Teraz jest Pn, 20 lut 2017, 09:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 

Regulamin działu




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 554 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 18:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2864
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Wątek przeznaczony do dyskusji na temat kupna używanego auta. Na co zwrócić uwagę, czego się spodziewać, jakie wałki można spotkać itp. oraz jak się nie dać nabić w butelkę....

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 21:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1062
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Jak nawet auto miało spory przelot na zachodzie to wymienia się wszystko....pedały, gałkę, mieszek itp. Skórę się dobrze szoruje, a jak boczek jest przytarty to lakierowanie. Jak na materiale wytarty to wstawia się nowy u tapicera. A przebieg wiadomo...kasowanie z licznika, kluczyków, poduszek i kiery. Wszystko idzie obejść.

Chłopaki ode mnie wozili z Hamburga poleasingowki.... na 3-4 latkach przebiegi były w granicach 350tyś. A auta wychodziły poniżej 200tyś z pełnymi książkami i serwisami. Środki idealne. Pełny tygodniowy detailing :-D

Wysłane z mojego ST25i przy użyciu Tapatalka

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 23:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.05.2014
Posty: 7
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
.. i weź tu kup samochód używany .. <oczy>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 23:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
W Polsce jak samochód ma ponad 200 tys to juz nikt nie chce kupić. Dla tego wszyscy cofają.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 10:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 27.07.2013
Posty: 860
Lokalizacja: BH1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
KOVAL napisał(a):
Dla tego wszyscy cofają

Ciekawe ze niby wszyscy o tym wiedza a na upartego szukaja z niskim przebiegiem, wniosek jest taki ze godzimy sie z faktem ze jestesmy oszukiwani i jeszcze nam z tym dobrze :lol: bo nie dopuszczamy mysli ze moglismy pasc ofiara oszustwa

_________________
„Everyday is a school day”


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 10:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 473
Lokalizacja: Gdynia
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wg mnie bardziej chodzi o to ze polak kupujac uzywane auto ma swiadomosc ze ono NA BANK ma cofany licznik.
I łudzi sie ze jak jest niby 160tysi to ok, cofniete z 240, nadla akceptowalne.
A jka ktos sprzedaje bez cofania, i klient widzi ze ma 220tysi, to mysli, "qwa, cofane pewnie z 330tys, nie ma bata).
Konkluzja ta sama - sami doprowadzamy do tego ze liczniki sie cofa i cofac sie bedzie. Ok, teraz jest to trudniejsze, ale i tak wiem ze za 5 lat nikt mi nie uwierzy jak powiem ze moja Mazda ma mniej niz 100 tysi.
Jak czlowiek sie slabo zna to pierwsze przy kupnie patrzy na przebieg. Jak sie juz zna troszke lepiej to wie ze to nie jest takie istotne.
P.S. - ja nadal patrzylbym na przebieg ;)

_________________
... "... chciałbym pozmieniać wiele rzeczy, lecz ja,
sam sobie ściemniam ze czasu nie mam..." ...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 11:03 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3788
Lokalizacja: Warszawa / Łomianki
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
SlawekGdynia masz tutaj taki post o "ustrzelonych" stanach licznika. Wystarczy, że będziesz coś tam wstawiał regularnie i masz gotową dokumentację przebiegu licznika. I do tego w wersji elektronicznej. :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 11:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Ja przy zakupie nie patrzę na licznik. Ja moja 6 kupiłem z dużym przebiegiem i samochód po firmie z książka serwisowa. Jeździł nią jakiś menadzer i robił długie trasy po autostradach głownie. I jak ja mam ok 3.5 roku to zero problemów. Znam trochę ludzi co sprowadzali samochody z Niemiec i takie cofanie liczników to było od razu po przekroczeniu granicy. Z 400-500 tys na mniej niż 200. Książki i inne rzeczy sa do ogarnięcia.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 15:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Książkę serwisową wiadomo można podrobić,ale jak auto jest faktycznie serwisowane i dają mi wydruk w serwisie po nr vin no to chyba jest raczej pewne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 15:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Myśle ze wtedy tak.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 16:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1062
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Nie do końca panowie....

