Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 14:39

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 431 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 24 mar 2016, 13:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
flywin sprawdz w necie czy w twoim mieście nie ma punktu z dorabianiem kluczy do aut
- bo ja znam 2 takie punkty w swoim mieście gdzie kodują kluczyki ale 1 co naj mniej musi byc sprawny

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 mar 2016, 16:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Jeżeli chodzi o grot to taką informację dostałem z ASO - Chyba w Tarnowskich Górach (śląskie)

"Dzień Dobry,

W odpowiedzi na Pana pytanie, informuje, że koszt takiego grotu to 140 zł plus 50 zł jego nacięcie. W tym momencie klucz jest gotowy do użytku, nie ma potrzeby jego programowania.


W razie pytań, zostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam / Best regards

ADAM ZĄBEK

Doradca Serwisowy

Mirai Motors

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 mar 2016, 07:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
@antol007
tutaj nie jest problemem immo, tylko sama elektronika pilota a dokładnie chip sygnałowy.
dlatego ze starego pilota wystarczy przełożyć scyzoryk i kostke immo i masz nowy pilot w cenie 150,-


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 mar 2016, 09:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Gdzie te piloty za 150zl?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 mar 2016, 12:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-mazda-2 ... 39651.html

dokładnie 169,-


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 kwi 2016, 10:26 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.09.2014
Posty: 106
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Panowie czy jeżeli mam pilota Siemensa 5WK49365E a moge kupic 5WK49365D to da rade go zaprogramować, czy numer musi być identyczny? Kolejne pytanie to gdy kupię używany kluczyk to da rade przeprogramować immobilizer?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 kwi 2016, 07:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
da rade. przeprogramować immo
lub ktoś ci sklonuje lub za pomocą Mazda IDS.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 kwi 2016, 09:31 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.09.2014
Posty: 106
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ogromne dzięki :-)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 20:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.08.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Witam.

Panowie chciałbym wrócić do tematu z 14-02-2015 odnośnie nie działających kluczyków. one nadal nie reagują.
Zastanawiam się co jeszcze mogę zrobić przed wybraniem się serwisu do którego wolałbym w ogóle nie jechać.
Pisaliście o magikach z Krakowa ale mam za daleko do Krakowa i fajnie by było jakby mi któryś podpowiedział czy w okolicach Poznania też są tacy magicy.
Sam nie poradzę sobie z tym bo programowanie nie działa resetowanie kilkuminutowe centralki nie działa.
Czy centralka powinna mieć dokładnie takie same numery jak kluczyki czy wystarczy że jest tej samej firmy Siemens?.
Niemożliwe, że nie ma na tą dolegliwość lekarstwa.

Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2016, 00:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przelicz sobie koszty serwisowe i porównaj z kosztami drogi do Krakowa. Ewentualnie szukaj specjalisty u siebie, może jest w pobliżu.

Tak, piloty i centralka musi być tego samego producenta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 wrz 2016, 08:25 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 17.06.2016
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
panowie, gdzie jest ten mikrostyk w pilocie? mam 2 i jeden nie zaświeca lampki jak chce zamknąć auto. Da rade go gdzieś zamówić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 paź 2016, 06:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.10.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam,

Mam problem z mają Madzią a dokładnie z otwarciem bagażnika. Mam pilot z 2 przyciskami i jak otwieram z kluczyka auto, otwierają się wszystkie drzwi oprócz bagażnika :sad: Jest to bardzo wkurzające jak np. wychodzę ze sklepu i nie mogę wrzucić zakupów do bagażnika. Odblokowuje się wtedy, jak włożę kluczyki do stacyjki i uruchomi na 1 czyli tak, żeby radio było w gotowości do działania. :mur:

Ma ktoś pomysł co to może być? Może ktoś z Was miał podobny przypadek? Proszę o pomoc, poradę.

Pozdrawiam

-- Dodano: Cz, 20 paź 2016, 06:32 --

przemekduzy napisał(a):
Witam,

Mam problem z mają Madzią a dokładnie z otwarciem bagażnika. Mam pilot z 2 przyciskami i jak otwieram z kluczyka auto, otwierają się wszystkie drzwi oprócz bagażnika :sad: Jest to bardzo wkurzające jak np. wychodzę ze sklepu i nie mogę wrzucić zakupów do bagażnika. Odblokowuje się wtedy, jak włożę kluczyki do stacyjki i uruchomi na 1 czyli tak, żeby radio było w gotowości do działania. :mur:

Ma ktoś pomysł co to może być? Może ktoś z Was miał podobny przypadek? Proszę o pomoc, poradę.

