Teraz jest Cz, 19 sty 2017, 22:24

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 25 maja 2015, 11:21 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 102
Lokalizacja: Ostróda (War-Maz)- Plymouth UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Witam. Ja w sobotę montowałem czujniki tylko z tyłu i przez przypadek odkryłem że od wewn. strony zderzaka są punkty do montażu czujników. Nie zrobiłem zdjęć bo nie miałem telefonu. Mi zeszło 15 godzin bo przy okazji zregenerowałem tylną belkę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 sie 2015, 18:20 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.02.2015
Posty: 93
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
mógłby mi ktoś jeszcze raz tylko jakoś prościej wyjaśnić jak podpiąć czujniki do zasilania ?

poprosiłem chłopa co robił mi konserwacje żeby zamontował mi czujniki parkowania na tył, i podpiął je do światła wstecznego żeby sie aktywowały razem ze wstecznym.

Dzisiaj odebrałem samochód i zamontował mi wszystko jednak zostawił kabelki tu, bo nie wiedział jak je podpiąć do lampy cofania skoro ona ucieka do góry razem z otwarciem klapy...

Obrazek

przyznam że nigdy nie byłem najlepszym elektrykiem, więc prosiłbym o pomoc co teraz zrobić z tymi kabelkami :P

Da się to jakoś podłączyć aby faktycznie czujniki aktywowały się razem ze wstecznym czy musza być aktywne cały czas?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 sie 2015, 19:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1236
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Przecież w pierwszym poście jest ładnie opisane razem ze zdjęciami. Jak nie jesteś w stanie na tej podstawie tego zrobić, albo mimo wszystko się boisz, to lepiej jedź do elektryka, albo do ASO.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 sie 2015, 09:43 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.02.2015
Posty: 93
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
no nie że się boje... czy ta kostka co jest na zdjęciach w pierwszym poście to jest właśnie ta co jest przy tych moich kabelkach ? zbliżenie jest tak duże że nie potrafię zlokalizować które to miejsce. No i jeszcze jedno, za co jest odpowiedzialny ten kabel czarny z niebieską linią ? to właśnie zasilanie światełka wstecznego ?


poradziłem :)
gdybym sam robił wszystko od początku i rozbierał bok to bym wiedział od razu o którą kostkę chodzi, także sory :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 sie 2015, 11:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1236
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Mateusz190, cieszę się, że sobie poradziłeś.
Jak to mówią. Chcesz mieć zrobione dobrze, zrób to sam ;)

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sie 2015, 11:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.06.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam!
Właśnie zabieram się za montowanie czujników. Mam pytanie, czy w wersji z kierownica po lewej stronie tez trzeba rozebrać lewy tył tapicerki bagażnika, czy prawy, tam gdzie jest światło cofana, Żeby podpiąć zasilane


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 paź 2015, 19:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.10.2013
Posty: 3
Witam, a czy posiada ktoś takie szablony do nawiercenia otworów jak na pierwszej stronie tylko do GG/GY wersji kombi ?

Pozdrawiam ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 paź 2015, 10:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
A to nie bedzie tak, ze zdejmiesz zderzak i tam od wewnetrznej strony sa juz pooznaczane miejsca do wiercenia? Chyba ze chcesz robic bez zdejmowania..


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 paź 2015, 12:36 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 102
Lokalizacja: Ostróda (War-Maz)- Plymouth UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Ja skorzystałem ze znaków od wewnętrznej strony.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2016, 20:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Ktoś przerabiał temat elektromagnetycznych czujników? Nie jest to jakiś pic na wodę?

http://allegro.pl/elektromagnetyczny-czujnik-parkowania-cofania-pdc-i5869726884.html


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2016, 21:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.10.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Wielkie dzieki !!!!
dzisiaj montowałem wg Twojego opisu i wszystko poszło gładko bez problemów. Czujki działają :)
Bardzo Ci dziekuję


Ostatnio edytowano Cz, 11 lut 2016, 10:09 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2016, 22:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 25.03.2015
Posty: 504
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Porządna fotorelacja, przyda się.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lut 2016, 10:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 571
Lokalizacja: Nieznana - uprowadzono
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
dobra robota johny :cool:

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lut 2016, 13:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 10.06.2014
Posty: 311
Lokalizacja: Heckmondwike
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Rafal napisał(a):
Porządna fotorelacja, przyda się.

Przydała się już pewnie kilka razy,bo istnieje od 2014 roku...
antol007 napisał(a):
dobra robota johny :cool:

Też mi się podoba, zwłaszcza skopiowanie i wklejenie całego pierwszego posta ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lut 2016, 14:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Skoro temat odżył ponawiam pytanie o elektromagnetyczne sensory - wklejenie listwy w zderzak od środka zamiast wiercenia i instalacji ultradźwiękowych - czy ktoś montował i czy to działa właściwie czy może to jakiś pic na wodę?

tutaj gość zamontował u siebie w AR 159: https://www.youtube.com/watch?v=twL_UHF8BPM


Ostatnio edytowano Śr, 10 lut 2016, 14:49 przez khad, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lut 2016, 14:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 25.03.2015
Posty: 504
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Khad
Tak to jest jak się nie zagląda zbyt często i czyta posty od tyłu


Ostatnio edytowano Śr, 10 lut 2016, 20:10 przez Rafal, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lut 2016, 14:52 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 433
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Gosciu tam pisze ze ten wynalazek reaguje od 0,5 m w dol a to chyba troche slabo bo jak dynamiczniej bedziesz cofal w nieznane to mozna nie zdazyc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lut 2016, 14:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Z jednej strony tak, z drugiej jednak ultradźwiękowe reagują jak dla mnie z za dużej odległości i piszczą ciągle już bodajże przy właśnie 50 cm. Poza tym mam kamerkę więc taka dokładność byłaby super, bo czasem ciężko ocenić na kamerze gdzie jest zderzak auta do którego dojeżdżam, bo wisi on w powietrzu, a linie na kamerze pokazują odległość do ziemi więc trzeba sobie oceniać gdzie może się ten zderzak kończyć..


