderzakiem tylnim ale tak jak piszesz pewnie jest tego więcej muszę się też zmobilizować i zrobić tą konserwację bo już w poprzednim modelu GY żalowałem bardzo że tego nie zrobiłem. Głowa po takim zabiegu na pewno spokojniejsza :) pozdrawiam <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 kwi 2016, 10:31 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 81
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
bykolo napisał(a):
dlugi798 jak najbardziej dobra cena. Ja też tyle zapłaciłem za pakiet premium tj. demontaż zderzaków przód i tył, demontaż baku, progów, konserwacja profili zamkniętych i wiele innych.
Zachęcam wszystkich jak najszybciej do konserwacji podwozia. Jak się wszystko zdemontuje to jednak chowa się rdza w tych zakamarkach.


Witam Bykolo,
widze, ze z Krakowa jestesz....Polecisz kogos w okolicy, kto jest wstanie taka calkowita usluge dobrze zrobic?

David


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 kwi 2016, 20:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
DavidKrakowOczywiście że polecę Ci godny warsztat. Chłopaki wykonali bardzo dobrą robotę. Poszło PW.

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 kwi 2016, 21:13 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 08.04.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Jak to dobrze, że nie mieszkam w dużym mieście. W Nowogardzie miesiąc temu wybuliłem całe 700 zł za full-opcję w autoryzowanym punkcie Rust Check. Podwozie trzynastoletniej Madzi z komisu aż prosiło się o pilne zabezpieczenie. Może warto byłoby zrobić zabezpieczenie gdzieś na "prowincji"?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 kwi 2016, 08:59 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 81
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
bykolo napisał(a):
DavidKrakowOczywiście że polecę Ci godny warsztat. Chłopaki wykonali bardzo dobrą robotę. Poszło PW.


Dziekuje za polecenie...

Jakby ktos wiedzial o rzetelnym warsztacie w bliskiej okolicy Krakowa czy Rybnika na Slasku, uciesze sie

David


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 kwi 2016, 19:36 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Abadon napisał(a):
Jak to dobrze, że nie mieszkam w dużym mieście. W Nowogardzie miesiąc temu wybuliłem całe 700 zł za full-opcję w autoryzowanym punkcie Rust Check. Podwozie trzynastoletniej Madzi z komisu aż prosiło się o pilne zabezpieczenie. Może warto byłoby zrobić zabezpieczenie gdzieś na "prowincji"?
Tyle ze wada tzw. prowincji na ktorej mieszkam jest mala ilosc warsztatow i duza ilosc paprochow... Robia na pamiec passaty a na reszcie sie nie znaja. Poki co nie znalazlem warsztatu na zrobienie podwozia, a aso chce zbyt duzo. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 maja 2016, 17:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.04.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
bykolo napisał(a):
dlugi798 jak najbardziej dobra cena. Ja też tyle zapłaciłem za pakiet premium tj. demontaż zderzaków przód i tył, demontaż baku, progów, konserwacja profili zamkniętych i wiele innych.
Zachęcam wszystkich jak najszybciej do konserwacji podwozia. Jak się wszystko zdemontuje to jednak chowa się rdza w tych zakamarkach.


Czy możesz mi również podesłać ten namiar, chętnie zapłacę za konserwację ale najlepiej z polecenia ;)
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 maja 2016, 20:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Bicker2000 namiary wysłane :)

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 maja 2016, 11:49 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Cześć,
jestem nowy na forum, ja postanowiłem wykonać taką operację samemu.
W tamtym roku zakonserwowałem całe wnętrze, a teraz przyszła kolej na zewnętrzną część pojazdu.. konserwacja podwozia, malowanie komory silnika itp.
Jak skończę to wrzucę zdjęcia i mam nadzieję jakąś fotorelacje stworzyć.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 maja 2016, 20:17 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Planuję niebawem zrobić konserwację podwozia i nadkoli w mojej 6 kombi poliftowej.
Chcę to zrobić u znajomego mechanika na podnośniku i zastanawiam się nad chemią.
Jestem zdecydowany na Noxudol.
W profile zamknięte chcę dać 700/750 co lepsze ? czy bez znaczenia ? i ile tego kupić ?
Nadkola i podwozie to 900 lub 1600 sam nie wiem co będzie lepsze i ile tego kupić?
Zastanawiam się jeszcze nad Zinc spray czy jest sens ? czy olać to i dać 900 lub 1600 ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 9 maja 2016, 21:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
700 ponoć śmierdzi, 750 ma znośny zapach na pewno nie przeszkadza.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 08:29 
Świeżak
Offline
Od: 14.04.2014
Posty: 18
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Ja stosowałem 700 (3x500ml) i 900 (8x500ml), poza tym jeszcze odrdzewiacz bezposredio na rdzę i bęzyna ekstrakcyjna do odtłuszczenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 09:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
ja w przyszłym tygodniu wstawiam auto i od razu wam fotorelację