Pozdrawiam


Może ktoś pomóc?
Czy to przyczyna elektroniczna czy mechaniczna?
Jakieś rozwiązania?

Bardzo proszę o rady bo jest to mega uciążliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 paź 2016, 14:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.07.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam!!
Mam podobny problem. Mianowicie mialem uszkodzony BCM- centralny zamek konpletnie nie dzialal. Po wymianie wszystko ok. Po 2 mies piowoli przestawał działac pilot a w zasadzie dwa. Resetowałem centralke. Programowanie pilotów nie jest potwierdzone ale oba działają.... Mały szczegół... Gdy auto jest podpięte pod prostownik... Na nowym akumulatorze to samo. Gdzie szukać przyczyny ?? znowu BCM ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 12:23 
Świeżak
Offline
Od: 25.10.2016
Posty: 18
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: wielkopolski
Witam ,mam problem z pilotem czyli jak w temacie kilka dni i po baterii ,to już 5 szt i ciągle to samo ,nie wiem co jest grane ,może ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 lis 2016, 08:57 
Świeżak
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 28
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Niestety i ja mam podobny problem....
Kilka dni temu zauważyłem, że nie zapala się światło po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Dopiero po otwarciu drzwi.
Dzień później pilot przestał otwierać/zamykać drzwi ... Przypadek?
Co zrobiłem:
- wymieniłem baterię w kluczyku dla pewności
- próbowałem zaprogramować ponownie kluczyć, jednak komputer nie reaguje na schemat programowania (czyli w uproszczeniu 3x kluczyk, 3x drzwi). I nic się nie dzieje.

- dziś mam zamiar odłączyć centralkę - czy ma to sens, skoro światło się nie zapala po wyciągnięciu kluczyka?
- czy może to być bezpiecznik? Który?
- czy ktoś może podesłać artykuł/post jak zdemontować stacyjkę i sprawdzić, czy coś w niej się rozłączyło? Co? I czy to może być powód, że nie włącza się kodowanie kluczy?

Czy ktoś ma namiar na dobrego i niedrogiego :) speca od tych rzeczy w Warszawie lub okolicy? Nie uśmiecha mi się jechać specjalnie do Krakowa (szkoda, ze teraz mi się zepsuł pilot bo miesiąc temu bylem w okolicy)... - ja znalazłem takich magików - http://www.ban-ber.pl/. Zna ktoś?

Dziękuję za pomoc!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 lis 2016, 12:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
nic ci nie da stacyjka jedynym problemem jest elektronika w pilocie
kup sobie nowe za 150szt i masz po problemie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 lis 2016, 12:30 
Świeżak
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 28
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Ale co ma pilot do tego, że nie da się komputera przestawić w tryb kodowania pilotów? Przecież jak kupie nowy pilot to i tak nie będę mógł go zaprogramować


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 lis 2016, 22:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
otóż to że ma nawet może być tak że pilot nie pozwoli ci otworzyć auta z kluczyka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lis 2016, 08:46 
Świeżak
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 28
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Znalazłem drugi zapasowy kluczyk bez pilota. Korzystając z niego też nie da się wejść w tryb kodowania :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 23:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.11.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: TS
Problem z pilota mi brak reakcji na otwieranie zamykanie .baterie wymienione i świeci dioda.
Centralka zresetowana prubuje teraz zaprogramować piloty i nie ma odpowiedzi ECU
3 on / 3 drzwi
Tam jest punkt 2
Na otwartych drzwiach lock and unlock
Ale u mnie się nie da .co robię nie tak
Jak zaprogramować te piloty
Ktoś wie...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 lis 2016, 07:13 
Świeżak
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 28
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
U mnie w stacyjce coś się ukręciło i trzeba było ja naprawić i programowanie ruszyło. Mało tego - kluczyki zaczęły działać :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 gru 2016, 16:05 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 24.11.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Witam,

Mam mazda 6 GH i dzisiaj rano kluczyk przestał mi otwierać/zamykać drzwi pomimo tego, że kontrolka się świeci. Wymieniłem baterie i dalej kluczyk nie działa. Próbowałem zaprogramować kluczyk sposobem 3x przekroczenie kluczyka, 3x otwarcie/zamknięcie drzwi i nic się nie dzieje (centralny nawet nie drgnął). Macie jakieś pomysły czego jeszcze spróbować?

