Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 38  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 23 kwi 2016, 11:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.09.2014
Posty: 9
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Goodyear Efficientgrip Performance założone 2 tygodnie temu.
Polecam.
Komplet można kupić poniżej 2 tyś. zł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 kwi 2016, 11:30 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 22.04.2015
Posty: 18
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Wybór padł na wyżej wymienione Goodyear'y. Koszt to 2016zł. Zmienię, pojeżdżę trochę i postaram się napisać opinie ;) pzdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 12:32 
Świeżak
Offline
Od: 17.12.2013
Posty: 27
Rok produkcji: 2002
A coś z Yokohama japońskich? Też podobno fajne oponki w dobrej cenie np. model AE 01 czy AE 50.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 17:19 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 223
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Przyszła pora na wymianę opon na tylnej osi.

Na przedniej osi założyłem rok temu, Goodyear Efficientgrip Performance 215/50R17 91 V. Jestem bardzo zadowolony z tych opon. Jedyny minus, to że felga wygląda brzydko na nich, nie mają rantu, i brzydko wystaje...

http://www.fotosik.pl/zdjecie/063fe17f84b29ba2

Kupił bym ich ponowie, jednak bardzo denerwują mnie takie rzeczy, tym bardziej, że kosztują "kupę" kasy, i raczej producent powinien dbać również o wygląd. Może ktoś orientuję się, które posiadają ten rant ochronny, i jakie to ma oznakowanie.

http://www.oponeo.co.uk/tyre-finder/s=1 ... 215-50-r17

Drugim moim typem są Fulda Sport Control. I był bym na nie zdecydowany, ale chciałbym się dowiedzieć czy mają ten rant, żeby nie było widać obręczy felgi (heh trauma, zostanie do końca życia, przy kupowaniu nowych opon :) ).

http://www.oponeo.co.uk/tyre-finder/s=1 ... 215-50-r17

Oponki planuję zamówić, na tym weekendzie. Prosił bym o pomoc z tym rantem, żeby nie kupić bez znowu. Zaoszczędźcie mi nerów pany.

Pozdrawiam i proszę o pomoc w wyborze <oczy>

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 18:13 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.03.2014
Posty: 97
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Z tego co się orientuję oznaczenie na oponie MFS , FR . FP to jest właśnie rant ochronny , więc te Fuldy powinny go mieć .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 18:15 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 223
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Cytuję odpowiedź od Oponeo.

"Witam serdecznie,

Oznaczenia rantu ochronnego są widoczne jako "FP" albo "MFS". W przypadku opon innych marek możliwy jest jeszcze "FR" (Nie mylić z "RF"). Poniżej wysyłam linki do tych opon Goodyeara i Fuldy (Fulda przynależy do koncernu Goodyear więc oznaczenia są te same), które są wyposażone w rant:"

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 18:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Oznaczenia na oponie

# wersja bieżnika stosowana w wyposażeniu oryginalnym
TL opona bezdętkowa
Reinf. (RF) wzmocniona
FR pierścień ochraniający obręcz
XL zwiększona nośność
OWL biały napis na boku opony
SSR self supporting runflat tyre
J wyposażenie oryginalne w samochodach Jaguar
N0 homologacja Porsche
N1 homologacja Porsche
N2 homologacja Porsche
AO homologacja Audi
RO1 homologacja Audi do modeli serii R i S
MO wyposażenie oryginalne w samochodach Mercedes Benz w specjalnych wersjach (np.: AMG) oraz w modelu Maybach
* wyposażenie oryginalne w samochodach BMW
M3 wyposażenie oryginalne w samochodach BMW klasy M
E zoptymalizowane opory toczenia do wymagań oryginalnego wyposażenia
SEAL (CS) opona z systemem samouszczelniającym
G3 bieżnik opony z trzema rowkami
G4 bieżnik opony z czterema rowkami
ROF ROF (Run On Flat) = SSR = ZP
RF RF = XL
MFS MFS = FR = FP
RRC

