Teraz jest Wt, 17 sty 2017, 09:57

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 506 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 2 paź 2016, 10:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Wg. mnie super! A opony może takie jak Weelkoo? Chyba jest z nich zadowolony.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 paź 2016, 06:32 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 29.08.2015
Posty: 22
Lokalizacja: UK TW2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
PEPEN napisał(a):
A co myślicie o takich
ObrazekObrazek
I jak już to jakie oponki do nich .


Parametrami powinny pasować co do wyglądu to kwestia gustu a opony 235/35 r19 na takich powinno być najmniejsze przekłamanie licznika tylko sprawdź cene opon w tym rozmiarze :)

_________________
Przyjemność z jazdy zaczyna sie tam gdzie kończy sie ekonomia
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 paź 2016, 06:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.10.2014
Posty: 300
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Snajper napisał(a):
opony 235/35 r19 na takich powinno być najmniejsze przekłamanie licznika


225/40 będą najbliższe rozmiarowi fabrycznemu ;) 235/35 są mniejsze, najmniejsze przełamanie zaś to z kolei musiała by być opona w granicach 235/40~225/45 - biorąc poprawkę na to, że w serii wskazania prędkościomierza są zawyżane, więc dopiero rozmiary ponad serię zminimalizują tą rozbieżność :)

_________________
:twisted: Mazda 6 GH 2.5 TOP - Eibach / Czarny dach / Lip / Sebring / Fondmetal 9RR 19" / Work Schwert SC1 18" :twisted:

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 paź 2016, 18:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 17.12.2012
Posty: 1429
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Ponieważ 3 sezony zimoweh dla oryginalnego lakieru na snieżynkach to szczyt możliwości...

Z 500+ (dokładniej 710 ;-), by Deloch Sosnowiec - polecam)
Obrazek

-- Dodano: So, 22 paź 2016, 19:59 --

Obrazek

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 paź 2016, 01:56 
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Jaki koszt malowania Twoich felg? W tym serwisie co napisałeś odmawiają też felgi?

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 paź 2016, 06:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 17.12.2012
Posty: 1429
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Tak jak pisałem, 710zł.
To jest cena za komplet robót przy regeneracji prostych felg (w tym zmiana na aucie z letnich).

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 paź 2016, 10:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
One są czarne czy wpadają w brąz? Może to kwestia zdjęcia... ale do granatowej pasują bardzo

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 paź 2016, 11:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 17.12.2012
Posty: 1429
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Ciemny brąz. Dzięki.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 lis 2016, 22:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.10.2014
Posty: 300
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
To ja dorzucę w propozycjach moje zimówki - Work Schwert SC1 w wersji Crystal Silver, 18x7.5" ;) u mnie ET38 ale do standardowej GH musiały by być ET45 lub większe. Wersja O-Disk

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
:twisted: Mazda 6 GH 2.5 TOP - Eibach / Czarny dach / Lip / Sebring / Fondmetal 9RR 19" / Work Schwert SC1 18" :twisted:

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 lis 2016, 17:55 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 200
Lokalizacja: Śląsk/Włochy
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam
Może mi ktos napisać, jaki jest maksymalny ET przy felgach 18" 8j??? Ja stawiam na 45 ?? Nie chciał bym kupić, i później mieć problem z założeniem :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 156.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 lis 2016, 18:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.10.2014
Posty: 300
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
nie celowałbym w nic niżej - ET45 będzie na granicy choć nie gwarantuję, że nie będzie problemu z tyłu (zależy jeszcze od opon, te pomimo tych samych oznaczeń są różne rozmiarowo)

_________________
:twisted: Mazda 6 GH 2.5 TOP - Eibach / Czarny dach / Lip / Sebring / Fondmetal 9RR 19" / Work Schwert SC1 18" :twisted:

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 lis 2016, 20:52 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 200
Lokalizacja: Śląsk/Włochy
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Weelkoo dzięki za odp ale moim zdaniem z tyłu jest więcej miejsca jak z przodu, więc chyba będzie problem z przodu :idea: tak na moją logikę :)

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 156.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 lis 2016, 21:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.10.2014
Posty: 300
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Nie, z tyłu jest mniej miejsca ;) mam ET38 przy 8,5” szerokości i ET38 przy 7,5" na drugim komplecie więc jakiś punkt odniesienia mam :P tył ma wyraźne ranty, które przy mniejszym ET wymagają zagięcia, sam mam dodatkowo tylne błotniki wyciągnięte delikatnie by wchodziło ET40-38 ;)

_________________
:twisted: Mazda 6 GH 2.5 TOP - Eibach / Czarny dach / Lip / Sebring / Fondmetal 9RR 19" / Work Schwert SC1 18" :twisted:

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 lis 2016, 22:28 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 200
Lokalizacja: Śląsk/Włochy
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Kurde bo Znalazłem moje ideały (dluuuugo szukałem ) ale rozmiar to 18" 8j et40 co musiał bym zrobić aby się zmieściły bez problemu ?? Opony kupiłem w tym roku 225/45/18
No ale ty masz szerokość 8,5j więc może 8j i et40 by weszły bez problemu ??? <zauroczony>
Btw zajebiście to wygląda, jak koła nie chowają sie w błotniki też tak chce <3

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 156.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 lis 2016, 22:58 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.10.2014
Posty: 300
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Z tyłu bezwzględnie trzeba zagiąć ranty błotników a zapewne przydało by się je delikatnie wyciągnąć na zewnątrz, z przodu IMO to samo przy tej oponie. 19x8 ET40 miałem letnie (a poprzedni właściciel dodatkowo jeździł na 18x7.5 ET40 zimą) i tył rolowany i wyciągnięty, przód rolowany - było OK ale to na mniejszej oponie (cała średnica koła mniejsza), zimówki mam teraz 225/45R18 i 18x7.5 ET38 i przód jeszcze przyciera minimalnie o nadkole plastikowe - na tyle minimalnie, że zostawiam aby się dotarło :P bez dłubania się nie obejdzie

_________________
:twisted: Mazda 6 GH 2.5 TOP - Eibach / Czarny dach / Lip / Sebring / Fondmetal 9RR 19" / Work Schwert SC1 18" :twisted:

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 lis 2016, 23:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Lucasbadboy napisał(a):
co musiał bym zrobić aby się zmieściły bez problemu ??

Weelkoo napisał(a):
Z tyłu bezwzględnie trzeba zagiąć ranty błotników

Albo kupić diaxa i ....

Obrazek

:wink:

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 lis 2016, 00:17 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.10.2014
Posty: 300
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
TOMASZ napisał(a):
Albo kupić diaxa i ....


no to też jest jakieś wyjście a i zapas miejsca robi się sporo większy ;)

_________________
:twisted: Mazda 6 GH 2.5 TOP - Eibach / Czarny dach / Lip / Sebring / Fondmetal 9RR 19" / Work Schwert SC1 18" :twisted:

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 lis 2016, 10:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 200
Lokalizacja: Śląsk/Włochy
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
No to mnie nie pocieszyliscie :sad:
Wygląda na to, że musze pomalować i zregenerować te felgi co mam koszt 360e i kupić dystanse, koszt ok 150e jak nie wiecej. No chyba że kupie felgi co mi się średnio podobają, ale bedą pasowały, nic bede myślał, dzieki za pomoc.
Pozdrawiam

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 156.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 lis 2016, 11:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Nie poddawaj się i szukaj modelu z odpowiednim ET. Już przy zmianie z ET 60 na 50 jest zauważalna różnica w wyglądzie auta.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 8 lis 2016, 12:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2452
Lokalizacja: Kielce
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
A więc tak. 18'' 8j z et 50 z przodu spoko może nawet 45 się zmieści. Przy et 40 już delikatna walka z nadkolem.

Z tyłu przy 9j i et50 jest luz

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 lis 2016, 12:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 571
Lokalizacja: WPR
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Damianko napisał(a):
Przy et 40 już delikatna walka z nadkolem.

Czy dobrze rozumiem, że nadkola wyciąga się po to, by felga (koło) nie wystawała poza obrys auta?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 8 lis 2016, 12:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2452
Lokalizacja: Kielce
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Nie. Po prostu opona czasem przybierała o plastikowe nadkole. Przy seryjnym zawiasie nie winno mieć miejsca

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 lis 2016, 06:57 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 27
Lokalizacja: Sosnowiec
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Chłopaki czy do felgi 18" 8f ET 50 moge zastosować spokojnie oponę 18" 235/ 45 czy lepiej 225/45 ? Chciałbym chór ic felgę przed urazami ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 9 lis 2016, 08:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2452
Lokalizacja: Kielce
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
225 45 na luzie. 235 z przodu może robić się ciasno.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 lis 2016, 08:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
225/45 przy 8" jest lekko naciągnięta i nie chroni rantu.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 lis 2016, 22:16 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 27
Lokalizacja: Sosnowiec
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Mógłbym jeszcze prosić o poradę czy do fleg 18" 45ET 8f lepiej będą pasowały i nie będzie problemow z dopasowaniem do mojej Mazdy 235/45 czy 235/40? Czy lepiej nie kombinować i dać 225/45?

Zebym potem nie miał problemow ze zwracaniem.

Dokładnie chodzi i o dopasowanie opon pod http://www.oponeo.pl/felga-aluminiowa/a ... 0#17194725


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 506 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.