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 sty 2017, 16:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Czy kluczyki (składane) mają jakiś mechanizm autodestrukcji? Pytam, bo nagle, w ciągu miesiąca przestało mi w jednym działać zamykanie, wyjąłem więc drugi, w którym przestało działać otwieranie bagażnika, a dzisiaj właśnie zaczął szwankować przycisk zamykania auta :x jutro będę jechał z jednym kluczykiem do punktu gdzie zajmują się naprawami pilotów, mam nadzieję że to wina sypiących się przycisków i wystarczy je przelutować?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 17:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć na czym polegała naprawa pilota u tych magików z Krakowa? Robiłem już ponowne parowanie pilotów, byłem w dwóch zakładach - w jednym gość mi poprawił luty to pilot działał 2 dni, drugi gość zrobił "coś" co w efekcie sprawiło, że wszystkie przyciski w obu pilotach działały - jeden padł po 30 minutach, drugi jeszcze działa ale już miał problemy. W momencie gdy klikam przycisk dioda się nie zapala, auto nie reaguje. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki oświetlenie kabiny się włącza więc ten problem też odpada. Wydaje mi się, że pilot w żony Maździe 2 DE, który też z dnia na dzień przestał działać i wymieniłem go w ASO za, bagatela, 1000 zł miał ten sam problem... jakiś żart z tymi pilotami. Piloty Siemens. Dzięki za jakiekolwiek info.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 22:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
nic ci nie zrobią bo masz wadliwy pilot była taka seria Simensa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 22:37 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
mi też nie działają w ogóle i niewiem czy to wina tego modułu czy pilotów?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 sty 2017, 09:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Modul by odpadal u mnie, bo ewidentnie przy naciskaniu nie zapala sie dioda, tak jakby napiecie nie dochodzilo w ogole. Co ciekawe do grudnia wszystko dzialalo jak marzenie, zero problemow. Czy jestes w stanie rozwinac co bylo wadliwe w tych pilotach? Mysle, ze mozna sporo rzeczy naprawic, jak powiedzialem gosciowi od alarmow, ze wymienilem w ASO pilot w drugiej Mazdzie to sie zlapal za glowe i powiedzial, ze takich rzeczy sie nie robi, ze wszystko da sie naprawic. Czy wina lezy na microswitchach czy moze na procesorze? Przeciez to jest dosc prosty uklad.. pytanie tylko co wymienic zeby zaczelo dzialac. Wiem z ASO, ze byla jaks nota serwisowa nt. pilotow Siemens, moze zadzwonie do ASO to moze ktos mi powie o co konkretnie chodzilo, choc to pewnie nie w ich interesie, bo bardziej pyli sie wcisnac komus nowy pilot za tysiaka... <slabo>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 sty 2017, 10:26 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 22.12.2014
Posty: 660
Rok produkcji: 2006
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
khad napisał(a):
Czy wina lezy na microswitchach


To akurat jest bardzo proste do stwierdzenia, wystarczy miernik i prawie każdy to może sobie sprawdzić. Należy sprawdzić sam przycisk oraz ścieżki idące do układu scalonego.

_________________
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, ZMIENIAREK, WYŚWIETLACZY (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9
Wyprowadzanie wyjść RCA
Płyta startowa nawigacji GH, Soft nawigacji gg/gy
Żarówki klimatronika
503304123


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 sty 2017, 21:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Cóż, jestem coraz bardziej przekonany, że to nie jest wina microswitchy, w końcu jeden z pilotów przeleżał od nowości w szufladzie. Tak czy inaczej piloty będę musiał zanieść do kolejnego speca od alarmów, na ten moment dwóch próbowało, jeden sprawdzał i mówił, że przyciski są ok i nie ma też żadnych uszkodzonych ścieżek. Cóż pozostaje? Procesor? Gdzieś na jakimś amerykańskim forum o oczy obiło mi się, że jest wadliwy chip. Hmmm... Tak czy inaczej - 3 piloty padły mi w dwóch Mazdach w ciągu pół roku - w aż takie zbiegi okoliczności nie chce mi się wierzyć, a kolejnych dwóch tysięcy na to badziewie nie uśmiecha mi się wydawać. :mad:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 sty 2017, 22:39 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 22.12.2014
Posty: 660
Rok produkcji: 2006
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Może spróbuj tam:

http://www.emel-alarmy.pl/index.htm

Nie śledzę zbyt skrupulatnie tematu tych pilotów bo to nie moja działka ale wydaje mi się że ktoś gdzieś pisał że kupował na allegro zamienniki (płytka z elektroniką) i że działają.

_________________
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, ZMIENIAREK, WYŚWIETLACZY (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9
Wyprowadzanie wyjść RCA
Płyta startowa nawigacji GH, Soft nawigacji gg/gy
Żarówki klimatronika
503304123


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 431 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.