Teraz jest Śr, 25 sty 2017, 02:19

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 

Regulamin działu




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 527 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 28 wrz 2016, 21:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1205
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Pff, ale co Ty gadasz? Jestem właścicielem auta z 2008, drugim, auto ma 90 tys. przebiegu, który się pokrywa z wydrukami z ASO niemniej jednak od 2015 roku auto nie jest serwisowane w ASO z kilku powodów - cena oraz nieufność do osób pracujących w autoryzowanych stacjach obsługi (znam 2 osoby, które pracowały w ASO - jedna w Toyocie i Citroenie, druga w Citroenie) i każda z tych osób odradzała mi serwisowanie auta w ASO, dlatego też serwisuję auto na własną rękę u zaufanych mechaników, a mój przebieg można jedynie sprawdzić na stronie historiapojazdu.gov.pl aktualizowanej raz na rok, a na części mam faktury, których prawdziwości nigdy nie sprawdzisz tak czy siak (bo niby jak? będziesz obdzwaniał sklepy?). Auto ani nigdzie długo nie stało, ani nie jest powypadkowe i jest w doskonałym stanie zarówno technicznym jak i wizualnym. Dodatkowo myślę, że nie jestem odosobnionym przypadkiem i takie generalizowanie jak uprawiasz to jest tylko wprowadzanie ludzi w błąd.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 wrz 2016, 21:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2834
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
khad napisał(a):
Pff, ale co Ty gadasz?

Khad, jeszcze się nie przyzwyczaiłeś do jego madrości? [WHITE SMILING FACE]

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 wrz 2016, 21:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1205
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Liczyłem, że to był jakiś skrót myślowy i pociągniemy dyskusję dalej :houk:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 wrz 2016, 22:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 436
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Hmm ja jednak jestem zdania ze te przed 2011 r. to szroty. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 wrz 2016, 18:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.07.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Dzień dobry, Jestem nowym użytkownikiem forum i mam nadzieję, że w przyszlości bardzo aktywnym jeżeli oczywiście uda mi się wkońcu kupić samochód.
Już od dlugiego czasu zdecydowalem, że będzie to mazda 6 GG po lifcie, na początku oczywiście lektury i co tylko, jakieś tam wstępne przeglądania, poznałem również wszelkie techniki manipulacji handlarzy.
Mam zamiar przeznaczyć tak 18-22k zl i koniecznie po lifcie 2.0 benz, Przeglądam notorycznie allegro, olx,automoto.
Niestety nic się nie pojawia dla mnie interesującego, bo jedyne ogłoszenia to te od handlarzy albo od handlarzy którzy twierdzą że nimi nie są. Z ciekawości wtedy oglądam u takich vin którzy deklarują się niekręconym licznikiem i wklepując najczęściej widzę dwa wpisy w krótkim odstępie czasu zaraz przed wystawieniem.
No i tu przytocze moje pierwsze pytanie; jak to jest możliwe że często zdarza się że nie ma żądnych informacji o przebiegu pojazdu, ktoś opanował jakiś nowy przekręt czy jaki grzyb?
Wgl omijam już wcale ogłoszenia któe są od dłuższego czasu któś na bank sprawdził, coś śmierdzialo i tyle i najczęściej to od sprzedawców. Inne, polskie,prywatnie idą w tydzień. Znalazłem jeden samochód, w ogłoszeniu; "użytkowane za granicą" na klapie naklejka z Danii , więc zaraz sprawdziłem Vin bo akurat jest pewna od nich strona któa pozwala sprawdzić za friko.
2010 - 70k
2012.5 107k
2014.5 139k
2016.7 176k
Wynik wydaje się dosyć wiarygodny ale jedynie co mnie uprzedza to fakt, że auto zostało wystawione już jakiś czas temu i koleś już zrobił jedną obniżkę, oczywiście faktura więc już mnie odrzuca.
D tego wszystkiego troche mi daleko bo musze caaaalą polskie przejechać do niego więc czy warto?
https://www.olx.pl/oferta/mazda-6-CID5-IDhFV7T.html#468c621c6d
A może ktoś mi nasunie jakieś propozycje bądz pomysly.
Zastanawiam się też czy po prostu samochodu nie sprowadzić z Niemiec za pomocą tych firm któe się tym zajmują. I wybaczcie, że tak chaotycznie wszystko piszę, postaram się pooprawić. ;)
Pozdrowienia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 wrz 2016, 07:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1205
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Ja mam propozycje: na forum udzielaja sie ludzie z firmy ktora pomaga sprowadzac auta z Niemiec. Mozesz tez sprowadzic sam, ale od handlarzy trzymalbym sie z daleka. Problem z pierwsza generacja Mazdy 6 jest taki ze w tym czasie nie bylo Mazdy w Polsce wiec wszystko jest posprowadzane, a wiadomo na jakich autach najwiecej zarobic... takze przemysl temat sprowadzenia auta albo szukaj kogos kto sam osobiscie sprowadzil i pojezdzil nia kilka lat.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 wrz 2016, 08:40 
Adept
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 111
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
khad napisał(a):
JProblem z pierwsza generacja Mazdy 6 jest taki ze w tym czasie nie bylo Mazdy w Polsce wiec wszystko jest posprowadzane