Trochę w tym siedziałem podczas całych studiów. Najpierw jako tzw. "kaskader" czyli kierowca który zwoził auta dla handlarza. Handlarz podwoził nas busem pod hale gdzie miał już 9 aut i wszyscy wsiadaliśmy i gonitwa na PL....

Zaczyna się od kupna samochodu, najlepiej w kombi i marek typu Passat, Mondeo, A4, A6 czyli tego co szybko się goni w PL. Auta takie to auta zarobkowe w krajach EU! To po 3-4 latach ma przebiegi rzędu 350-400tyś. A jak cena jest wyższa to prywatny sprzedawca, ale to nie ma sensu tego przywozić, chyba że na zamówienie się ciągnie bo mniej wytrzaskane po drogach niż w PL.

Po przyjeździe do PL, pełne czyszczenie....i nie mówię tu o sprzątaniu. Auto dostaje nowe życie po podłączeniu do DigiProga, Dominatora czy też Autocoma. Pełna kasacja przebiegu z licznika to 3 min roboty, ale zostaje jeszcze kluczyk, airbagi, kierownica itp. W samochodach teraz przebieg czy też czas pracy zapisuje się w wielu sensorach i prawdziwy magister nam wyczyści samochód jak chcemy. Następnie pełny detailing z zewnątrz i wewnątrz włącznie z wymianą takich elementów jak już mówiłem, gałka, mieszek, nakładki na pedały, czasem też uchwyty do otwierania drzwi, klameczki. Tam gdzie porysowane. Ceny takich pierdółek na giełdzie w Gliwicach są wręcz zastraszająco niskie a towar leży dostępny całymi koszykami.

Po tym auto jest prawie gotowe do ponownej odsprzedaży....wystarczy teraz dołożyć nową historię serwisową w książce kupionej na allegro, plus trochę zainwestować w wymianę oleju na serwisie, za 2 miesiące na wymianę klocków, za kolejne 2 wymianę żarówki.

Auto zarejestrowane później w PL przez 6 mc, kupione dla siebie, dla żony żeby mogła jeździć z dziećmi do szkoły i na zakupy. Ma pełny serwis w Niemczech czy Holandii a dodatkowo gość jeździł w PL do serwisu....Całkiem inaczej się patrzy :D

Tyle w temacie, i zrobiłem spory OT więc może to jakoś wymoderować i wkleić gdzieś indziej.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 13:37 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 153
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Gdy w 2010r szukałem M6 dla siebie, to znalazłem przedlifta sprowadzonego z Niemiec z przebiegiem 300km za 60tys. w wersji Dynamic. Przez miesiąc zastanawiałem się, co z tym autem jest nie tak, że kosztuje 50% ceny auta nowego. W końcu po miesiącu namyślania się pojechałem obejrzeć auto. Ze zdjęć i opowiadań wynikało, że było niezbyt mocno uderzone w lewy przedni narożnik. Oczywiście wszystko było naprawione i wymienione na nowe. Auto miało 400km przebiegu (wg licznika) i powiem Wam, że na tyle wyglądało. Czyste zaciski hamulcowe, tarcze hamulcowe bez rantu, opony młode, na pedale gazu folia, wewnątrz kanałów wentylacyjnych ani jednego pyłku kurzu, czysto było nawet w rurach wydechowych (zero sadzy). Przejechałem się tym autem i nie miałem żadnych zastrzeżeń. Następnego dnia, gdy zdecydowałem się zaryzykować i kupić auto warte ok 110tys za 60tys, to okazało się, że sprzedało się. Trochę żałowałem, że nie zdecydowałem się poprzedniego dnia, ale tak czasem bywa. Kilka miesięcy później kupiłem M6 z salonu. Nie mniej jednak do dzisiaj zastanawiam się, jak to było możliwe, aby Niemcowi opłacało się sprzedać niemal nowe auto (i za ile), aby Polak to auto naprawił i zarobił sprzedając jedynie za połowę ceny auta nowego. Odpowiedź zna pewnie tylko ów handlarz :wink:

Odnośnie zmarszczeń na lewej stronie fotela kierowcy, to u mnie pojawiło się już coś około 10tys. km. Gałka zmiany biegów w dużo zależy od jej traktowania. U mnie wygląda na nówkę przy ponad 50tys. km. Ale mając obrączkę, sygnet itp. i nie uważając, to myślę że można ją porysować znacznie szybciej.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 14:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 5797
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Andrzej - ja w takie cuda nie wierzę. Nikt nie oddaje, za prawie połowę ceny, nowego samochodu. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 14:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.05.2014
Posty: 7
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
o co chodzi z tymi hakami? po co komuś hak skoro nie używa. One były w standardzie w kombi czy co :roll:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 14:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2864
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
marianfest, założyłeś wątek dot. zakupu auta, więc tam wrzuć w/w link. Teraz to zgłupieć można, bo nie wiadomo czy jesteś tym autem zainteresowany czy chcesz poruszyć tylko różne mankamenty w GH.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 15:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.05.2014
Posty: 7
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Chodzi mi o te haki, przy okazji oglądania skopiowałem link po prostu. Rozglądam się za M6 i poszukuję również info nt. na co zwracać uwagę przy zakupie GH. Jakieś newralgiczne punkty? Widziałem wątek co sprawdzać ale napisany dosyć ogólnikowo. W jakich miejscach szukać ew. oznak korozji?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 15:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 27.07.2013
Posty: 860
Lokalizacja: BH1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
smok86 napisał(a):
Trochę w tym siedziałem podczas całych studiów

Stare dobre czasy <zauroczony> Wszystko co napiales to 100% prawda ale I tak do wielu to nie trafia , wola zyc zludzeniami o Niemcu, ktory jezdzil autem w niedziele na zakupy i plakal jak sprzedawal :)

_________________
„Everyday is a school day”


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 20:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1062
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Dlatego osobiście wybieram samochody które maja natrzaskane odpowiednio dużo kilometrów i widzę po książce serwisowej że co miało się popsuć to się popsuło i zostało wymienione w ASO. Albo takie które maja mały jeszcze przebieg i są na gwarancji i mogę w każdej chwili pojechać na akcje serwisową itp.... A auta w granicach 150-250 tyś km to wielka niewiadoma.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 09:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.05.2014
Posty: 7
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
trochę z innej beczki: przeglądając ogłoszenia z m6 zdecydowana większość to sprowadzone szwajcary itd w komisach. Czy wiecie dlaczego to są same golasy? Te, które stoją w komisach, świeżo sprowadzone mają najuboższe wersje wyposażenia. Handlarze odkupują je od flot czy cuś?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 09:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2452
Lokalizacja: Kielce
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Handlarze kupują to co jest najtańsze. Ot co.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 09:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 5797
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Odpowiedź jest bardzo prosta - uboga wersja jest tańsza a na takiej więcej się zarobi. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 10:28 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 09.01.2013
Posty: 3808
Lokalizacja: Silesia, Opole
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
tam kupi "golasa" za małe pieniądze a tutaj sprzedaje nieświadomym klientom "super wypas" za kosmiczną cenę... <baseball>

_________________
私はマツダが大好き


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lip 2014, 11:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 09.01.2014
Posty: 543
Lokalizacja: Łódź
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Ja jak przeglądam czasem posty od szukających M6 z linkami do ofert z allegro czy oto moto sprowadzonych ze Szwajcarii to ogarnia mnie pusty śmiech.

Tak jak już kiedyś napisałem - sam jak szukałem w styczniu Mazdy dla siebie to najpierw patrzyłem tam ze względów rodzinnych (wcześniej byłem tam latem na wakacje to też się porozglądałem).

Ceny M6 w dobrym stanie są tam wyższe niż u nas i to dość znacznie, a gdzie akcyza, a gdzie zarobek "Mirka Handlarza"?
w tej cenie sprowadza się stamtąd tylko auta po dzwonach i tyle albo z kosmicznym przebiegiem.