co do postów wyżej 700 ciut lepsza od 750 tak sugeruje pan dystrybutor na Polskę
Szwedzi moim zdaniem są wybitnymi specjalistami w zabezpieczeniach antykorozyjnych
wstrzymałem się z zabezpieczeniem w kwietniu bo pogoda była w kratkę
a teraz temp są stabilne i śmiało można przystąpić do tego zabiegu

z opinii warsztatów w których pytałem na mazde kombi GH potrzeba:
5 litrów 900 i 2 litry 700 w puszkach o poj. 1 litr na pistolet

cały zabieg musi trwać minimum 3 dni: mycie - wyschnięcie, oczyszczenie i ewentualne odrdzewianie - na koniec zabezpieczenie

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


Ostatnio edytowano Wt, 10 maja 2016, 14:27 przez antol007, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 09:54 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Dzięki za odpowiedź. Już wiem mniej więcej ile tego muszę kupić.
A co zastosować 900 ? czy 1600 ? Z suchego opisu wynika chyba że 1600 trochę lepsze ? A co Wy sądzicie ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 12:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Inter-Dagnex Sp. z o.o. 43-503 Czechowice - Dziedzice ul. Węglowa 43
tel. +48 (32) 215 46 08 fax +48 (32) 215 13 37

uzgodniłem z panem że na hasło: "mazda6 forum" każdy kto zamówi Noxudol 900 i 700
dostanie rabat 10 % od ceny i zapłaci za wysyłkę raz tzn 12 pln

bardzo fajny kontakt - potwierdził wiele opinii na naszym forum na temat zabezpieczenia antykorozyjnego

jutro odbieram pakiet w poniedziałek wstawiam autko i wrzucę wam foto relację :cool:

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 13:52 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Ja się jeszcze zastanawiam nad środkami firmy Dinitrol.
Sam już nie wiem im więcej czytam tym bardziej zagubiony jestem :idea:.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 14:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Ja mocno siedzę w robotach konstrukcyjnych na zakładach górniczych (czytaj kopalniach). Podstawą dobrej antykorozji jest przygotowanie powierzchni, a na drugim miejscu materiał czyli farba. Co z tego, że zastosujemy super farbę na powierzchnię słabo adhezyjną (przyczepną).

Nakrykloł żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 14:11 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Czyli krótko mówiąc, cokolwiek dam to będzie dobre byle miało się to czego trzymać.
Czyli po usunięciu ognisk korozji całe podwozie wyczyścić benzyną ekstrakcyjną aby odtłuścić i dopiero kłaść podkład ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 14:30 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Cokolwiek nakładasz to odtłuszczanie jest wskazane :) Szczególnie jeśli mowa o lakierach, ale wdłg mnie nie zaszkodzi też tam gdzie nie malujesz a tylko dajesz antykorozję od razu na stary lakier.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 maja 2016, 15:08 
Amator
Offline
Od: 20.04.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: świętokrzyski
Witam, u mnie w mieście jest zakład co robi konserwacje podwozia preparatem o nazwie "Rust check".Pan powiedział,że ten rust chceck nie zasycha tylko jest taki pół płynny,a konserwacja polega na umyciu podwozia i spryskanie preparatem,nie czyszczą z rdzy bo podobno ten środek wchodzi w nią i usuwa.A jak zapytałem czy się nie wypłuka skoro jest pół płynny,to powiedział,że jak się wypłuka to i tak już ten preparat będzie działał na rdze.Macie jakieś doświadczenia z tym środkiem,warto zaprowadzać tam auto?.Cena jaką mi powiedział,to 650zł z profilami zamkniętymi a za samo podwozie 400zł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.