-- Dodano: Śr, 27 kwi 2016, 19:30 --

Z tej strony pobierzcie cennik opon , tam jest wszystko opisane <spoko> <spoko>

http://www.adpolska.pl/oferta/opony/ofe ... -2014.html

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 kwi 2016, 20:29 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 24.01.2013
Posty: 67
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
2 dni temu kupiłem ww. Goodyear Efficientgrip Performance 215/50R17 91 V
(zachęcił mnie test gdzie były w ścisłym czubie)
...i dziś przy zakladaniu oponiarz uświaodmił mnie, że nie mają rantu. <bach>
no nic, muszę z tym żyć. <pirat>
napiszę coś więcej jak trochę pojeżdzę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 kwi 2016, 16:45 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 223
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Kolego luqqas, pisałem kilka postów wyżej o tym właśnie, że nie mają rantu. Kupiłeś dokładnie te, które ja kupiłem w rok temu na przednią oś. Dziś muszę zamówić na tył, ale mam linki od Oponeo, które mają rant.

Ogólnie będziesz zadowolony z oponek.

<spoko>

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 kwi 2016, 20:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.06.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ja Wam mogę powiedzieć, że i na moje opony przyszedł czas haha:D Przejeździłem kilka sezonów... Na ten zainwestowałem w nówki sztuki AE-01 od Yokohamy i muszę przyznać, że jeździ się dobrze. Fajnie trzymają się drogi...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 maja 2016, 11:55 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 24.01.2013
Posty: 67
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
->ajsmeno
tak wiem, przeczytałem ten post dzień za późno. z resztą jakimś przesadnym estetą nie jestem.
kierowłam się testem w auto motor i sport gdzie te goodyearki wypadły b.dobrze ustępując tylko jakimś continentalom.

narazie jeździłem tylko na suchym i trzymaja się b dobrze.
ku mojemu zaskoczeniu poprawił się komfort na nierównościach. jakieś takie miękkie są.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 maja 2016, 14:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 223
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Tak jest dokładnie, jest dużo lepiej na nierównościach. Dziś zamawiam kolejne dwie sztuki, tym razem z rantem (mam nadzieje).

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 maja 2016, 14:36 
Bywalec
Offline
Od: 13.09.2014
Posty: 297
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
luqqas napisał(a):
poprawił się komfort na nierównościach. jakieś takie miękkie są

potwierdzam bardzo komfortowe opony


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 maja 2016, 02:29 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: śląski
ZBANOWANY!
krzysiek1980
Rotacja to bardzo dobra rzecz, aby tylko kierunkowe nie byly odwrotnie . Po przekladce minimum 2 tygodnie na ulozenie opon, lub w zaleznosci od dystansu dziennego. Jesli opony sa asymetryczne to nawet do 3 tygodni ukladania. Dochodzi rowniez sposob przechowywania opon, czy byly na felgach wtedy raz na okolo 2,3 miesiace nalezy przekrecic kolo a jesli lezaly bez felg to mogly sie odksztalcic. Powinny byc co 2 tygodnie przekladane i najlepiej gdy sa podwieszone. W tym ostatnim przypadku po przekladce darowalbym wywazanie do czasu ulozenia opon, bo gdy sa odksztalcone to po wywazeniu i przejechaniu kilkuset km znow beda do wywazenia. Ja zawsze mam 2 kpl felg i stojak na kola. Wywazam raz na 5 lat , robie rotacje zgodnie ze wskazowkami zegara i zazwyczaj gdy sprzedaje auto to 2 kpl opon w stanie idealnym.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 maja 2016, 22:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.05.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
hej !
przeczytałem cały wątek i ostatecznie kupiłem opony letnie GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 2 225/45 18R 91 Y
Meeega polecam, super ciche, i świetnie trzymają się nawierzchni... na deszczu też mnie miło zaskoczyły :)

Wcześniej miałem dunlop sp sport 2050 - generalnie na tak beznadziejnych oponach jeszcze w życiu nie jeździłem. Odziedziczyłem je po poprzednim właścicielu, tylko współczuć że musiał na tym jeździć


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 maja 2016, 14:59 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 29.05.2015
Posty: 35
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Witam