_________________
Always Fight, Never Quit!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 lip 2014, 20:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.05.2014
Posty: 7
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Nie wiem czy dobry temat, ale dziś dzwoniłem do ASO Gołembiewscy i chciałem zaczerpnąć info po VINie nt. M6 GH. Dostałem jedynie informację o ostatnio zanotowanym przebiegu, a reszty mogą udzielić dopiero po wysłaniu skanu dowodu rejestracyjnego. Patrząc po forach ludzie pisali, że dzwonili do ASO i podawali im wszelkie dane. Źle trafiłem, czy wszędzie tak jest?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 12:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1062
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Probuj gdzieś indziej. Na 100% znajdzie sie zyczliwy ;-)

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 sie 2014, 15:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.08.2014
Posty: 2
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam.
Ile trzeba zainwestować w Mazdę 6, rocznik 2005-6, średnio wyposażoną? Chodzi mi o takie niezbędne minimum ile trzeba pieniędzy wyłożyć, żeby nie była totalnie zajechana.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 15 sie 2014, 16:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 760
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Średnio 20-25 tyś. + jakieś 2 tyś na "koszty po-zakupowe" czyli olej, filtry, rozrząd itp. Ceny są różne zależy z jakim chcesz silnikiem, wyposażeniem, krajowego czy sprowadzonego (przy sprowadzonym dochodzą koszty rejestracji)

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 sie 2014, 16:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.08.2014
Posty: 2
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Czyli rozumiem, że wszystkie oferty (a jest ich cała masa) gdzie cena oscyluje w okół 15000 można spokojnie olać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 wrz 2014, 17:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.09.2014
Posty: 8
Lokalizacja: Łódź
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Ja bym się bał. Niestety żyjemy w kraju cwaniaków, gdzie masz pełno "januszów" co to wciskają bzdety o tym, że auto od emeryta, mało jeżdżone, itd... A rzeczywisty przebieg - wiadomo. Kupujesz tanio - kupujesz dwa razy albo cały czas dopłącasz.

-- Dodano: Pn, 22 wrz 2014, 20:25 --

ridee napisał(a):
Ja jak przeglądam czasem posty od szukających M6 z linkami do ofert z allegro czy oto moto sprowadzonych ze Szwajcarii to ogarnia mnie pusty śmiech.

Tak jak już kiedyś napisałem - sam jak szukałem w styczniu Mazdy dla siebie to najpierw patrzyłem tam ze względów rodzinnych (wcześniej byłem tam latem na wakacje to też się porozglądałem).

Ceny M6 w dobrym stanie są tam wyższe niż u nas i to dość znacznie, a gdzie akcyza, a gdzie zarobek "Mirka Handlarza"?
w tej cenie sprowadza się stamtąd tylko auta po dzwonach i tyle albo z kosmicznym przebiegiem.


A rozpisze się jeszcze:

@Ridee, krajaninie – świete słowa.

Mi się zdarzyło lata temu wpakować w taką używkę z Niemiec, co to „Niemiec płakał jak sprzedawał” a potem co się najeździłęm po warsztatach i naużerałem to moje. I od tamtego czasu jestem już mądry, zwyczajnei boję się takich "okazji" i nigdy wiecej auta od „Mietka”. Od roku jeżdżę m6 kupioną w Matsuoka – pewnie kojarzysz miejsce u nas w mieście. Zero stresu, zero kantów.

A wszystkich handlarzy ze Słomczyna, Panów Mietków co im Niemiec płakał jak sprzedawał pozdrawiam serdecznie środkowym palcem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 wrz 2014, 19:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 409
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Głowa boli co się u nas wyprawia na rynku wtórnym. :|
Kupić "dobrze używkę" to = "wygrana w totolotka".
Przede wszystkim /tak uważam/ kupując trzeba coś wiedzieć o modelu auta, którym się interesujemy.
Dobrze mieć wsparcie kolegów "speców od mechaniki, blach i elektroniki", którzy chłodnym okiem popatrzą.
Po zagranicznego warto jechać z kimś osobiście lub mieć kogoś zaufanego... /bywają tacy/.
Co do cofania liczników... wkurza mnie to. To po prostu oszustwo. U nas jednak w mojej ocenie jest brak perspektyw aby problem rozwiązać.
Są ważniejsze sprawy dla władzy.

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 554 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.