Ja bym nie powtarzał takich mitów, już nie raz było to dementowane na forum...
Mam książkę z wykazem dilerów z 2007 roku (stan na 2005 rok) i jest tam cała strona z adresami dilerów oferujących nowe mazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 wrz 2016, 08:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1205
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Czyli mozna bylo kupic mazde ale u jakiegos innego dealera?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 wrz 2016, 08:51 
Adept
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 111
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
No na to by wychodziło :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 wrz 2016, 09:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1205
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Faktycznie, są takie ogłoszenia, zwracam honor :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 wrz 2016, 10:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.07.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Można było ale faktycznie mało ich, dowiedziałem się o tym wczoraj znajdując artyku w któym było napisane
ze względu na brak oficjalnego przedstawicielstwa, w Polsce auto było rozprowadzane przez niezależnych importerów/brokerów, którzy sprowadzali auta od dealerów z Niemiec i Austrii. Sprzedawano w ten sposób niewielką ilość aut i niełatwo na takie trafić. Na rynku jest też niewielka partia wersji 2.0i Exclusive (141 KM) sprzedawana w oficjalnych salonach przez poprzedniego przedstawiciela IM Holding."

No dobrze, skoro już chyba ostatecznością będzie sprowadzanie,(dopóki nie pojawi się sensowne ogłoszenie) to czy 4,5k eur za samochód od 2006(bądz 05 ale po lift) jestem w stanie kupić czy raczej już wyeksploatowane i jednak trzeba szukac powyżej 5k? Bo znajduje różne oferty. NO i jak z handlarzami z niemiec, też stosują różne zagrywki, czy raczej mi powie wszystko jak na spowiedzi, przeczytalem gdzieś, żę tam sie spisuje umowe w której on deklaruje że zna stan samochodu i bla bla. No ale pewno i tam potrafią różne kwiatki wychodzić, więc jezeli juz z DE to też tylko prive?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 wrz 2016, 11:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.09.2016
Posty: 7
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Oczywiście, że można było kupić nową Mazdę w Polsce i to nawet w 1999r. Moja Mazda 626 była kupiona w Polsce w 1999r. Oczywiście została sprowadzona z Niemiec przez importera Mazda Dobosz w Chorzowie ale auto nigdy w Niemczech nie było zarejestrowane. Pierwsza rejestracja miała miejsce w Polsce.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 wrz 2016, 13:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1205
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Z Niemiec to nie jest też aż tak proste jak się wydaje, jest pełno komisów prowadzonych przez śniadych braci, gdzie auta mają niejasną historię, są "naprawiane" po kosztach itp. Jeśli import z Niemiec to raczej od prywatnego właściciela, najlepiej "rdzennego" mieszkańca ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 wrz 2016, 20:53 
Amator
Offline
Od: 08.04.2016
Posty: 71
Lokalizacja: Dania
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Top
evenoo analizowałem już tę 6-tkę z Danii:

"Cześć, w systemie wygląda ok. Ten sam właściciel od 2008 roku. Pomarańczowa naklejka na szybie to z firmy SUVO – pewnie była kiedyś konserwacja podwozia robiona. Wymeldowany 20-07-2016. Miał też robiony przegląd techniczny przedeksportowy i przeszedł – ale wszystkie poprzednie są z innego – jednego – miejsca (gdzie pewnie robił poprzedni właściciel), przebieg się zgadza. Trochę ciekawie skąd te felgi, czy były oryginalne i co się z nimi stało, to zawsze trochę zastanawia, chociaż te chyba są 17", a może oryginały były 16", stąd zmiana.
Zwrotu dostali za niego 18 000 koron, trochę bez rewelacji, także przy tej cenie sprzedaży dali za niego nie więcej niż 48000 koron ... taka sobie kwota, samochód do wyrwania, ale bez rewelacji.
Chyba, że do tego są jakieś ukryte niespodzianki – koszty, pewnie + opłaty, bo sprzedaje osoba prywatna ... ciekawe jak z umową, czy "na Niemca" – "na Duńczyka"?
Z osobami prywatnymi – pośrednikami – też jest trochę trick, o którym pisałem na swojej stronce – zerknij na punkt V. Nie polecałbym zawierania umowy "na Duńczyka".
Z drugiej strony FV marża ... to w końcu nie wiadomo czy osoba prywatna, czy firma."


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 paź 2016, 18:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.07.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Przeglądnałęm ta baze i nie umialem znaleźc tego ile dostali zwrotu, możesz mi coś więcej o tym powiedzieć, i jak go można oszacować. Właściwie to odpada opcja sprowadzenie bezp z Danii gdyż nie jestes w stanie wylożyc 30k< hajsu, wiem że to tyko na zamrożenie ale nie mam ską takiej kwoty wziąć. No a tamta mazda fkatycznie wygląda atrakcyjnie no ale tak jak mówisz przy tych kwotach co podaleś jest wart jakies 17 k ? Może jest ktośw pobliżu tamtego pana co jest w stanie coś więcej opowidzenia o tym samochodzie? Dziś na alledrogo pojawiłą się mazda , sprawdzam vin i oczywiście brak wpisów z przebiegu, jak to siędzieje? Pozdrawiam ;D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 paź 2016, 19:16 
Amator
Offline
Od: 08.04.2016
Posty: 71
Lokalizacja: Dania
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Top
A nie, tak nie można, że jest wart 17k (nie zapominaj o sprowadzeniu, przygotowaniu do sprzedaży, zarobku, poza tym handlarze zaopatrują się w komisach, gdzie ceny są niższe)
... tak to można porównywać polski z rynkiem niemieckim, skąd samochody są sprowadzane "bezpośrednio" i cena zakupu przekłada się od razu na cenę sprzedaży.
Rynek duński, ze względu na zwrotu podatku rządzi się swoimi prawami. Tak ze 2 tygodnie temu sprawdzałem dla kogoś SAAB'a 9-3 ... zwrotu za niego dostali 70 000 koron ... samochód do wyrwania na rynku za 75 000 koron ... była to jedna z transakcji, kiedy to przecierałem oczy ze zdumienia, bo nie wierzyłem ... no, ale to nie znaczy, że taki SAAB ma wartość 5 000 koron.