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lut 2016, 17:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 433
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Eee no jak masz kamere to inna gadka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 22:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.06.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Czy trzeba podnosic auto albo wjezdzac na kanal zeby zrobic bez zdejmowania zderzaka?
Rozumiem, ze dostep do tylnej belki jest potrzebny zeby przyczepic przewody od czujnikow np. zipami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 22:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1054
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Ja tam robilem bez kanalu czy tez podnoszenia auta. Najnormalniej sie polozylem pod autem i wlozylem tam glowe. Dostep mialem wszedzie :)

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 22:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.06.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
A brzeczyk od tego ustrojstwa dobrze slychac po zamowntowaniu pod tapicerka tak jak w instrukcji Mazdy to zilustrowali?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 23:02 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.10.2014
Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Montowałem ostatnio kamerę, jeśli chcecie to zrobić porządnie bez zdejmowania zderzaka nie da się, w moim przypadku - w sedanie z boku jest otwór techniczny z gumowym przelotem, przez który idą kable od oświetlenia tablicy. Bez zdejmowania zderzaka nie ma do tego otworu dostępu.

_________________
Sprzedam: zadbaną wykładzinę podłogi do Mazdy 6 GH SEDAN


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 lut 2016, 09:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1054
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
BoB77 napisał(a):
A brzeczyk od tego ustrojstwa dobrze slychac po zamowntowaniu pod tapicerka tak jak w instrukcji Mazdy to zilustrowali?

Ja swoim glosniczkiem wyjechalem pod fotel pasazera zeby go dobrze slyszec. Nie narzekam glosnosc :)

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 08:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.06.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Czy trzeba użyć dołączonych podkładek żeby skorygować kąt sensorow?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 08:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1054
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Ja wlozylem bez nich i wszystko dobrze lapie.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 kwi 2016, 16:05 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 59
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Mozna sie wpiac w kostke bez odlaczania akumulatora? Nic sie nie stanie po odpieciu? Dzis bylem na serwisie odpinali mi aku i migaly kontrolki afs i dsc, podpinal kompa do resetowania ale moze to tylko taka serwisowa powinnosc, moze sie nic nie stanie.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 kwi 2016, 19:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Lokalizacja: Szkocja
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Możesz odpiąć aku, nic się nie stanie. Kontrolki same zgasną po paru metrach jazdy, albo na postoju pokręć kierownicą na max w lewo potem w prawo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 kwi 2016, 20:42 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 59
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Zaczalem robic, podzielilem prace na dwa etapy, dzis podlaczylem centralke, sprawdzilem czy to dziala, wpialem sie w kabel, podpialem sie do karoserii, jutro koncze temat. Natomiast jedna rzecz ktora mnie zastanawia, w fotorelacji w miejscu tej czarnej zaslepki nie ma zadnych przewodow, u mnie od wiazki wchodza jakies przewody, spiete oryginalna biala wtyczka, co to moze byc? Postaram sie zrobic fotke moze jutro. Chyba ze dowiem sie po zdjeciu zderzaka ze oryginalnie byly tam czujniki...

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 13:34 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 57
Lokalizacja: Zabrze
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witajcie, przybyłem pomarudzić bo ten tutorial nie był bardzo przydatny jeśli chodzi o GY, przynajmniej moją :)

postaram się marudzić od początku :) rozbieranie auta to wiadomo, inny model więc i to inne, ale tut był pomocny żeby się połapać w tym i owym. Po zdemontowaniu całego boku nie było rzeczonej kostki, ale na ryzyka podpiąłem kabel centralki pod wspomniany czarny z białymi kropkami. Oczywiście to nie był ten. Skrótowo musiałem puścić dodatkowy kabel przez całą klapę bagażnika i podsufitkę. od nadkola po samą lampę cofania, ponieważ interesująca mnie kostka była w trzecim świetle stop, więc już podpiąłem się przy samej lampie, żeby mieć łatwy dostęp w razie czego. Druga zabawna kwestia to sam montaż czujników, robiłem to za pomocą tych szablonów mazdy, tam też fajnie bo dokładnie w tych miejscach zaraz za zderzakiem idzie jakaś metalowa listwa, element nadwozia. Musiałem środkowe czujniki przyciąć od wewnątrz żeby w ogóle się zmieściły. Następna zabawa to puszczenie kabli, w GH macie taką fajną przepustkę zaraz za zderzakiem, w GY tego nie ma oczywiście. Są dwa wejścia pod kołem zapasowym, czyli kable idą od zderzaka przez jakieś 50cm podwozia , nawet nie ma ich o co zaczepić, tylko są naprężone jako tako. Już niewielki problemem jest umiejscowienie centralki bo miejsce jest fajne w nadkolu, ale nie ma tam żadnego prostego kawałka, żeby ją przyczepić. To zabawa na następny raz.
Ważne, że działa i wygląda przyzwoicie :)


Ostatnio edytowano Cz, 21 kwi 2016, 15:12 przez darioc, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.