W przeciwieństwie do poprzednika nie przeczytałem całego wątku ale zadam pytanie, co polecacie w rozmiarze 205/55 r16 ? na tych odziedziczonych z autem boję się już jeździć więc zasuwam na zimówkach a szkoda.
drugie pytanie - co sądzicie o oponach bieżnikowanych, warto się tym zainteresować czy jednak nowe?

aaa i jeszcze jedno, co oznacza literka po 91 ? ja mam teraz 91H a widzę 91V


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 maja 2016, 17:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ta litera po 91 to indeksy prędkości. H-do 210 km/h, a V-do 240 km/h. Ja polecam nówki, bo wieksza pewność że dojedzie się do celu.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2016, 10:27 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: śląski
ZBANOWANY!
Krystian napisał(a):
W przeciwieństwie do poprzednika nie przeczytałem całego wątku ale zadam pytanie, co polecacie w rozmiarze 205/55 r16 ?

JAK JUZ WCZESNIEJ PRZERABIALEM TEN TEMAT I SLUSZNIE KOLEGA TOMASZ NAPOMKNAL ZE PROFIL 55 BEDZIE ZA NISKI,wez pod uwagę wyłącznie 205x60x16 , mam już zestaw zimowy nowka i mierzyłem do moich 17 i szczerze tylko 1cm sa mniejsze 16 od 17.
Krystian napisał(a):
drugie pytanie - co sądzicie o oponach bieżnikowanych, warto się tym zainteresować czy jednak nowe?
mysle ze nie powinieneś wogole nawet o tym wspominać na bieżnikowanych oponach jezdza wyłącznie skąpcy którzy po prostu nie maja wyobraźni, i szczerze nie obchodzi mnie kogo teraz obraze, jezdisz autem sam ????? kup se i spoko, jeśli kiedykolwiek kogos przewozisz ZAPOMNIJ O OPONACH BIEZNIKOWANYCH !!!!!!
To pierwszy stopien na cmentarz, masz auto prawie 160 ps , OSIAGASZ PREDKOSC 220 KM/H wozisz ludzi, takie opony najczęściej wysadza z boku co oznacza tylko jedno. Powodzenia. Lepiej już firmowe używane nawet do 5 lat , niż bieznik.
mam do sprzedania hancoki 17 prime 2 lato dwuletnie swietne opony


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2016, 10:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
christtoph napisał(a):
SLUSZNIE KOLEGA TOMASZ NAPOMKNAL ZE PROFIL 55 BEDZIE ZA NISKI,wez pod uwagę wyłącznie 205x60x16

Tyle tylko, że kolega Krystian ma GG... i wprowadza zamieszanie pisząc w wątku GH :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2016, 11:56 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: śląski
ZBANOWANY!
A to juz nie wiem. Spoko.


Ostatnio edytowano Pn, 16 maja 2016, 11:57 przez christtoph, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2016, 11:56 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 223
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
W sobotę założyłem Goodyear EfficientGrip 215/50R17 91 V FP, na tył. Opony mają rant, i ładnie przylegają do felgi. Jest o 2db ciszej, niż na poprzednich. Więc w sumie 4db, ciszej. Jest około 70-71db, raz zanotowałem 69db. Mierzone przy prędkości 60 mph. Na drodze krajowej, nawierzchnia, mniej więcej taka sama jak wszędzie w UK. Zobaczymy co będzie dalej.

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 maja 2016, 19:51 
Bywalec
Offline
Od: 13.09.2014
Posty: 297
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
ajsmeno napisał(a):
W sobotę założyłem Goodyear EfficientGrip 215/50R17 91 V FP, na tył. Opony mają rant

Napisałes całą nazwę opon? nie sa to Goodyear EfficientGrip performance?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 maja 2016, 20:52 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 05.06.2015
Posty: 10
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja postanowiłem wypróbowac coś nowego, mianowicie Vredestein Ultrac Satin, opona nowa, malo testow, opinii, zobaczymy, jak na ten czas znakomicie

Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 maja 2016, 07:21 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: śląski
ZBANOWANY!
Tak sie zastanawiam skad ten trend na wymiane tylko 2 opon. Przeciez na takim samochodzie nie da sie pozniej 100 % polegac. Mysle ze jest to zwiazane z oszczednosci. Tylko jesli oszczedzacie na jedynym elemencie auta, ktory styka sie z podlozem, to nie ma o czym gadac. Kazdy ma jakies dolki finansowe lecz jesli decydujemy sie na auto to trzeba liczyc sie z kosztami. A tu widze , ze piekno i rozmiar ponad bezpieczenstwo. I nie chodzi, ze ktos sie sam rozpieprzy bo przednie opony wejda w wode bo maja dobry aquaplaning a tylne wyrzuci bokiem i akurat prosto we mnie gdy bede jechal rodzina. Sa firmy sprawdzone tego sie nalezy trzymac a nie kombinowac i tlumaczyc,.....a se sprawdze. Proponuje tak, silna ulewa, autostrada,tylko kierowca w aucie, predkosc 140 km/h i test losia. Przyjmujemy natychmiastowy manewr zmiany pasa tak jakby nasz matka lezala na jezdni. ZobacYmy wtedy te rozne testowane opony. Juz dawno tak zrobilem, mam modele sprawdzone na zime i lato i nigdy nie zmienie. Kazde nowe auto nowym modelem ale zawsze tej samej firmy tak wlasnie sprawdzam zanim wywioze rodzine 3tkm od domu. To jest oczywiscie moje zdanie ale wg mnie jedyne sluszne. Wybor firmy, modelu sprawdzonego, odpowiedniego rozmiaru, max nowego rocznika , kraju , ktory wyprodukowal, zaplacenia kazdej ceny, wykonania testu i szczesliwej podrozy przez kolejne 5 lat. Zalozeniem tego postu nie jest obrazanie kogokolwiek a uswiadomienie tych, ktorzy jeszcze tego wymagaja.
Oczywiscie wypowiedz dotyczy osob niekoniecznie na forum. Ogolnie ku woli przestrogi w razie stosowania roznych opon na dwu osiach <bach>


Ostatnio edytowano N, 22 maja 2016, 08:52 przez christtoph, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 maja 2016, 08:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja jestem zdania, że dobra firma i droga opona nie gwarantuje bezpiecznej jazdy. Czasami tańsze opony są równie dobre, często płacimy za firmę, a nie za jakość. Ja kupiłem micheliny które kosztowały ok £150 za oponę i były strasznie słabe! Wcześniej miałem jakieś tanie, ale nie najtańsze za £75 za sztukę i wypadały dużo lepiej. Jest dużo tańszych opon, sprawdzonych i wypadających dobrze w testach. Po za tym nie wiem czy jeżdżąc 5 lat na jednym zestawie jest to rozsądne. Mi opony starczają max na 2 lata...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 maja 2016, 08:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Proponuję najpierw przeczytać ze zrozumieniem, a potem pisać elaboraty. Domniemam, że chodzi Ci o zakup opon w ilości 2szt. przez ajsmeno? Chłopak kupił w zeszłym roku 2 szt. NOWE i teraz kupił kolejne 2 także NOWE. Miał kupić 4szt., a te z zeszłego roku wyrzucić? Ja tu widzę po prostu zdrowy rozsądek.

klepnięte z P8

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 maja 2016, 08:44 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: śląski
ZBANOWANY!
Nie kaze nikomu kupowac firmowych ciulatych i drogich. Osobiscie uzywam fuldy, zawsze produkcja niemcy. Zazwyczaj okolice 15 miejsca adac. Nie chce nikomu wymieniac beznadziejnych marek z niby najwyzszej polki bo to i tak przekrety. Licza sie tam reklama i sponsoring. Opony zazwyczaj micheliny chwalone sa ale te z F1 , a dla kowalskiego micheliny to bagno. Trzeba dobrze rozeznac ktore w danym roku modele sie sprawdzily. Sa strony gdzie mnostwo opinii klientow rzeczowych, mowi samo za siebie. Od 10 lat fuldy nigdy mnie nie zawiodly. Letnie mam po niemcu hancok prime 2 . Nie bede sie wypowiadal.