Przebieg Mazdy - pewny - masz z DSR (jest to elektroniczna książka przeglądów Mazdy, funkcjonuje dla samochodów rejestrowanych od czerwca 2006), albo z oficjalnej stronki duńskiej - w przypadku samochodów z Danii.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 paź 2016, 12:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.10.2016
Posty: 10
Lokalizacja: Katowice, Śląskie
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Czy warto dopłacać do M6 GH poliftingowej? Od jakiegoś czasu przeglądam regularnie oferty i widzę, że za w miarę pewny egzemplarz, tzn bezpośrednio od prywatnego (pierwszego) właściciela, trzeba wydać około 50k, przy modelu sprzed liftingu można się spokojnie zmieścić poniżej 40k.
Nastawiałem się na M6 liftback w wersji poliftingowej 2.0Pb, ale przy moim obecnym budżecie (40k +/- 5k na ewentualne dodatkowe wydatki - ubezpieczenie, opony zimowe, płyny itp) muszę albo wstrzymać się z zakupem, albo celować w model sprzed liftingu.
No i rodzi się pytanie, czy warto dozbierać i wydawać 10k więcej za model poliftingowy?

Rozważam jeszcze kupienie Mazdy od handlarza, ale czy jest możliwość, żeby zweryfikować w 100% stan techniczny auta w ASO?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 paź 2016, 12:37 
Amator
Offline
Od: 08.04.2016
Posty: 71
Lokalizacja: Dania
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Top
W 100% nigdy nie zweryfikujesz, ale jest spora szansa, jeśli będziesz miał pod ręką znajomego - bystrego - mechanika i poświęcicie na to parę godzin - to jest lepsza sprawa, niż w ASO, które nie bierze tak de facto za wynik końcowy żadnej odpowiedzialności.
Ja bym wolał razem ze znajomym mechanikiem wynająć gdzieś podnośnik na godzinkę i samemu wszystko zbadać, niż zlecić to w ASO, widziałem parę reportaży jak samochody po szkodzie całkowitej zostały przez ASO uznane za bezwypadkowe, a później ludzie kupowali te samochody i nic nie mogli zrobić, żadnych konsekwencji w stosunku do ASO ... i też nigdy nie wiesz kto tam sprawdza "Twój" samochód.
Miernik grubości lakieru to wydatek rzędu 200zł, a możesz skrupulatnie prześwietlić całą karoserię.

Poza tym rozważ wyjazd do Niemiec, i zakup z jakiegoś dealerskiego salonu z używanymi ... w Polsce jest jednak większe ryzyko kupna miny, szczególnie jak w atrakcyjnej cenie, bo taka cena się znikąd nie bierze, a handlarz nie sprowadza super zadbanego egzemplarza na handel, bo przeważnie oni konkurują ceną.
Na Zachodzie salon dealerski nie kupuje rozbitka, by go naprawić, sprzedać i zarobić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 paź 2016, 16:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.10.2016
Posty: 10
Lokalizacja: Katowice, Śląskie
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Na ile kalkuluje się sprowadzanie auta z Niemiec? O ile nie trafi się na perełkę to M6 cenowo stoją na podobnym poziomie (głównie za sprawą kiepskiego kursu Euro ;/ ) co w Polsce od prywatnego właściciela. Jak doliczymy vat to już się robi spora sumka.

Niestety nie posiadam tego luksusu żeby zabrać ze sobą na oględziny znajomego mechanika. Pozostaje ASO albo panowie z moto-zakupu :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 paź 2016, 22:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2004
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Witajcie. Mój pierwszy post na forum. Przymierzam się do kupna Mazdy 6. Znalazłem takie ogloszenia, ktoś może mi powiedzieć czy warto zawracac sobie nimi głowę zanim wyrusze na ogledziny ? Budzet mam raczej niewielki. Dzięki wam za pomoc :)

http://otomoto.pl/oferta/mazda-6-tempom ... xtor=SEC-8

http://otomoto.pl/oferta/mazda-6-mazda- ... xtor=SEC-8


https://www.olx.pl/i2/oferta/mazda-6-CI ... c3c53bc7cd


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 08:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.11.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
http://otomoto.pl/oferta/mazda-6-kombi- ... 310c8f1af0

Silnik wypucowany az nie widac wokol niego zadnego brazowego koloru. Pomalowane?
Co myslicie o cenie? 23tys za mazde w dobrym stanie to dobry deal czy "za dobry"?

_________________
Świeży posiadacz czarnego kombi. Nowy w temacie Mazd, proszę o cierpliwość :rozejm:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 11:24 
Adept
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 111
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Jaki brązowy kolor ma być widać? Mój pod maską wygląda podobnie, raz w życiu go tam myłem - i to nie silnik (którego pod plastikami nie widać), tylko plastiki - bo były brudne i zakurzone. Ze zdjęć nic nie wynika, na pewno trzeba wziąć samochód na podnośnik i sprawdzić, czy nie jest zgniły.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 gru 2016, 00:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.12.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam,mam kilka pytań odnośnie auta.Otóż nie miałem wcześniej mazdy.Prze przypadek dowiedziałem się że sąsiad będzie sprzedawał auto swojej żony.Jest to 2.0b liftback automat czarny półskóra pdc p+t.Auto jest od marca br. w kraju,pamiętam jak ją przywiózł ze Szwajcarii i stała bez blach czekając na rejestrację.Dzisiaj miałem okazję się przejechać i mechanicznie ok.Silnik pracuje cicho i równo,skrzynia reaguje szybko i pewnie.Ma obtarcie(od tygodnia) na łączeniu tynych drzwi i błotnika.Przebieg w momencie sprowadzenia był potwierdzany w serwisie.W tej chwili ma 196tys km.Pytanie brzmi: czy cena 35tys zł jest odpowiednia?Czy przy takim przebiegu coś z natury w m6 się psuje?Sąsiad sprzedaje bo jego żona od tygodnia dumnie hasa cx9


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 gru 2016, 13:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.12.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
na mazdę I trochę dużo na III trochę mało :) a za II to zależy jaki rocznik


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 gru 2016, 13:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1205
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
za przedlift z tym silnikiem i sprowadzona to jest no dolna granica dla rocznikow 2008-2009, w sumie przebieg ma juz pod 200k wiec mysle ze jesli jest bezwypadek to nikt nie straci na takim dealu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 gru 2016, 13:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.12.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
dlaczego w naszym pięknym kraju samochody są tak cholernie drogie przecież to jest chore


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 gru 2016, 21:35 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 106
Lokalizacja: Warm - Maz
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Ceny jak ceny - podobne jak w państwach z których sprowadzane są auta.
Zauważ, że na zachodzie auto w bardzo dobrym stanie ma dosyć wysoką wartość.
Powiadasz cholernie drogie :wink: weź średnią w naszym kraju w porównaniu z sąsiadami z zachodu.
I tu masz różnicę........ :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 gru 2016, 21:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Witam
Mam w planie zakup Mazdy 6 .
Auto jest z 2013 z silnikiem diesla 2,2 150 koni , sky D .
Mazda ma przejechane 130 tys km .
Czego mogę sie spodziewać ?
Czego mam sie wystrzegać i na co zwrócić największa uwagę ?
Czy posiada jakieś wady fabryczne ?
Może przebieg jest trochę wysoki(ale cena jest atrakcyjna )?
Awaryjność (jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia z tym modelem)?
Prosze o jakieś podpowiedzi na temat tego modelu .
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
Marcin


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 07:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 990
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Gizmo napisał(a):
Ceny jak ceny - podobne jak w państwach z których sprowadzane są auta.
Zauważ, że na zachodzie auto w bardzo dobrym stanie ma dosyć wysoką wartość.
Powiadasz cholernie drogie :wink: weź średnią w naszym kraju w porównaniu z sąsiadami z zachodu.
I tu masz różnicę........ :wink:


Dokładnie. Nie ceny są wysokie, tylko My zarabiamy psie pieniądze. Zauważyłem że w PL jeśli chodzi o stanowiska fizyczne, to ta stawka 2 tys zł tak stoi w miejscu od X lat. Ludzie inwestują w siebie, mają dobre wykształcenie, znają języki, a idąc do firmy słyszymy " Możemy Pani/Panu zaoferować stawkę 2 tys brutto". Dosłownie ręce opadają :?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 10:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 578
Lokalizacja: WPR
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Zawsze można zostać nauczycielem. Przecież oni zarabiają po 5 tys brutto i pracują TYLKO 18godz. tygodniowo :-P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 527 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.