Ostatnio edytowano N, 22 maja 2016, 08:50 przez christtoph, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 maja 2016, 08:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Nie pisz to nie będę czytał!

klepnięte z P8

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 maja 2016, 12:34 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 05.06.2015
Posty: 10
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Fulda power hah

christtoph napisał(a):
Nie chce nikomu wymieniac beznadziejnych marek z niby najwyzszej polki bo to i tak przekrety


mógłbyś mnie uświadomić prosze? może chodzi o Continental, Pirelli ?hah

christtoph napisał(a):
Opony zazwyczaj micheliny chwalone sa ale te z F1 , a dla kowalskiego micheliny to bagno.


racja szczególnie Michelin SuperSport Pilot są słabe taak hah

christtoph napisał(a):
Osobiscie uzywam fuldy, zawsze produkcja niemcy. Zazwyczaj okolice 15 miejsca adac.


czyli dobra opona to Made in Germany ? fulda 15 miejsce? tak ale w teście opon budżetowych.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 maja 2016, 16:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
christtoph napisał(a):
Tak sie zastanawiam skad ten trend na wymiane tylko 2 opon. Przeciez na takim samochodzie nie da sie pozniej 100 % polegac. Mysle ze jest to zwiazane z oszczednosci. Tylko jesli oszczedzacie na jedynym elemencie auta, ktory styka sie z podlozem, to nie ma o czym gadac. Kazdy ma jakies dolki finansowe lecz jesli decydujemy sie na auto to trzeba liczyc sie z kosztami. A tu widze , ze piekno i rozmiar ponad bezpieczenstwo. I nie chodzi, ze ktos sie sam rozpieprzy bo przednie opony wejda w wode bo maja dobry aquaplaning a tylne wyrzuci bokiem i akurat prosto we mnie gdy bede jechal rodzina. Sa firmy sprawdzone tego sie nalezy trzymac a nie kombinowac i tlumaczyc,.....a se sprawdze. Proponuje tak, silna ulewa, autostrada,tylko kierowca w aucie, predkosc 140 km/h i test losia. Przyjmujemy natychmiastowy manewr zmiany pasa tak jakby nasz matka lezala na jezdni. ZobacYmy wtedy te rozne testowane opony. Juz dawno tak zrobilem, mam modele sprawdzone na zime i lato i nigdy nie zmienie. Kazde nowe auto nowym modelem ale zawsze tej samej firmy tak wlasnie sprawdzam zanim wywioze rodzine 3tkm od domu. To jest oczywiscie moje zdanie ale wg mnie jedyne sluszne. Wybor firmy, modelu sprawdzonego, odpowiedniego rozmiaru, max nowego rocznika , kraju , ktory wyprodukowal, zaplacenia kazdej ceny, wykonania testu i szczesliwej podrozy przez kolejne 5 lat. Zalozeniem tego postu nie jest obrazanie kogokolwiek a uswiadomienie tych, ktorzy jeszcze tego wymagaja.
Oczywiscie wypowiedz dotyczy osob niekoniecznie na forum. Ogolnie ku woli przestrogi w razie stosowania roznych opon na dwu osiach <bach>

To nie "trend" tylko po pierwsze przepisy mówią, że opony na osi muszą hyć takie same, po drugie jeśli masz napęd na 1 oś to naturalne, że koło napędzane będzie się szybciej zużywało. To jest chyba logiczne? Co do fuldy - tak się składa, że w aucie żony jakaś miła duszyczka przecięła dwie nowe opony Toyo, kupiłem Fuldę na tył i niestety był to mocno średni wybór. Proponuję nie gapić się ślepo na marki, bo chyba każda ma na koncie co najmniej jedną dużą wtopę. Uważam też że jeśli ktoś nie jeździ wyczynowo i nie robi b. dużych przebiegów to zazwyczaj opony klasy średniej będą dla niego najlepszym wyborem bo mają b. dobry stosunek jakości do ceny.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 38  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.